- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geluk is een term dat al jaren zoek is rondom de Kuip (een kwalitatief sterk efltal ook, trouwens).
Ik dnek dat dat wel wat te maken heeft met de offensieve daadkracht, die is veel te min om eventueel wat geluk af te dwingen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Klein lichtpuntje in de donkere lucht boven de Kuip was toch wel Nelom ipv Martins Indi. Dat die laatste maar nooit meer een Feyenoordshirt aan zal trekken. Nelom deed het behoorlijk - ook al kon N.E.C. aanvallend niets meer verrichten de 2e helft.
En vorig seizoen zei je nog dat Martins Indi zo'n groot talent was?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een kut voetbalweekend weer, en dat vooral door die kneuzen uit Rotterdam Zuid. Wat heb ik me weer lopen ergeren. Voor derest wil ik er niets over kwijt. O ja, Fernandez maar even schorsen voor 5 wedstrijden, doe mafkees Ooijer al helemaal, maar die hoort allang een wereldwijd stadionverbod te hebben. Leuk voor Utreg, Sneijder en Mesu natuurlijk. Nog een kleine troost.
Verder maar weer verder gaan met mijn voetbal ziekheid.
Ooijer kan niet geschorst worden, kreeg geel voor die actie. Fernandez kreeg niks, dus zal nog geschorst worden.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Jammer dat ik vanavond geen Studio Voetbal kan kijken ivm mijn held Peter R de Vries. Weet iemand of dit terug te kijken is op internet, anders wordt het morgen kijken.
Gewoon morgenmiddag op nos.nl kijken,dan staat er rechtsboven bij video's wel studio voetbal. Ook wordt het morgen rond een uur op nederland 2 herhaald dacht ik.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dat synchroonzwemmen gaat Barcelona nog moeilijk af vanavond. Bilbao doet het leuk.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
lang lul verhaal
Vermeer is dan ook niet geselecteerd voor Oranje
Daarnaast vind ik die van Ter Rouwelaar toch een stuk erger qua blunder gehalte. Maar het was niet best nee wat Vermeer vandaag liet zien(heeft ons gelukkig tegen bv. Feyenoord wel op de been gehouden), al is dit natuurlijk iets eenmaligs. Dit seizoen nog geen fouten zien maken. De hele achterhoede faalde gigantisch. Vooral erg teleurgesteld in Vertonghen, die faalt toch echt dit seizoen.
Oh ja, ik was totaal kapot vanmiddag. Verschillende redenen, waaronder ook de nederlaag. Moest even bijkomen met een herziening van Drive (2011)
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ik mag aannemen dat Kennis Vermeer nu definitief weer uit het elftal verdwijnt, Frankie-boy heeft niet voor niets voor veel centjes die jongen van NEC gehaald, die is natuurlijk ook niet stekeblind. Het was leuk zolang het duurde, erg veel lol om gehad ook, maar kleine Kennis moet maar een leuk cluppie a la Willem II of Zwolle uitzoeken om zijn verdere keepersdagen te slijten. Niks mis mee.
Ook Cilissen heb ik steekjes zien laten vallen, bijvoorbeeld laatst nog bij Roda uit. Het is maar wat je beter noemt 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ooijer kan niet geschorst worden, kreeg geel voor die actie. Fernandez kreeg niks, dus zal nog geschorst worden.
Dan moet de Boer het maar gewoon doen, in het belang van het voetbal. Maar een schorsing voor Fernandez lijkt me wel op zijn plaats.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ai ai ai Barcelona.
Mascherano's terugspeelbal van de middenlijn leid tot een corner.
Valdes besluit niet te komen, Abidal krijgt hem ongelukkig tegen z'n been en via Pique rolt de bal in het doel. Athletic op voorsprong.
Edit: En toch nog 2-2. Messi.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
(heeft ons gelukkig tegen bv. Feyenoord wel op de been gehouden)
Je bedoelt die pot waarin-ie als een dolle uitkwam en een rode kaart pakte? Kan me trouwens ook nog een kopbal van ene Ted van der Pavert herinneren waarin kleine Kennis hulpeloos aan de grond genageld stond. De man stapelt blunder op blunder en kan er eigenlijk gewoon geen klote van.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je bedoelt die pot waarin-ie als een dolle uitkwam en een rode kaart pakte? Kan me trouwens ook nog een kopbal van ene Ted van der Pavert herinneren waarin kleine Kennis hulpeloos aan de grond genageld stond. De man stapelt blunder op blunder en kan er eigenlijk gewoon geen klote van.
Als je zo overtuigt bent van eigen gelijk, waarom ga je dan nog de discussie aan?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat mensen Vermeer verdedigen vind ik prima, maar ga aub niet verkondigen dat het een puntenpakker is. Vermeer is als Velthuizen: het ziet er leuk uit, maar het mist techniek en inzicht.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Dat was ongezien weer een lekker voetbalweekendje. Helaas ook geen tijd gehad om de samenvattingen te bekijken, wordt dat vandaag nog herhaald?
