- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nesu terug in het stadion, mooi om te zien:
YouTube - Mihai Nesu a revenit pe stadion/Mihai Nesu is back on the stadium!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik mag aannemen dat Kennis Vermeer nu definitief weer uit het elftal verdwijnt, Frankie-boy heeft niet voor niets voor veel centjes die jongen van NEC gehaald, die is natuurlijk ook niet stekeblind. Het was leuk zolang het duurde, erg veel lol om gehad ook, maar kleine Kennis moet maar een leuk cluppie a la Willem II of Zwolle uitzoeken om zijn verdere keepersdagen te slijten. Niks mis mee.
Spartaan1986
-
- 3613 berichten
- 2173 stemmen
Ik mag aannemen dat Kennis Vermeer nu definitief weer uit het elftal verdwijnt, Frankie-boy heeft niet voor niets voor veel centjes die jongen van NEC gehaald, die is natuurlijk ook niet stekeblind. Het was leuk zolang het duurde, erg veel lol om gehad ook, maar kleine Kennis moet maar een leuk cluppie a la Willem II of Zwolle uitzoeken om zijn verdere keepersdagen te slijten. Niks mis mee.
Nee Vermeer wordt gehandhaaft want hij is zo populair bij de Ajax supporters. Die gaan dat niet tolereren als hun wereldkeeper eruit wordt gehaald 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Tuurlijk had Vermeer een totale off day. Maar dat hadden er wel meer. Dan kan je net zo goed het 2e erin gooien, want iedereen bij Ajax was slecht. Ik denk als je die Vermeer nu eruit haald dat hij helemaal geen vertrouwen meer heeft en dat het niet meer goed komt met hem bij Ajax. Aan de andere kant is Cillisen wel een goede doelman en is hij goed genoeg voor Ajax 1. Lastig dilemma denk ik.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Jammer dat ik vanavond geen Studio Voetbal kan kijken ivm mijn held Peter R de Vries. Weet iemand of dit terug te kijken is op internet, anders wordt het morgen kijken.
Echt kippenvel dat gezang voor Nesu, als je dat filmpje ziet zie je eigenlijk in dat er belangrijkere dingen zijn dan voetbal. Maar goed om te zien dat het wat beter met hem gaat, hoe goed weten weinig, maar dat die kan lachen maakt me al blij,
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Denk dat ik vanavond Studio Voetbal ook maar eens ga opnemen. Kijk het normaal nooit, maar wil wel eens zien hoe sip het gezicht van Cheque staat. Afgelopen woensdag stond ie nog met een stijve lul en big smile de Champions League samenvatting te presenteren.
AZ was ook weer genieten, zeg. Potverdikkie!
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Heb de wedstrijd nog niet gezien, maar de score spreekt voor zich. Wat een drama. De hele verdediging van vandaag gaat maar even een paar wedstrijden op de bankt zitten toekijken hoe het wel moet. De ultieme kans om wat nieuwe talentjes een kans te geven, als die er zijn tenminste.
Toch zie ik één lichtpuntje; Ajax kan zich nu volledig richten op Europees voetbal.....
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Manolev houdt de bal hoog en Lensie Lensie heeft het op z'n heupen: terugkeer Gijp kan niet lang op zich laten wachten. Oh en zou Fredje nu de coulante grensrechter ook geen hand willen geven?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
De 2-1 niet gezien, maar bij 3-1 stond Lens buitenspel en bij de tweede goal stond hij dat ook volgens, moet ik er wel bijzeggen, Lejood Driessen. Gevolgd door zijn uitspraak: "Dus dan mogen de PSV supporters eigenlijk niet meer klagen over de rode kaart van Strootman". Zo zie je dus dat alles uiteindelijk weer wordt rechtgetrokken, soms wordt je benadeeld, soms bevoordeeld.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Denk dat onze Fred 't arbritrale trio trakteert op een etentje. Eeuwige gezeik allemaal, geluk mag ook wel eens.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
De grensrechter heet Simons, niet Arendsoog. Bij twijfel voordeel aanvallende partij en die twijfel was er zeker.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bij twijfel voordeel aanvallende partij
Niks mis mee (helaas niet altijd toegepast) maar andersom had Fredje weer, hoe was het ook alweer, zijn oren rook laten spuwen vanwege het vuur in zijn aderen (ofzo).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, de meeste mensen weten die, de puberfase ontgroeid, een beetje te beheersen. Zeker als het gaat om niet meer dan een spelletje balletjetrap in de mickey mouse liga.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Tja, de meeste mensen weten die, de puberfase ontgroeid, een beetje te beheersen. Zeker als het gaat om niet meer dan een spelletje balletjetrap in de mickey mouse liga.
Inderdaad. In de Primera Division mag je je ongegeneerd laten gaan maar in de MM-league moet je je beheersen.
Edit: Iemand de goal val Lens gezien? Door al die schijnbewegingen lag ik in de coniferen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Ge hebt helemaal gelijk jonge. Pessimistisch geneuzel.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
De grensrechter heet Simons, niet Arendsoog. Bij twijfel voordeel aanvallende partij en die twijfel was er zeker.
Vorige week schreeuwde je nog moord en brand om de rode kaart van Strootman en nu mogen buitenspelgoals (minimaal één) simpel afgewend worden alsof het niets is?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Vorige week schreeuwde je nog moord en brand om de rode kaart van Strootman en nu mogen buitenspelgoals (minimaal één) simpel afgewend worden alsof het niets is?
