- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Yeah right, heeft met je dislektie (
) te maken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat ik werkelijk geen idee had hoe je ajacied schrijft. Weet het nog steeds niet zeker. Nu niet bepaald een woord dat ik vaak heb moeten opschrijven op school. Rijmt op jood en miet, dat weet ik dan weer wel. 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voetbalzone - Sulejmani wil bijtekenen: 'Ik voel me goed hier in Amsterdam'
Ja, tuurlijk wilt hij bijtekenen. Geen club groter dan Ajax die belangstelling voor hem heeft. Suljemani brengt echt veelste weinig, af en toe een leuke actie en daar houdt het ook echt mee op. Ajax is denk ik zijn top (ookal vind ik hem zelfs niet goed genoeg voor Ajax), misschien dat hij ooit nog een speler wordt voor een subtopper in Spanje of Engeland maar dat denk ik niet.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Lekker bezig Feyenoord
. Zo zie je maar weer dat je veel kan bereiken met mentaliteit.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Mertens: "Chadli en ik ooit samen bij topclub" - VoetbalPrimeur.nl
Nou dwerg, dan mag jij eerst wat constanter worden. Zoals ik eerder al aangaf, bij Utrecht begon hij een seizoen leuk maar was het de 2e helft drama. Mark my words, dit gaat bij PSV ook gebeuren. Je ziet nu al dat hij wat minder wordt. Overigens denk ik dat Chadli wel een goede voetballer kan worden, zeker niet het niveau van een topclub. Maar misschien het niveau van Elia als Elia in vorm is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - Sulejmani wil bijtekenen: 'Ik voel me goed hier in Amsterdam'
Ja, tuurlijk wilt hij bijtekenen. Geen club groter dan Ajax die belangstelling voor hem heeft. Suljemani brengt echt veelste weinig, af en toe een leuke actie en daar houdt het ook echt mee op. Ajax is denk ik zijn top (ookal vind ik hem zelfs niet goed genoeg voor Ajax), misschien dat hij ooit nog een speler wordt voor een subtopper in Spanje of Engeland maar dat denk ik niet.
Gemengde gevoelens bij dit.
Bijtekenen is positief want: hij heeft scorend vermogen, werkt hard en is toch wel dreigend. En wie weet kan Ajax er nog geld in de toekomst aan verdienen.
Bijtekenen is negatief want: hij is geen echte rechtsbuiten en past dus niet helemaal in het Ajax systeem. Hij is te vaak onzichtbaar en staat niet op als het slecht met de ploeg gaat.
Buiten dat vind ik het een erg sympathieke gozer, maar dat moet natuurlijk niet meetellen. Hij verdient nu geloof ik 1,7 miljoen. Als hij met 7 ton minder genoegen neemt, dan moet er maar eens gepraat worden.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Hahahah, yeah, like that's gonna happen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sulejmani zal ook wel snappen dat Ajax hem nooit meer 1,7 miljoen aan zal bieden. 1 miljoen is nog fors veel geld voor een Eredivisie speler. Hij is natuurlijk geen Suarez die elke week allesbepalend was.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Sulejmani zal ook wel snappen dat Ajax hem nooit meer 1,7 miljoen aan zal bieden.
Vergeet dat maar, een speler die wekelijks speelt, al 1,7 miljoen verdient en nu ook nog eens paar jaar ouder is, gaat 100 procent zeker niet akkoord met minder geld natuurlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tijden zijn veranderd, zullen voetballers ook aan moeten geloven....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vergeet dat maar, een speler die wekelijks speelt, al 1,7 miljoen verdient en nu ook nog eens paar jaar ouder is, gaat 100 procent zeker niet akkoord met minder geld natuurlijk.
Recessie en Sulejmani wil zelf graag verlengen. Gesprekken kun je altijd voeren. Hij is net vader geworden, zijn vriendin zal dan wel Nederlandse zijn. Misschien willen ze hier graag blijven.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Tuurlijk kun je altijd gesprekken voeren, logisch. Ik geef je alleen weinig kans.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Lekker bezig Feyenoord
. Zo zie je maar weer dat je veel kan bereiken met mentaliteit.
Niet zo minderwaardig hè over het team dat jouw team onlangs nog weggespeeld heeft. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Sulejmani zal ook wel snappen dat Ajax hem nooit meer 1,7 miljoen aan zal bieden. 1 miljoen is nog fors veel geld voor een Eredivisie speler. Hij is natuurlijk geen Suarez die elke week allesbepalend was.
