- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het is wel duidelijk uit het verleden en vandaag dat uittrappen nou niet het sterkste punt van is Kennis.
Lengte ook niet...
En dan komen de volwassen mannen uit hun moeders' kelder gehuppeld om op internet een keer hun gelijk te kunnen halen over Vermeer. Hi-la-risch
En om nog even verder mijn gelijk te halen; Jantje Verdomme is geen verdediger en Vurnon de Vlecht moet je een stadionverbod voor het leven geven.
Zo kop koffie mee en weer de kelder in 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik dacht trouwens dat het volgende maand pas pakjesavond was, Vermeer blijkbaar niet...
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Vertonghen heeft alles wat een medogenloze votballer niet moet (mag) hebben.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Lengte ook niet...
Dat is anders tot nu toe geen probleem gebleken voor hem...
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
EDIT: Nou maar hopen dat AZ, Twente en PSV niet winnen...
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
En dan komen de volwassen mannen uit hun moeders' kelder gehuppeld om op internet een keer hun gelijk te kunnen halen over Vermeer. Hi-la-risch
Ik mag elke dag wel een keer uit de kelder van mijn moeder niet alleen vandaag.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Yes sir! Voor alles is een eerste keer, zo ook instemmen met jouw gare beweringen 
Ik mag elke dag wel een keer uit de kelder van mijn moeder niet alleen vandaag.
Die moderne families ook tegenwoordig... het is even wennen!
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Eigenlijk, als je alle goals analyseert, kom je tot de conclusie dat er 3(!) persoonlijke fouten van Vermeer bij zaten, een van Verthongen, een geluksgoal van Utrecht en een gewone goal. Dat mag natuurlijk niet op dit niveau, zoveel cruciale persoonlijke fouten.
Idd echt triest, en dan kijken hoe Vertonghen erbij loopt, verschrikkelijk!
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Het seizoen is nog niet eens op de helft ? Er kan nog vanalles gebeuren hoor. Az verdient in mijn ogen de eerste plek niet meer dan Twente en of Psv.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Yes sir! Voor alles is een eerste keer, zo ook instemmen met jouw gare beweringen 
Die moderne families ook tegenwoordig... het is even wennen!
Ik snap je selectieve verontwaardiging trouwens niet. Je moet de reacties eens lezen als PSV verliest.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Wat speel AZ heerlijk aanvallend zeg. Best voetballende ploeg van de Eredivisie.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Is het raar om te hopen dat AZ gewoon wint?
Ja, want als AZ, Twente en PSV vandaag ook verliezen (lijkt me sterk, maar toch), dan kan het nog. Bovendien zijn er nog maar 12 wedstrijden gespeeld, alles kan nog. De eredivisie is een rare competitie.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik snap je selectieve verontwaardiging trouwens niet. Je moet de reacties eens lezen als PSV verliest.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
De Boer na FC Utrecht-Ajax | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl
Boerrigter wilde dus al in de rust wisselen en Janssen was ook niet 100%. Lekker dan...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat extreem treurig was dit zeg. Ik snap er niks van dat ze zo slecht kunnen verdedigen. En wat Vermeer vandaag deed was een parodie op keepen. Je mag een bal ook wel eens wegtrappen hoor. En dan bij voorkeur ook eens hoog de lucht in.
Ajax had vandaag dik moeten gaan winnen. Voor de rust moet je gewoon 4 of 5x scoren. En dan komen ze de kleedkamer uit en sta je 5-3 achter. En daarna had je nog zeker 5-5 moeten spelen.
Wat een triestigheid zeg. 6 tegengoals, zeker 3 of 4 waren er makkelijk te voorkomen. En tussendoor loopt nog die mislukte Ooijer die blij met een gele kaart mag zijn. Zat verder ook niet mee met 2 vroege blessures en met 2 niet gegeven penalty's.
Opvallend genoeg was Bulykin de enige die echt imponeerde. Speelde als een beest, geweldig! En Anita nooit meer LB zetten !!!!
Titel is waarschijnlijk verspeeld. Hoop moet je altijd houden, maar dit maak je denk ik niet meer goed.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
De Boer na FC Utrecht-Ajax | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl
Boerrigter wilde dus al in de rust wisselen en Janssen was ook niet 100%. Lekker dan...