Zag de 3-1 net nog terug en die was zeker buitenspel. De 2-1 is gewoon op lijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Penal was ook absoluut geen penal hoorde ik op de radio?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Eerste helft uitermate moeizaam. Heracles speelde uitstekend en doordat de PSV verdediging weigerde het veld klein te houden was het voor de Almeloërs makkelijk combineren op het middenveld. Dat het nog maar 0-1 stond bij rust daar mocht PSV van geluk spreken. Na rust al snel de 1-1 van Toivonen waarna Lens, getergd door z'n reservebeurten, eindelijk weer eens z'n kwaliteiten liet zien.
Een penalty cadeau gekregen (Rienstra raakt geen bal, Mertens kon echter gewoon doorlopen maar laat zich vallen) gemist door Wijnaldum die een slechte beurt maakte vandaag. En de 3-1 zoals hierboven al aangegeven was buitenspel. Manolev pakt alweer z'n vijfde gele kaart van het seizoen dus die speelt volgende week niet. Daarnaast, als hij er nu al zoveel heeft ga je hem later dit seizoen ook nog vaker missen, zeker omdat je geen back-up hebt.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen

Hij heeft een slechte wedstrijd gehad, nou nou de wereld vergaat! Hij is een van de enige Ajacieden die dit seizoen constant goed speelde en punten pakte voor de ploeg. Nee, iemand veroordelen op 1 wedstrijd gaat me te ver.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een kut voetbalweekend weer, en dat vooral door die kneuzen uit Rotterdam Zuid. Wat heb ik me weer lopen ergeren. Voor derest wil ik er niets over kwijt. O ja, Fernandez maar even schorsen voor 5 wedstrijden, doe mafkees Ooijer al helemaal, maar die hoort allang een wereldwijd stadionverbod te hebben. Leuk voor Utreg, Sneijder en Mesu natuurlijk. Nog een kleine troost.
Verder maar weer verder gaan met mijn voetbal ziekheid.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Vermeer speelt dit seizoen misschien zn beste seizoen maar dat is nog steeds 3x niks natuurlijk. Die paar blunders vandaag zeggen me niks, momentopnames vergelijkbaarmet dat hij af en toe toevallig eens op de goede plek staat en een bal tegen zich aankrijgt als 'topredding'.
Zorgelijker is uiteraard dat ie een constante bron van onrust is voor zn verdediging wat we al talloze malen gezegd hebben hier.
Enfin, ik had gewed dat ie voor de winterstop niet meer in de basis zou staan dus de tijd begon al wel te tikken. Overigens gaat ie natuurlijk dit seizoen nog veel meer blunders maken dan vandaag. Maar hou m er maar lekker in, wij vermaken ons uitstekend
.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Inderdaad. In de Primera Division mag je je ongegeneerd laten gaan maar in de MM-league moet je je beheersen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat een kut voetbalweekend weer, en dat vooral door die kneuzen uit Rotterdam Zuid. Wat heb ik me weer lopen ergeren. Voor derest wil ik er niets over kwijt. O ja, Fernandez maar even schorsen voor 5 wedstrijden, doe mafkees Ooijer al helemaal, maar die hoort allang een wereldwijd stadionverbod te hebben. Leuk voor Utreg, Sneijder en Mesu natuurlijk. Nog een kleine troost.
Verder maar weer verder gaan met mijn voetbal ziekheid.
Klein lichtpuntje in de donkere lucht boven de Kuip was toch wel Nelom ipv Martins Indi. Dat die laatste maar nooit meer een Feyenoordshirt aan zal trekken. Nelom deed het behoorlijk - ook al kon N.E.C. aanvallend niets meer verrichten de 2e helft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben ik met je eens. Indi is een lichtgewicht (al vind ik dat ook meer een speler voor centraal) maar Nelom deed het zeer behoorlijk. Enig lichtpuntje maar wat was het weer kommer en kwel
. Verliezen van dit NEC, zo genant. Nog genanter dan het verlies tegen Go Ahead.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vergeleken met Indi is Vlaar een flexibele balletdanser. Daarbij kan Indi de bal niet bij zijn medespelers krijgen, over 3, 4 of 5 meter. Opbouwend dus helemaal niks, altijd weer dat balletje opzij of een hengst naar voren geven.
Het was kommer en kwel, inderdaad, vooral de eerste helft. N.E.C. begint wel wat beter te voetballen. Gisteren had je nooit mogen verliezen natuurlijk. Geluk is een term dat al jaren zoek is rondom de Kuip (een kwalitatief sterk efltal ook, trouwens).
Ik vond het verlies tegen GAE nog wel wat genanter. Gisteren was je sterker dan de tegenpartij.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3599 stemmen
Zwaar genoten net van de samenvattingen. Zowel Utrecht als Ajax waren dramatisch, maar daardoor werd het wel een heerlijke wedstrijd om te zien. AZ speelde weer ijzersterk. Die gaan minimaal bij de 1ste 3 eindigen. Twente en PSV gewoon degelijk gewonnen.
Kennis is de held van het weekend 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Denk dat ik vanavond Studio Voetbal ook maar eens ga opnemen. Kijk het normaal nooit, maar wil wel eens zien hoe sip het gezicht van Cheque staat. Afgelopen woensdag stond ie nog met een stijve lul en big smile de Champions League samenvatting te presenteren.
AZ was ook weer genieten, zeg. Potverdikkie!
Ik heb ook zeker zitten genieten. ADO was helemaal nergens, mischien is dit het leukst- voetballend AZ sinds het AZ van Co Adriaans !
Elm wat een picasso is hij op het voetbalveld 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.