Net alsof ze Sulejmani gratis de deur uit laten gaan... Die kerel gaat echt geen genoegen nemen met 7 ton minder, ook al verdient hij nog geen ton als het op zijn spel aankomt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tuurlijk kun je altijd gesprekken voeren, logisch. Ik geef je alleen weinig kans.
Zo niet, dan kijken of hij deze zomer verkocht kan worden, 1 jarig contract staat er dan nog.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Weer Ajax-uit in de 1/8e finale, kutzooi. Nou ja, hopen op een stuntje dan maar.
AZ met de hakken over de sloot zoals ik al gedacht had. Hopelijk zijn zondag Elm, Poulsen en Holman weer terug. Verbeek was weer lekker bezig gister tijdens de wedstrijd langs de lijn en tijdens de persconferentie haha.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
NOS Sport - Reactie Cruijff op brief RvC
Dit maakt ook weer heel wat duidelijk. Te triest voor woorden hoe Ten Have en co een clubicoon als Cruijff behandelen. Schandalig.
Vanavond was Jaap de Groot, ghostwriter van Johan Cruijff, te gast bij het praatprogramma Pauw en Witteman. Hier ging de sportverslaggever kort in op de zeer bedroevende situatie bij Ajax. Goed nieuws had hij overigens wel. ”Cruijff blijft voor 100% bij Ajax.”
Jaap de Groot reageerde tevens op zijn eventuele toetreding tot de adviesraad van Ajax. Deze adviesraad zou moeten worden aangesteld om Marco van Basten te beoordelen als directeur. Volgens de journalist is er geen contact geweest. ”Hier wist ik niets van. Het is dan ook niet waar. Cruijff was hier, net als ik, heel erg verbaasd over.”
In de uitgelekte brief van gisteravond viel onder andere te lezen dat Cruijff binnen een korte tijd moest beslissen over de aanstelling van Marco van Basten. Dit deed hij echter niet. De Groot had hier een verklaring voor. ”Cruijff had meer tijd nodig om te beslissen. Ook vanwege het feit dat Van Basten een eigen bedrijfje zou hebben opgestart. Dan praten we over eigen belang.”
”Deze brief was bedoeld om Cruijff in een kwaad daglicht te stellen”, vertelt hij verder. ”Het kan gewoon niet anders. De brief was ook pas verstuurd nadat Marco van Basten al had bedankt voor de positie. Het lijkt wel alsof ze zelf op die stoel (directeur – red.) willen zitten.”
Leden binnen de club spraken eerder al hun ongenoegen uit over de nieuwe Raad van Commissarissen. ”Binnen de club was het heel erg verdeeld. Zo zei Van Wijk, oud-topman KLM, dat hij het raar vond dat Ajax in handen was van mensen die drie maanden geleden nog niet eens lid waren van de club”, eindigt Jaap de Groot.
Inmiddels is brief 2 uitgelekt, echt triest.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Misschien wel, maar hij weet ook wel dat hij niet heeft gebracht wat er op voorhand werd verwacht van hem. Hij is daarin altijd erg bescheiden geweest, iets wat hem siert. Hopelijk heeft hij dat ook in zijn achterhoofd tijdens de gesprekken over zijn eventuele contractverlenging.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Alsof Sulejmani de clubs voor het uitkiezen heeft.. Was Ajax niet bezig met een Duitse rechtsbuiten?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Niet zo minderwaardig hè over het team dat jouw team onlangs nog weggespeeld heeft.
Toch is het zo
. Het verschil tussen Feyenoord tegen Ajax en Go Ahead is dat ze tegen Ajax wel 100% geven, maar tegen Go Ahead niet. Koeman zei het zelf. Het is natuurlijk ook zo dat het makkelijker is om de tegenstander het spel te laten maken en zelf te gaan jagen dan zelf het spel maken en afgejaagd worden.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Alsof Sulejmani de clubs voor het uitkiezen heeft.. Was Ajax niet bezig met een Duitse rechtsbuiten?
Klopt was ene Beister.
Zaterdag, 22 oktober 2011 om 07:00Volgens De Telegraaf houdt Ajax de verrichtingen van Maximilian Beister in de gaten. De 21-jarige aanvaller opereert dit seizoen als rechtsbuiten bij Fortuna Düsseldorf, de koploper van de 2. Bundesliga. Beister speelde voorheen voor Hamburger SV, maar redde het daar niet. Vrijdag kwam al naar buiten dat Fulham-trainer Martin Jol ook gecharmeerd is van Beister.