Janssen was inderdaad vrij duidelijk die wilde de tweede helft de bal niet meer hebben. Liep zich constant te verstoppen op links en Anita de opbouw liet verzorgen.
Dus niet alleen qua punten een pijnlijke middag voor Ajax.
Spartaan1986
-
- 3613 berichten
- 2173 stemmen
Wat een clown die Vermeer. Vind je het gek dat jullie pas 1x de nul gehouden hebben.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een clown die Vermeer. Vind je het gek dat jullie pas 1x de nul gehouden hebben.
Die clown heeft ons anders dit seizoen al heel wat punten opgeleverd, nationaal en internationaal. Keepte alleen vandaag verschrikkelijk slecht.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij moet alleen wel echt wat gaan doen aan het meevoetballen. Dat mag beter en als je het niet kan, schiet ze dan maar gewoon lelijk weg. Nu kost het je een paar goals. Met Stekelenburg op goal hadden we vandaag gewonnen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
2-0 AZ, Adam Maher.
Wat een speler is dat zeg
Toch nog 1 Nederlands talent te bespeuren in de MML.
Spartaan1986
-
- 3613 berichten
- 2173 stemmen
@ Ajax&Litmanen1 en Jeroentjuhhhhh Wel knap dat jullie Vermeer blijven verdedigen waar iedere boerenlul ziet dat het een zeer middelmatige keeper is en hooguit geschikt is voor NAC of NEC. Maar laat hem vooral staan dan zal je zien dat deze buitenstaander gelijk heeft.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Titel is waarschijnlijk verspeeld. Hoop moet je altijd houden, maar dit maak je denk ik niet meer goed.
Ajax heeft in het verleden wel bewezen een achterstand goed te kunnen maken toch?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hij moet alleen wel echt wat gaan doen aan het meevoetballen. Dat mag beter en als je het niet kan, schiet ze dan maar gewoon lelijk weg. Nu kost het je een paar goals. Met Stekelenburg op goal hadden we vandaag gewonnen.
En nu terug naar je kelder, Spartaan 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
@ Ajax&Litmanen1 en Jeroentjuhhhhh Wel knap dat jullie Vermeer blijven verdedigen waar iedere boerenlul ziet dat het een zeer middelmatige keeper is en hooguit geschikt is voor NAC of NEC. Maar laat hem vooral staan dan zal je zien dat deze buitenstaander gelijk heeft.
Vermeer was recent nog tegen Feyenoord geweldig met 4 a 5 geweldige reddingen. Zoals hij heel het seizoen al laat zien. Cillessen is ook geen zekerheidje, die blunderde tegen Roda in de beker ook nog opzichtig.
Ajax heeft in het verleden wel bewezen een achterstand goed te kunnen maken toch?
Ik geef het ook nog niet op. Maar je staat nu 11 punten achter, haal je normaal niet meer in. Komende 5 duels (NAC, NEC, Excelsior, RKC en ADO) moet je tot de winter gewoon winnen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8241 stemmen
Wat een speler is dat zeg
Toch nog 1 Nederlands talent te bespeuren in de MML.
Even een otherfooletje tussendoor. Een week geleden.
Je kent mijn standpunt: Nederland heeft geen talenten tussen 18 en 24. Daar blijf ik bij.
Spartaan1986
-
- 3613 berichten
- 2173 stemmen
Ze kunnen zo slecht tegen kritiek hé die jongens uit de hoofdstad. Zelfs als een keeper 3 blunders maakt blijven ze hem verdedigen. Dan vraag je gewoon om een volgende nederlaag 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Altidore scoort ook weer eens. Had al zo'n gevoel dat dat zou gebeuren. Speelde voor het eerst in een paar weken weer eens behoorlijk goed.
AZ speelt overigens een heerlijke wedstrijd. ADO wordt niks gegund, en inderdaad Otherfool die Maher is een erg groot talent.
Maar vooral als team is AZ de beste van de eredivisie. Niet zozeer dat het allemaal topspelers zijn, maar als team zijn ze erg sterk.
Fer scoort overigens opnieuw als invaller bij Twente. Wordt tijd dat hij een plekje in het elftal krijgt. Een middenvelder met zoveel power en scorend vermogen laat je niet op de bank zitten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.