• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.636 acteurs
  • 199.331 gebruikers
  • 9.394.336 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

Ben benieuwd naar het commentaar. Met name van Vertonghen.

Fluit overigens gewoon af. Die amateurs zouden een kwartier op de grond blijven liggen als daarmee de blessuretijd verstrijkt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Feyenoord en Ajax hebben meer met elkaar in gemeen de laatste tijd dan menig denkt. In feite is dit gewoon een drugs. Je weet dat je niet moet kijken, maar toch trap je er iedere keer weer in.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

De ziektes vliegen hier door de kamer, m'n week is kapot. Mijn bloeddruk op dit soort rustdagen...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kennis Vermeer

In 1 wedstrijd meer blunders maken dan VandenBussche in een heel seizoen, respect.

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

Ja hoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zelfs na die kutwedstrijd tegen Feyenoord viel het nog mee met m'n gemoedstoestand. Maar dit is werkelijk schandalig. Alsof je naar een amateurploeg zit te kijken met zeven B-junioren in het veld. Grotere vernedering heb ik zelden gezien. Maar gelukkig is het lek boven.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Geen woorden voor...

Maar nog negentig minuten en we horen bij de beste zestien Europa!

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

6-4 wat een uitslag

De goede hoop die Ajax had na de wedstrijd tegen Zagreb is ook weer verdwenen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Aanval kun je niks verwijten, die trappen er keurig vier in. Met wat geluk lopen Twente en Psv niet te ver uit, dan valt de schade nog te overzien. Az wil ik nog niet eens bij nadenken.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

En de setstand bij Utrecht - Ajax is 6-4...geen woorden voor. Ik ga even ergens van een brug afspringen of zo. Ik heb het helemaal gehad. D-junioren uitslag dit.

Ajax prikt er gewoon vier goede goals in, maar alle 6 de goals tegen komen uit extreem slap verdedigen, laat staan gigantisch blunderen van de achterste linie.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Leuk voor Utreg

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

En de setstand bij Utrecht - Ajax is 6-4...geen woorden voor. Ik ga even ergens van een brug afspringen of zo. Ik heb het helemaal gehad. D-junioren uitslag dit.

Zeg even waar, dan spring ik mee.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Het lek was boven. Vertonghen, Ooijer, Wiel en Vermeer hebben dat lek hoogstpersoonlijk weer opengegooid. Wat een goede generale voor de wedstrijd tegen Lyon. Als de Boer een echte trainer flikkert ie de hele verdediging uit de selectie. Ooijer kan er door zijn leeftijd misschien niet veel aan doen en Anita kan er door al zijn tekortkomingen niet veel aan doen, maar Vertonghen en GvdW vallen me zwaar tegen. Lamlendig en slap ingrijpen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

stfuympos schreef:

Leuk voor Utreg

Die zijn meer bezig met hamassen dan juichen voor hun eigen team

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En oe oe oe richting Enoh, terwijl z´n directe tegenstander nog donkerder is dan hemzelf. Iq van een kroket daar in de Galgenwaard.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Enoh is de ultieme belichaming van hoe voetbal niet moet zijn.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Haha heerlijke voetbalmiddag. Lachwekkend ajax gezien. Wat ben ik blij dat die Ooijer daar zit, wat een lul hannes.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Materny schreef:

En oe oe oe richting Enoh, terwijl z´n directe tegenstander nog donkerder is dan hemzelf. Iq van een kroket daar in de Galgenwaard.

Bewezen al vanaf minuut één dat ze, zonder uitzondering, verstandelijk beperkt zijn.

Dit Ajax was een beetje in de lijn van PSV eerder deze week, en Feyenoord gisteren. Dramatisch, draaamaatisch!!!

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

1-0 AZ! Leuke ploeg blijft dat.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

Kennis Vermeer

In 1 wedstrijd meer blunders maken dan VandenBussche in een heel seizoen, respect.

Hij keept ook een keer een slechte wedstrijd...

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Echt triest deze wedstrijden, ik heb er echt geen woorden voor ongelofelijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

jordandejong schreef:

1-0 AZ! Leuke ploeg blijft dat.

Lekker kooltje ook van die Holman, strak ingeschoten.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik vond overigens dat GvdW de beste verdediger was vandaag, en dat zegt denk ik alles...

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Tjeezus. PSV - Hapoel was een voorbeeldje van slecht verdedigen maar vanmiddag sloeg echt alles. Na de 3-4 dacht ik dat Ajax zich niet meer gek zou laten maken door een kwalitatief heel matig Utrecht maar ze hebben het toch zelf weer voor elkaar gekregen om puntverlies te lijden.

Ongelooflijk dat Bossen de overtreding van Ooijer wel zag maar hem gewoon laat staan. Afgelopen week hier enkele opportunisten die spraken over mogelijke breuken bij Luuk de Jong maar als iemand z'n carrière vandaag aan de wilgen had kunnen hangen was het meneer Sneijder wel.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

otherfool schreef:

Kennis Vermeer

Och och The Pathetic One-adept wil ook weer een keer zijn grammetje halen...

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Och och The Pathetic One-adept wil ook weer een keer zijn grammetje halen...

Het is wel duidelijk uit het verleden en vandaag dat uittrappen nou niet het sterkste punt van is Kennis.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Eigenlijk, als je alle goals analyseert, kom je tot de conclusie dat er 3(!) persoonlijke fouten van Vermeer bij zaten, een van Verthongen, een geluksgoal van Utrecht en een gewone goal. Dat mag natuurlijk niet op dit niveau, zoveel cruciale persoonlijke fouten.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

depri83 schreef:

Het is wel duidelijk uit het verleden en vandaag dat uittrappen nou niet het sterkste punt van is Kennis.

Gelukkig is hij de enige die dit seizoen constant presteert, behalve vandaag.

EDIT: Nou maar hopen dat AZ, Twente en PSV niet winnen...

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

En dan komen de volwassen mannen uit hun moeders' kelder gehuppeld om op internet een keer hun gelijk te kunnen halen over Vermeer. Hi-la-risch

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.