• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.637 acteurs
  • 199.332 gebruikers
  • 9.394.332 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Ze kunnen zo slecht tegen kritiek hé die jongens uit de hoofdstad. Zelfs als een keeper 3 blunders maakt blijven ze hem verdedigen. Dan vraag je gewoon om een volgende nederlaag

Zijn 4e blunder (dat rondspelen rond die geblesseerde Utrecht speler in de 16) leverde dan op miraculeuze wijze geen kool op maar was nog het meest hilarische.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Ze kunnen zo slecht tegen kritiek hé die jongens uit de hoofdstad. Zelfs als een keeper 3 blunders maakt blijven ze hem verdedigen. Dan vraag je gewoon om een volgende nederlaag

Als jij spelers graag laat stikken na één mindere wedstrijd, zegt dat veel over jou Dat jij dat als outsider niet snapt, is overigens geen verrassing. Lekker bot hakken en zagen op alles wat fout ging op dit moment, zonder terug te kijken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Het is erger als een keeper in 3 wedstrijden 1 grote blunder per keer maakt. Vermeer maakt er nu eens 3 in 1 wedstrijd.

Je kan wel net doen of Vermeer er niks van kan, maar buiten deze wedstrijd heeft hij echt goed gekeept. Heeft ook regelmatig punten gepakt. Ajax-Lyon, Ajax-Feyenoord of PSV-Ajax vergeten? Met Vermeer zit het wel goed. Het is makkelijk scoren voor sommigen na een wedstrijd als deze, maar daar doe ik niet aan mee.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Wat speelt AZ meesterlijk trouwens. ADO geen kans gegeven eigenlijk.

Holman, Poulsen, Maher, Wernbloom, Beerens en Elm.....stuk voor stuk voetballers die Ajax beter zouden maken.

Ik gun ze wel een kampioenschap, beste voetbal na 12 speelronden.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8241 stemmen

otherfool schreef:

Hence de 'toch nog'

Ja klopt.

Maar als het zo snel gaat met je, kunnen er dus nog best meer talenten zijn die je nog niet kent.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sjoerdow schreef:

Wat speelt AZ meesterlijk trouwens. ADO geen kans gegeven eigenlijk.

Holman, Poulsen, Maher, Wernbloom, Beerens en Elm.....stuk voor stuk voetballers die Ajax beter zouden maken.

Ik gun ze wel een kampioenschap, beste voetbal na 12 speelronden.

Welnee.

AZ is vooral een veel beter ingespeeld team, individueel zou ik weinig AZ-ers bij Ajax hoeven te zien.

Vorig jaar begon ook iedereen plots spelers als Verhoek materiaal voor de top te vinden na 1 leuk jaar.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Toch vind ik veel spelers van AZ individueel ook beter dan die van Ajax.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vooral lol @ Poulsen

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Elm speelt echt een erg goed seizoen. Uitstekende spelverdeler, en bovendien een belangrijke speler voor dode spelmomenten. Denk dat verder iedereen Maher wel in z'n team zou willen hebben. Beerens speelt bij AZ ook erg goed, en is eindelijk uit dat dal geklommen waar hij bij Heereveen wel in zat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sjoerdow schreef:

Toch vind ik veel spelers van AZ individueel ook beter dan die van Ajax.

Dat mag, ik niet.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Vooral lol @ Poulsen

Poulsen of Vurnon de Vlecht, lastige keus inderdaad...

Spetie schreef:

(quote)

Ja klopt.

Maar als het zo snel gaat met je, kunnen er dus nog best meer talenten zijn die je nog niet kent.

Mjaaa in theorie is dat mogelijk maar ik geloof er niks van

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Tonypulp schreef:

Vooral lol @ Poulsen

Jij hebt liever Anita achterin bij Ajax?

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Maar je hebt gelijk....vooral als team is AZ beter dan Ajax.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Och kijk eens aan, tag teampje . Doe mij maar geen van beide, het is even wachten op Boilesen. Een speler waar nog veel mee kan gebeuren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

Elm speelt echt een erg goed seizoen. Uitstekende spelverdeler, en bovendien een belangrijke speler voor dode spelmomenten. Denk dat verder iedereen Maher wel in z'n team zou willen hebben. Beerens speelt bij AZ ook erg goed, en is eindelijk uit dat dal geklommen waar hij bij Heereveen wel in zat.

Wat moet Ajax met Maher als ze Eriksen hebben? Maher doet het overigens prima, daar niet van.

AZ heeft prima spelers, is als team ook sterk, maar laten we het niet overdrijven. Het zit ook momenteel wel allemaal mee daar. Maar ik heb AZ ook 2x tegen Austria Wien gekeken, was behoorlijk matig. Dan blinken die namen ook plots niet meer zoveel uit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

Jij hebt liever Anita achterin bij Ajax?

Normaal gesproken speelt daar Boilesen, groot talent. Knap kut dat hij tot de winter geblesseerd is.

