• 16.050 nieuwsartikelen
  • 179.171 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.660 acteurs
  • 199.342 gebruikers
  • 9.394.675 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Ik heb het niet over jou in mijn 2e alinea maar over hem.... En dat hij als voetballer en Amsterdammer niet gewoon Rotterdam zegt maakt hem een zielige provinciaal.

Wat heeft de opmerking ''achterhoekse meeloper'' dan voor betekenis als je weet dat ik dat niet heb gezegd?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

jij bent een achterhoekse meeloper, dus waarom zou je opkomen voor een Amsterdammer? Ik snap dat gewoon echt niet. Wat heb je toch met die toeristenstad?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

jij bent een achterhoekse meeloper, dus waarom zou je opkomen voor een Amsterdammer? Ik snap dat gewoon echt niet. Wat heb je toch met die toeristenstad?

Waar kom ik op voor een Amsterdammer dan? Ik heb het zelfs bijna nooit over Amsterdam hier. Mooie stad, meer niet.

Ik moest alleen lachen om die gozer voor de camera, dat zie je niet vaak.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

EAGLES!!!

(tja ik kom uit district deventer)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dus ook al een provinciaalse meeloper...

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Tja de provincie huh!

Eerst Ajax dan Eagles!!

AUB Eagles weer terug in de eredivisie!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

En toen zeggen dat ik geen humor had

Mooi voor die jongen, wint hij dit seizoen ook nog eens van Feyenoord. Wat een zure wedstrijd weer trouwens, dat schot van Karim , echt bagger vooral om 45 minuten lang tegen 11 verdedigers te spelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hoe bedoel je dat eerste?

Je punt over de wedstrijd is alleen onzin. Go Ahead is constant in de aanval geweest, hebben zeker niet alleen maar achterin gelopen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Pfffff, kom ik terug van cursus, effe de samenvatting kijken... ik had al zo'n voorgevoel. Echt typisch Feyenoord dit. Het verandert ook nooit. Begin dan ook gewoon met je basiselftal.

Je bent zo goed als je laatste wedstrijd...

Niet dat ik er van wakker lig dat we uit het KNVB-toernooi liggen, maar te triest voor woorden om tegen dit GA Eagles te verliezen. Stelletje stumperds.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax - AZ geloot Prachtig affiche.

En Twente-PSV, kelere

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Sjeezus

Twente - PSV en Ajax - AZ!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Dit gaan ze niet leuk vinden bij de KNVB, krijgen ze misschien wel een finale van niks!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nou, kunnen de spelers mooi revanche nemen voor de wanprestatie van twee weken terug, of wanneer was het. En Twente - PSV is natuurlijk ook altijd mooi.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Waarom? Ajax/AZ vs Twente/PSV is toch een prima finale, als dat het zou worden?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

5e keer bekerfinale in 7 jaar tijd of zo zou niet zo erg zijn vind ik

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Reinbo schreef:

Ik was niet thuis vanavond, hoeveel heeft Feyenoord gespeeld? Had gehoord dat ze verloren hadden van een pauper ploegje?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Ik heb het niet over jou in mijn 2e alinea maar over hem.... En dat hij als voetballer en Amsterdammer niet gewoon Rotterdam zegt maakt hem (een) zielig(e provinciaal).

Onzin, als er mensen zijn die een naam van een stad niet kunnen uitspreken zijn het de afgelopen decennia wel Rotterdammers geweest over Amsterdam, is het een keer omgekeerd is het gelijk zielig natuurlijk..

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

De eeuwige support your locals discussie met Reinbo houdt ook aan

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Loting

1. Ajax - AZ

2. RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles

3. FC Eindhoven - Vitesse

4. Heracles Almelo - De Graafschap

5. sc Heerenveen - FC Oss

6. NEC - Achilles'29

7. FC Twente - PSV

8. Sparta Rotterdam - GVVV

De andere potjes zullen wel in hun vuistjes lachen. Ach altijd wel leuk wanneer een mindere ploeg ver kan komen in zo'n beker.

Zandkuiken

• 1751 berichten
  • 1438 stemmen

Het programma Voetbal International kunnen wij hier in België niet bekijken, dus of die van der Gijp iets zinnigs te zeggen heeft over voetbal weet ik niet. Maar het lijkt me wel een geweldig aanstekelijke figuur. Echt tranen zitten lachen met dat filmpje over Maradona in Grozny .

.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Zoals in een discussie met zo'n katholiek meisje bij Pauw en WItteman werd gezegd. Ze vind het afschuwelijk, maar de drie heren weten wel zo'n lekker huiskamer gevoel te creëren dat het lijkt alsof ze bij jou in de woonkamer zitten. Dat is de kracht van VI en daarom wonnen ze die prijs ook. Er worden natuurlijk niet altijd even logische, nuttige dingen of de waarheid verteld. Maar vermakelijk blijft het Zelfde geldt dus ook voor onze Gijppie.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Blijft heerlijk inderdaad, Zandkuiken.

Die Maradona ook. Die poort. Droger kan niet.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

Er worden natuurlijk niet altijd even logische, nuttige dingen of de waarheid verteld. Maar vermakelijk blijft het

Eigenlijk net als dit topic.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)
Hoef helemaal niet origineel te zijn, ben gewoon consequent. Wil het je best elke dag mededelen.

Verder snap ik best dat het leuk is voor een Amsterdammer die in de eerste divisie speelt om van Feyenoord te winnen, maar praat dan niet over 010, dat is wel heel provinciaals....

Roffa dan.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Klopt en daar ben ik blij om. Als ik constant serieus wil doen kan ik wel ergens een politiek forum gaan opzoeken. Voetbal is nou eenmaal emotie en emotie is altijd subjectief.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Onzin, als er mensen zijn die een naam van een stad niet kunnen uitspreken zijn het de afgelopen decennia wel Rotterdammers geweest over Amsterdam, is het een keer omgekeerd is het gelijk zielig natuurlijk..

Als Rotterdammers het over 020 hebben vind ik dat evengoed zielig. Zeker als het een profvoetballer is, die zouden daar toch gewoon normaal over moeten doen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Jij bent degene die altijd moeite heeft om Ajax of Ajacied hier goed te schrijven hoor Reinbo

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ouch .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Jij bent degene die altijd moeite heeft om Ajax of Ajacied hier goed te schrijven hoor Reinbo

Dat komt omdat ik (licht) dyslectisch ben en de reacties erop wel erg vermakelijk waren. Ben ook geen profvoetballer....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.