Ik zie ook dat Van Persie weer gescoord heeft. Die kerel is echt on fire op het moment. Topscorer in Engeland.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Kom maar met de quotes 
Btw, Guyon Fernandez, hoe haal je het in je hoofd
dat worden er minimaal 5. Gelukkig maakt de knotsgekke wedstrijd in de Galgenwaard wel wat goed. Op naar het volgend voetbalweekend, hopelijk zonder scheidsrechterlijke dwalingen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als je zo overtuigt bent van eigen gelijk, waarom ga je dan nog de discussie aan?
Dat heet een mening. Maar goed, als het je niet aanstaat druk je maar weer op de misbruik knop.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zijn er eigenlijk wel beelden van die knal van Fernandez?
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Overigens moet Utrecht zich enorm schamen. Als ze dit op kunnen brengen tegen Ajax, waarom dan niet tegen iedere tegenstander?
Haha, dat zegt een supporter van de club die 5 dagen geleden nog met 4-0 won in de Champions Leage?
Ajax heeft al jaren een probleem om zich op te laden voor kleinere, minder belangrijke wedstrijden. Daarom was het verlies van vandaag midweeks al voorspelbaar.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En dat maakt het juist zo pijnlijk, omdat je het aan zag komen, maar ze zich er weer niet tegen kunnen wapenen (en dan helemaal de kinderlijke manier waarop weer ...), ondanks dat dit het slechtste Utrecht in jaren is (geen sneer, dat meen ik serieus). Gooi Louis maar voor de groep, mag Frank nog even zijn rechterhand spelen. Dit stelletje heeft echt iemand nodig met een ijzeren discipline. We kunnen het wel steeds over een groeiproces hebben, maar ik zie bar weinig progressie. Het is binnen en buiten het veld nog een zooitje.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Zijn er eigenlijk wel beelden van die knal van Fernandez?
Bij de samenvating lieten ze beelden zien.
Waarschijnlijk staan er ook beelden op youtube.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, dat zegt een supporter van de club die 5 dagen geleden nog met 4-0 won in de Champions Leage?
Ajax heeft al jaren een probleem om zich op te laden voor kleinere, minder belangrijke wedstrijden. Daarom was het verlies van vandaag midweeks al voorspelbaar.
Ajax speelde vandaag ook behoorlijk aardig, maar achterin rammelde het.
Maar Utrecht tegen Ajax of Utrecht tegen elke andere ploeg, wereld van verschil. Stom, want als ze thuis spelen zoals vandaag gedaan werd dan win je gewoon de meeste wedstrijden.
Ajax is vandaag niet ten onder gegaan aan strijd, maar aan zeer zwak verdedigen en door een slecht keepende Vermeer.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De (6) scharen van Lens, hop in de kruising! 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Bij de samenvating lieten ze beelden zien.
Waarschijnlijk staan er ook beelden op youtube.
Ah daar was ie bij SV.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Geen namen door elkaar halen a.u.b. Of je bent in de war met mijn naam, of die van Martins Indi.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik dnek dat dat wel wat te maken heeft met de offensieve daadkracht, die is veel te min om eventueel wat geluk af te dwingen.
Ik had Fernandez er al een tikkie eerder ingegooid. Kwam veel meer gevaar vanaf dan van Guidetti. Feyenoord heeft teveel mooi-weer-voetballers voorin lopen, inderdaad. Geen persoon die er altijd staat. Cabral is ook ver weggezakt en onzeker geworden (misschien door de negativiteit die hij over zich heen krijgt?)
Overigens wat een debiel die Fernandez. Hij stond net op het veld ook. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
PSV krijgt een penalty cadeau en maakt twee buitenspeldoelpunten. Had de KNVB iets goed te maken?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
De (6) scharen van Lens, hop in de kruising!
Die scharen sloegen nergens op. Althans, 4 sowieso niet. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bullshit. Beide goals waren geen buitenspel. Stonden gewoon op 1 lijn en dan hoort het voordeel naar de aanvallende partij te gaan. Pingel was wel een schwalbe.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Raar dat Studio Voetbal zo lang moet gaan over de nummer 5 van de Eredivisie.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Raar dat Studio Voetbal zo lang moet gaan over de nummer 5 van de Eredivisie.
Rare opmerking.
Het was verruit de vermakelijkste en verrassendste wedstrijd van dit weekend. ( voor de gemiddelde kijker )
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Lol studio voetbal probeert gelijk wat meer entertainment te brengen nadat ze bij VI/Jansma waren uitgemaakt voor saai.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.