Ajax moet echt gaan investeren in een linksback (misschien eens aankloppen bij Maxwell?). Komende zomer zal Vertonghen vertrekken, dan zet je Boilesen daar neer.

Spartaan1986

• 3613 berichten
  • 2173 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het is erger als een keeper in 3 wedstrijden 1 grote blunder per keer maakt. Vermeer maakt er nu eens 3 in 1 wedstrijd.

Je kan wel net doen of Vermeer er niks van kan, maar buiten deze wedstrijd heeft hij echt goed gekeept. Heeft ook regelmatig punten gepakt. Ajax-Lyon, Ajax-Feyenoord of PSV-Ajax vergeten? Met Vermeer zit het wel goed. Het is makkelijk scoren voor sommigen na een wedstrijd als deze, maar daar doe ik niet aan mee.

Hij heeft wel meer matige tot slechte wedstrijden gespeeld. Ik kan de tegenstanders niet herinneren omdat ik geen supporter ben maar heb er genoeg gezien waarin hij allesbehalve een zekere indruk maakte. Hij kan slecht uitverdedigen, hij is slecht in de lucht, met uitkomen, met corners. Hij is alleen een goede lijnkeeper. Dat is het probleem bij Ajax. Er is totaal geen kritiek op wat er door stroomt uit de jeugd. Positief zijn is goed maar er wordt altijd met een roze bril gekeken. Ik ben dan wel een buitenstaander maar zie bij Ajax-Feyenoord toch altijd liever Ajax winnen omdat ik het veldspel en de spelers mooier vind om naar te kijken. Maar de arrogantie die er bij jullie altijd vanaf druipt en het verdedigen van elke foetus die er uit de jeugd tevoorschijn wordt gehaald vind ik misselijkmakend. Er wordt altijd zo overdreven gedaan en er is zelden kritiek op dat soort spelers. Maar dat is mijn mening...

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ongeloofelijk, kan het nog steeds niet bevatten. Net terug uit het stadion en wat een wedstrijd. Fouten waren de hele wedstrijd door, van beiden kanten, maar dit is misschien wel de gekste Ajax thuis die ik ooit heb meegemaakt. Leuk om al die chagarijnige reactie’s te lezen van onze 020 vrienden. Met het denigrerende geneuzel (als matig ploegje) etc. en dan op deze manier winnen. Het was niet best zeker niet, maar als het publiek erachter staat, de spelers wat vertrouwen hebben en het ook een beetje meezit kan Utrecht redelijk goed voetballen.

Wat een held die Bulthuis, had een van de beste buitenspelers van Nederland in zijn zak. Viese overtreding van Ooijer op Sneijder, godsklere dat is donker zwart. Verder heeft Vermeer slecht staan keepen, maar moet wel zeggen dat die terug speel ballen dramatisch waren. Kan het nog steeds niet bevatten, vanavond lekker studio sport en een verdiend biertje.

HE-LE-MAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!:)

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Tonypulp schreef:

Och kijk eens aan, tag teampje . Doe mij maar geen van beide, het is even wachten op Boilesen. Een speler waar nog veel mee kan gebeuren.

Precies....over twee seizoenen misschien.

Op dit moment zou ik voor de betere speler kiezen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Hij heeft wel meer matige tot slechte wedstrijden gespeeld. Ik kan de tegenstanders niet herinneren omdat ik geen supporter ben maar heb er genoeg gezien waarin hij allesbehalve een zekere indruk maakte. Hij kan slecht uitverdedigen, hij is slecht in de lucht, met uitkomen, met corners. Hij is alleen een goede lijnkeeper. Dat is het probleem bij Ajax. Er is totaal geen kritiek op wat er door stroomt uit de jeugd. Positief zijn is goed maar er wordt altijd met een roze bril gekeken. Ik ben dan wel een buitenstaander maar zie bij Ajax-Feyenoord toch altijd liever Ajax winnen omdat ik het veldspel en de spelers mooier vind om naar te kijken. Maar de arrogantie die er bij jullie altijd vanaf druipt en het verdedigen van elke foetus die er uit de jeugd tevoorschijn wordt gehaald vind ik misselijkmakend. Er wordt altijd zo overdreven gedaan en er is zelden kritiek op dat soort spelers. Maar dat is mijn mening...

Als je geen grenzeloos vertrouwen hebt in je eigen team, ben je dan wel supporter? Misschien ken jij zulke gevoelens niet, maar ik zal altijd achter de spelers op het veld staan. Iedereen snel afserveren, dat staat je als club zeker wel goed?!

(als matig ploegje)

Utrecht heeft ook gewoon een matig ploegje dit seizoen... daar verandert deze bizarre pot vrij weinig aan.

Spartaan1986

• 3613 berichten
  • 2173 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Zijn 4e blunder (dat rondspelen rond die geblesseerde Utrecht speler in de 16) leverde dan op miraculeuze wijze geen kool op maar was nog het meest hilarische.

