- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Echte supporters lopen ook niet eerder weg, zie je reactie van eerder vanmiddag.
Toch leuk geprobeerd Spetie
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8242 stemmen
Dan valt het wel mee inderdaad. 
Heeft niets met proberen te maken, was gewoon een feit zoals jij het zei.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ahjoh is geintje met 020. Ik vind dat 'geen Ajax willen zeggen' zo'n onzin. Ik ken genoeg gekke van Utrecht maar die zeggen allemaal gewoon Ajax. Het is gewoon stom puberaal gedrag, maar 020 is af en toe ook leuk om te zeggen.
Ja nog wel kampioen, als je realistisch bent zie je in dat Ajax dit seizoen geen kampioen wordt.
Ach, ik ben al wel wat gewend qua punten achterstand in de winterstop 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dan valt het wel mee inderdaad. 
Heeft niets met proberen te maken, was gewoon een feit zoals jij het zei.
Had je dus ook niet kunnen weten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik kan het nooit over mijn hart verkrijgen Ajax af te zetten. Ik kijk dan ook altijd tot affluiten, maar soms is het wel zwaar. Al had ik hier tot de 6-4 constant nog het gevoel dat de 5-5 nog ging vallen. En misschien wel meer.
Ajax heeft zeker 2x zoveel kansen gehad als Utrecht, maar je moet ze wel maken. En zo droevig verdedigen helpt ook niet mee.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Vertonghen: 'Het was huilen met de pet op' | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl
'We' dit en 'We' dat. Misschien moet hij eens zeggen Ik denk dat ik een superverdediger ben, ik loop er nonchalant bij en laat ze lekker schieten. Misschien moet ik de volgende keer niet zo arrogant verdedigen en mn best doen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heuj, PSV 0-1 achter. Maarja, wat heb je eraan...
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik kan het nooit over mijn hart verkrijgen Ajax af te zetten. Ik kijk dan ook altijd tot affluiten, maar soms is het wel zwaar. Al had ik hier tot de 6-4 constant nog het gevoel dat de 5-5 nog ging vallen. En misschien wel meer.
Ajax heeft zeker 2x zoveel kansen gehad als Utrecht, maar je moet ze wel maken. En zo droevig verdedigen helpt ook niet mee.
Hier hetzelfde, altijd blijven kijken hoe moeilijk en frustrerend het ook is.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dat wordt in de 85e minuut 1-1 en vervolgens in de verlenging 2-1.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Moet je zeggen dat ik bang was dat het 5-5 werd. En als dan de bevrijdende 6-4 komt, dan weet je gewoon dat het afgelopen is. Misschien waren beiden verdedigingen drama, maar zo krijg je wel veel doelpunten. 2x op achterstand en 2x terugkomen.
Overigens niet eens uitverkocht FC Utrecht, normaal altijd. ZIe je toch dat het slechter gaat dat mensen toch thuis blijven, nou blijf maar lekker voor altijd thuis nepsupporters.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8242 stemmen
Ah toch enkele Echte supporters hier inderdaad. Ook in tijden van armoede je club blijven steunen.
Spartaan1986
-
- 3613 berichten
- 2173 stemmen
Ah toch enkele Echte supporters hier inderdaad. Ook in tijden van armoede je club blijven steunen.
Nou en wat voor een supporters 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Moet je zeggen dat ik bang was dat het 5-5 werd. En als dan de bevrijdende 6-4 komt, dan weet je gewoon dat het afgelopen is. Misschien waren beiden verdedigingen drama, maar zo krijg je wel veel doelpunten. 2x op achterstand en 2x terugkomen.
Overigens niet eens uitverkocht FC Utrecht, normaal altijd. ZIe je toch dat het slechter gaat dat mensen toch thuis blijven, nou blijf maar lekker voor altijd thuis nepsupporters.
Als ik denk aan de kansen die oa gemist werden door Sulejmani en de anderen, vreselijk. Ajax heeft puur verloren door zeer slecht verdedigen en een rampzalige Vermeer. Zoveel creëerde Utrecht daarbuiten niet. Elke kans was een goal. Ik had zeker na de 5-4 nog wel hoop, maar helaas.