Beister haakte medio 2008 aan bij de A-selectie van HSV, maar brak er vervolgens niet door. Jol, die die Rothosen in het seizoen 2008/09 zelf onder zijn hoede had, zal ongetwijfeld beter op de hoogte zijn van de kwaliteiten van de Duitser dan Ajax. Dat zat volgens de ochtendkrant echter op de tribune in de wedstrijd van Fortuna Düsseldorf tegen Hansa Rostock, vrijdagavond. Ook Timo Perthel, een linkermiddenvelder spelend bij Hansa, werd bekeken.
Beister speelde 75 minuten in die wedstrijd, maar scoorde niet. Fortuna won het treffen wel met 2-0 en consolideerde daarmee de leidende positie. Danny Blind bekeek de rechtsbuiten aandachtig.De technisch manager van de Amsterdammers was in het gezelschap van oud-Ajax-scout Ton Pronk. In Duitsland wordt Beister, die vijf keer uitkwam en twee keer scoorde voor Jong Duitsland, vergeleken met Arjen Robben.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Toch is het zo
. Het verschil tussen Feyenoord tegen Ajax en Go Ahead is dat ze tegen Ajax wel 100% geven, maar tegen Go Ahead niet. Koeman zei het zelf. Het is natuurlijk ook zo dat het makkelijker is om de tegenstander het spel te laten maken en zelf te gaan jagen dan zelf het spel maken en afgejaagd worden.
Tuurlijk. Maar daarnaast was het grote verschil het middenveld afgelopen zondag. Maar goed, dat heeft iedereen kunnen zien. Clasie is al onmisbaar in dit jonge Feyenoord. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wordt lastig.
HSV verkleint Ajax-hoop op 'Duitse Robben' - VoetbalPrimeur.nl
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Nou ja, het ging me ook meer om het idee dat Ajax kennelijk bezig is met een speler die op Sulejmani's positie moet spelen.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Wordt lastig.
HSV verkleint Ajax-hoop op 'Duitse Robben' - VoetbalPrimeur.nl
Dat wist ik niet, dat hij van HSV was. Dat stond niet in de voorgaande berichten. Dan zal HSV hem echt niet naar ajax laten gaan.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
NOS Sport - Reactie Cruijff op brief RvC
Dit maakt ook weer heel wat duidelijk. Te triest voor woorden hoe Ten Have en co een clubicoon als Cruijff behandelen. Schandalig.
Inmiddels is brief 2 uitgelekt, echt triest.
Ik wil niet zeggen dat je alles van de kant van Ten Have moet aannemen maar om De Groot nou op z'n blauwe ogen te geloven is ook wat naïef.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik wil niet zeggen dat je alles van de kant van Ten Have moet aannemen maar om De Groot nou op z'n blauwe ogen te geloven is ook wat naïef.
Hij doelt denk ik op het interview met Cruijff 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Hij doelt denk ik op het interview met Cruijff
Ah inderdaad, excuses.
Ik vond het ongelooflijk hoe ze dit bij Ajax nu allemaal weer voor elkaar krijgen om er zo een zooitje van te maken. Iedereen rolt al maandenlang over elkaar heen en een oplossing lijkt zo 1,2,3 ook niet meteen voorhanden.
Ze hebben nu in ieder geval op het uitvoerende vlak (qua trainers, hoofd jeugdopleidingen etc) bijna alles voor elkaar en veel invloed zullen de perikelen rond het bestuur ook niet hebben op de vorm van de spelers maar dit kan toch allemaal niet gezond zijn voor de club.
Vermakelijk is het anderszins wel!
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik word er zelf echt moe van, van dat eeuwelange geruzie. Je weet toch dat Cruijff het niet voor zichzelf doet, maar voor Ajax. Cruijff ambieert echt niet om een functie. Laat hem dan ook alles op voetbaltechnisch gebied uitvoeren en als helemaal als je Ten Have, Olfers, Römer of Davids heet. Als Hiddink nou Cruijff tegengas gaf, begreep ik het nog ten minste. Maar bovengenoemde namen hebben helemaal geen ervaring in het voetbal. Echt onbegrijpelijk. Als men Cruijff nou gewoon vrij laat dan komt het allemaal goed. Daar ben ik van overtuigd. Dat is anders als meneer Ten Have de eindstem krijgt, als hij het voor het zeggen krijgt bij Ajax dan ben ik er niet gerust op.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Erg moe, ik laat het wel allemaal langs me heen varen en ga niet elk woord dat erover bericht wordt meer lezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.