Hij was wel voorzichtig. Wat als ie ineens opstaat terwijl ik de bal door het midden speel

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

Ongeloofelijk, kan het nog steeds niet bevatten. Net terug uit het stadion en wat een wedstrijd. Fouten waren de hele wedstrijd door, van beiden kanten, maar dit is misschien wel de gekste Ajax thuis die ik ooit heb meegemaakt. Leuk om al die chagarijnige reactie’s te lezen van onze 020 vrienden. Met het denigrerende geneuzel (als matig ploegje) etc. en dan op deze manier winnen. Het was niet best zeker niet, maar als het publiek erachter staat, de spelers wat vertrouwen hebben en het ook een beetje meezit kan Utrecht redelijk goed voetballen.

Wat een held die Bulthuis, had een van de beste buitenspelers van Nederland in zijn zak. Viese overtreding van Ooijer op Sneijder, godsklere dat is donker zwart. Verder heeft Vermeer slecht staan keepen, maar moet wel zeggen dat die terug speel ballen dramatisch waren. Kan het nog steeds niet bevatten, vanavond lekker studio sport en een verdiend biertje.

Dit zal sowieso de meest krankzinnige Utrecht-Ajax ooit zijn.

Ieder geval, gefeliciteerd. Zo ben ik dan ook wel weer.

Moeten wij het maar doen met de mooie herinneringen aan de buitenspelgoal in de KNVB Bekerfinale van 2002

Overigens moet Utrecht zich enorm schamen. Als ze dit op kunnen brengen tegen Ajax, waarom dan niet tegen iedere tegenstander?

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Heb jij de andere wedstrijden van Ajax met oogkleppen op zitten kijken ofsow? Vermeer keept dit seizoen fantastisch, hij heeft meerdere malen Ajax gered en alleen vandaag keepte hij slecht. Wat snap jij daar niet aan? Zelfs Messi speelt wel eens slechte wedstrijden.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8241 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Als je geen grenzeloos vertrouwen hebt in je eigen team, ben je dan wel supporter? Misschien ken jij zulke gevoelens niet, maar ik zal altijd achter de spelers op het veld staan. Iedereen snel afserveren, dat staat je als club zeker wel goed?

Echte supporters lopen ook niet eerder weg, zie je reactie van eerder vanmiddag.

jeroentjuhhhhh schreef:

Voor het eerst in jaren dat ik een wedstrijd gewoon niet af ga kijken, ben er helemaal klaar mee.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Moeten wij het maar doen met de mooie herinneringen aan de buitenspelgoal in de KNVB Bekerfinale van 2002

Overigens moet Utrecht zich enorm schamen. Als ze dit op kunnen brengen tegen Ajax, waarom dan niet tegen iedere tegenstander?

Bedankt, het is inderdaad niet te begrijpen dat Utrecht tegen met alle respect een NEC (die 6 wedstrijden niet wonnen) zo slecht te voetballen en vandaag 6-4 van Ajax wint. Niet alleen Ajax stond achterin te schutteren, maar Utrecht ook. Volgens mij kwamen 3 doelpunten van Ajax uit een hoge voorzet.

4 tegendoelpunten krijgen van Ajax en dan nog winnen, mijn dag kan niet meer stuk. Denk dat het voor de neutrale toeschouwers dit ook een heerlijk duel was.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Chucky92 schreef:

Je zegt eerst wel Ajax en dan 020, blijf dan gewoon Ajax zeggen... Het is trouwens donker rood Helemaal niets? We zijn nog steeds de kampioen

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja, maar dat is niet alleen bij Utrecht, ook bij ADO, Feyenoord, Groningen, Heerenveen etc.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Heb jij de andere wedstrijden van Ajax met oogkleppen op zitten kijken ofsow? Vermeer keept dit seizoen fantastisch, hij heeft meerdere malen Ajax gered en alleen vandaag keepte hij slecht. Wat snap jij daar niet aan? Zelfs Messi speelt wel eens slechte wedstrijden.

Als Messi 3 blunders maakt hoor je niemand erover. Als een doelman drie blunders maakt zijn het meestal doelpunten. Als je dit Ajax gewoon onder agressief (in de goede zin) speelt kan je zomaar van Ajax winnen.

Spartaan1986

• 3613 berichten
  • 2173 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

De enige die oogkleppen op hebben zijn jullie als supporters die liever een zeer middelmatige keeper uit de eigen jeugd op goal zetten dan een keeper die al bij Oranje gezeten heeft en als 1 en misschien wel het grootste keeperstalent van Nederland wordt gezien.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Je zegt eerst wel Ajax en dan 020, blijf dan gewoon Ajax zeggen... Het is trouwens donker rood Helemaal niets? We zijn nog steeds de kampioen

Ahjoh is geintje met 020. Ik vind dat 'geen Ajax willen zeggen' zo'n onzin. Ik ken genoeg gekke van Utrecht maar die zeggen allemaal gewoon Ajax. Het is gewoon stom puberaal gedrag, maar 020 is af en toe ook leuk om te zeggen.

Ja nog wel kampioen, als je realistisch bent zie je in dat Ajax dit seizoen geen kampioen wordt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.