Het was wel weer een fantastische wedstrijd. Laat mensen maar lekker afgeven op de Eredivisie (heel leuk dat Real met 7-1 wint vandaag, lekker spannend is zoiets ook...), ik vind het geweldig om te kijken. En soms zit het tegen, soms zit het mee.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou en wat voor een supporters
Nou?
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Wij zijn Ajax wij zijn de beste.

Vermeer was slecht voor het eerst dit seizoen (hoewel ik het puntverlies niet eens aan hem verwijt je komt notabene tot twee keer aan toe op voorsprong waarbij bij de tweede keer veel geluk is omdat er al een speler van Ajax af moest)) vind hem wel meer geschikt als tweede keeper zeker voor voor Ajax begrippen.
Nu hopen op een wonderbaarlijke inhaal race waarbij je nu niet 2 maar 3 ploegen moet inhalen, ook leuk. 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Allereerst Chucky gefeliciteerd met deze fantastische overwinning! Geweldige wedstrijd, geweldig weekend!
NAC, AZ en Twente winnen. Nu alleen PSV nog. Helemaal niks in Amsterdam!!!
Verder had ik vorige week deze discussie:
Zie trouwens die bal van Ten Rouwelaar nu
En die prutser is geselecteerd geweest voor het NL elftal..
Jelle maakt zelden fouten, zo'n bal is een incident. Alsof jullie zo'n wereldkeeper hebben, kreeg die niet rood laatst?
Ja, en dus? Zo'n blunder heb ik hem nog niet zien maken.. Dan kan Ten Rouwelaar verder nog zo goed zijn.

RKC voor tegen Groningen
Cool!
Feyenoord achter tegen NEC
Cooler!
Utrecht - Ajax 6-4 Ubercool!!!

(Ik hoop dat al die arrogante meelopers - "ik kan Amsterdam nog niet eens op een kaart aanwijzen" - weer even stil zijn. De stank van eigendunk kwam de laatste tijd door mijn beeldscherm heen.)
Spartaan1986
-
- 3613 berichten
- 2173 stemmen
Kritiekloze thuisblijvers bedoel je?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
! Misschien eens concentreren op je eigen ploegje en je wat minder druk maken over andermans meug.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ah, je moet elke week in het stadion zitten om wat te mogen zeggen?
Ik zat er woensdag overigens nog.
Verder, kritiekloos? Genoeg kritiek hier. Maar sommigen selecteren alleen maar bepaalde meningen, vervormen er een paar en doen net of niemand hier kritisch is.
Verder een opvallende statistiek: 20 tegengoals na 12 duels. In het 1e jaar van Jol had Ajax 20 tegengoals in een heel seizoen. 
Spartaan1986
-
- 3613 berichten
- 2173 stemmen
! Misschien eens concentreren op je eigen ploegje en je wat minder druk maken over andermans meug. Dit dus. Kritiekloos en afwijzend.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Als ik denk aan de kansen die oa gemist werden door Sulejmani en de anderen, vreselijk. Ajax heeft puur verloren door zeer slecht verdedigen en een rampzalige Vermeer. Zoveel creëerde Utrecht daarbuiten niet. Elke kans was een goal. Ik had zeker na de 5-4 nog wel hoop, maar helaas.
Het was wel weer een fantastische wedstrijd. Laat mensen maar lekker afgeven op de Eredivisie (heel leuk dat Real met 7-1 wint vandaag, lekker spannend is zoiets ook...), ik vind het geweldig om te kijken. En soms zit het tegen, soms zit het mee.
Als ik eerlijk ben verdiende Ajax gewoon zowiezo een punt, misschien wel meer. Maar op voetbal gebied heeft Utrecht dan niet geweldig gespeeld, maar wel op inzet. Siem de Jong al na 3 minuten eruit, sprintduel dacht ik en het schoot erin. Had liever gehad dat Vertonghen dat had gekregen ipv de Jong, vind de Jong niet een van de sympatiekste Ajacieden itt Vertonghen, wat een kwal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nee, hij reageert zeer logisch op je flauwekul. Wat laten bepaalde mensen zich kennen zeg. Prima dat Ajax verloren heeft, maar bepaalde kreten zijn gewoon dom.
Spartaan1986
-
- 3613 berichten
- 2173 stemmen
Nee, hij reageert zeer logisch op je flauwekul. Wat laten bepaalde mensen zich kennen zeg. Prima dat Ajax verloren heeft, maar bepaalde kreten zijn gewoon dom.
En het kuddegedrag vormt zich 
Ik zal je niet meer 'pesten'. Discusseren is hier toch zinloos en zeker met de grote ego's van de Ajax en Feyenoord supporters.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als ik eerlijk ben verdiende Ajax gewoon zowiezo een punt, misschien wel meer. Maar op voetbal gebied heeft Utrecht dan niet geweldig gespeeld, maar wel op inzet. Siem de Jong al na 3 minuten eruit, sprintduel dacht ik en het schoot erin. Had liever gehad dat Vertonghen dat had gekregen ipv de Jong, vind de Jong niet een van de sympatiekste Ajacieden itt Vertonghen, wat een kwal.
Je bedoelde denk ik dat je Siem 1 van de sympathiekste Ajacieden vind? 
Het zat niet mee met 2 vroege blessures nee. Daardoor viel er niks meer te wisselen. Boerrigter en Janssen waren na de rust ook niet fit meer, maar er kon nog maar 1x gewisseld worden.
Ajax verdiende waarschijnlijk wel de winst, gezien de kansen, maar als je 6 goals tegen krijgt dan verdien je aan de andere kant ook weer niks. Dan ben je lachwekkend als ploeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En het kuddegedrag vormt zich 
Ik zal je niet meer pesten. Discusseren is hier toch zinloos en zeker met de grote ego's van de Ajax en Feyenoord supporters.
Niks mis met inhoudelijke kritiek, maar om nu te beginnen over kritiekloze thuisblijvers...dat geeft wel aan dat je door je punten heen bent. Sowieso speelde Ajax vandaag een uitwedstrijd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
WIjnaldum mist bij 0-1 een penalty 
Spartaan1986
-
- 3613 berichten
- 2173 stemmen
Niks mis met inhoudelijke kritiek, maar om nu te beginnen over kritiekloze thuisblijvers...dat geeft wel aan dat je door je punten heen bent. Sowieso speelde Ajax vandaag een uitwedstrijd.
Ik kaart een aantal punten aan die meteen worden afgewezen. Vermeer is volgens jullie een geweldige keeper die toevallig een keer kut keept, jullie supporters zijn grotendeels kritiekloos wat blijkt uit de reacties op mijn bericht. Je zegt Ajax speelde een uitwedstrijd. Klopt maar ook daar kan je bij zijn als je maar wilt. (Die laatste is niet zo sterk ik weet het).
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Jelle in Oranje en Vermeer terug naar de junioren!
Robert, Orbit; waar zijn jullie nou? 
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
WIjnaldum mist bij 0-1 een penalty
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik kaart een aantal punten aan die meteen worden afgewezen. Vermeer is volgens jullie een geweldige keeper die toevallig een keer kut keept, jullie supporters zijn grotendeels kritiekloos wat blijkt uit de reacties op mijn bericht. Je zegt Ajax speelde een uitwedstrijd. Klopt maar ook daar kan je bij zijn als je maar wilt. (Die laatste is niet zo sterk ik weet het).
We reageren zo op je bericht omtrent Vermeer, maar dat o.a Anita al door mij werd afgeserveerd gaat dan even langs je op. Buiten dat was V.D Wiel weer terug op de bodem van de put, liep Vertonghen niet goed en was Sulejmani de Chanturia van Ajax vandaag. Heb al vaak genoeg mijn ongenoegen geuit over bepaalde spelers en de mentaliteit + kwaliteit.
Wil alleen geen tweede Quido worden, mijn Ajax mok is altijd half vol

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.