• 16.051 nieuwsartikelen
  • 179.173 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.664 acteurs
  • 199.341 gebruikers
  • 9.394.698 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Zei mijn maat gister nog toen we sport1 keken, de nummer laatst van de BPL wordt gewoon landskampioen hier.

Daar geloof ik niet in. De top van Engeland (Man Utc, City, Chelsea, Arsenal, Liverpool en Spurs) zijn veel te sterk maar PSV, Ajax en Twente kunnen de ploegen daaronder over 34 wedstrijden verslaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Gewoon complete onzin. Als je straks uit je provocatie modus bent dan zal je dat ook vast wel beamen. Onze top wint nog regelmatig van de subtop uit toplanden, laat staan dat laagvliegers uit die landen hier even de titel komen opeisen. Gewoon bullshit met een dikke b.

Hij kan weer van stal gehaald worden .

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

En dat jij de Eredivisie komisch vind moet je zelf weten. Dat vind ik weer van de Portugese nationale ploeg. Laat iedereen lekker genieten van wat hij of zij leuk vind. Als Ajax echt zo kut was dan hadden we vorig jaar niet van ploegen als Milan, Dynomo Kiev of Auxerre gewonnen. En had Franse topclub Lyon wel in Amsterdam simpel de punten opgehaald.

Lullige en onzinnige vergelijking. Een goed draaiend Portugal wint 10-0 van een goed draaiend Ajax, kwaliteitsverschil is enorm. En de wedstrijd tegen Milan telt niet echt, was spek en bonen wedstrijd voor hun.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Daar geloof ik niet in. De top van Engeland (Man Utc, City, Chelsea, Arsenal, Liverpool en Spurs) zijn veel te sterk maar PSV, Ajax en Twente kunnen de ploegen daaronder over 34 wedstrijden verslaan.

Ik denk dat onze top op dit moment Liverpool, Arsenal en Tottenham ook wel aan kan als ze in goede doen zijn. Zo best zijn die ploegen momenteel niet. De andere 3 zijn natuurlijk veel en veel te sterk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax zou gewoon in een competitie als Engeland moeten spelen. Ze weten zich altijd meer op te peppen tegen clubs als Milaan en Lyon e.d. Snap soms wel dat je niveau omlaag gaat als je tegen VVV en De Graafschap en zo moet spelen. Ze maken elkaar niet beter in Nederland, maar verder gewoon een erg leuke competitie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

De mijne is lekker groter dan de jouwe.....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ik twijfel daar ten zeerste aan. Hun tempo is moordend, veel fysiek, veel talent. Alle teams is misschien overdreven maar 14/15 temas uit de BPL. Ik geloof het wel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

Lullige vergelijking. Een goed draaiend Portugal wint 10-0 van een goed draaiend Ajax, kwaliteitsverschil is enorm. En de wedstrijd tegen Milan telt niet echt, spek en bonen wedstrijd voor hun.

Ik heb het over de Portugese ploeg algemeen. Niet tegen Ajax.

En uiteraard was die wedstrijd niet 1 om mee te tellen, want het geeft een goed weerwoord tegen jullie onzinnige teksten. Makkelijk hoor.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

RvP 2-1, schitterende vrije trap.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

4-0

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ricky!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik twijfel daar ten zeerste aan. Hun tempo is moordend, veel fysiek, veel talent. Alle teams is misschien overdreven maar 14/15 temas uit de BPL. Ik geloof het wel.

Je hoeft natuurlijk niet mee te gaan in het tempo. Over het algemeen spelen de clubs onder de top nog het ouderwetse recht-toe-recht-aan Britse voetbal. Nederlandse ploegen konden daar met hun tactische spel altijd goed mee overweg.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Cabral maakt zich niet heel erg populair in de Kuip vanmiddag.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Leuk zo'n 4-0 overwinning, maar qua spel schijnt het verre van goed te zijn nog. Een hoop werk aan de winkel om volgende week er wel te staan. Wat zou dat leuk zijn..... Laat Cabral er daar maar twee maken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Je hoeft natuurlijk niet mee te gaan in het tempo. Over het algemeen spelen de clubs onder de top nog het ouderwetse Britse voetbal. Nederlandse ploegen konden daar met hun tactische spel altijd goed mee overweg.

Ik dnek dat wij hier in Nederland niet tegen dat fysieke spel kunnen. Als je niet meegaat in het tempo ga je eraan natuurlijk. De tegenstand is hier voor topclubs ook niet zo best en als je ziet welke spelers een Bolton bvb. heeft lopen, daar wordt je bijna eng van.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Penalty's en rode kaart vielen precies op het goede moment. Van het spel van Feyenoord raak ik absoluut niet onder de indruk. Ajax walst er volgende week echt overheen als ze niet 3 niveautjes beter voor de dag komen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Het lijkt erop dat ze maar een penalty of zo moeten uitlokken. Gegarandeerd doelpunt. Van goed spel zal het er niet van komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

jordandejong schreef:

Cabral maakt zich niet heel erg populair in de Kuip vanmiddag.

Net als de vorige keer. Het is echt niet best dit. Als je gewoon wilt voetballen kan je heel wat maar zo beginnen. Zonder de pingels had ik het wel willen zien.

Qua spel niet al te best. Dat moet volgende week echt beter willen we het gat even groot houden of het gat 4 punten maken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

VVV heeft zichzelf gewoon de das omgedaan. Domme penalty's tegen een zo mogelijk nog dommere rode kaart.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Wtf is er met El Ahmadi aan de hand? Die gast scoort nooit en nu 2 keer achter elkaar

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Waarom heeft die VVV keeper zo'n haast, denkt ie er nog 4 te gaan maken ofzo .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik dnek dat wij hier in Nederland niet tegen dat fysieke spel kunnen. Als je niet meegaat in het tempo ga je eraan natuurlijk. De tegenstand is hier voor topclubs ook niet zo best en als je ziet welke spelers een Bolton bvb. heeft lopen, daar wordt je bijna eng van.

Duels PSV-Ajax en Ajax-AZ niet gezien? Tempo was toen ook moordend hoog.

Uiteindelijk gaat het wel om wie goed kan voetballen. Bolton kan wel enorm veel tempo hebben, maar als Ajax zo'n ploeg uit elkaar kan combineren dan boeit dat weinig. Verschil is dat de Engelse top beide aspecten beheerst. Man Utd kan en goed voetballen en heeft een enorm tempo. Maar bv Liverpool kan er echt geen fuck van, maar heeft wel veel tempo. Daar maak je best kans tegen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vascago schreef:

Wtf is er met El Ahmadi aan de hand? Die gast scoort nooit en nu 2 keer achter elkaar

Haha ja, normaal altijd in de tweede ring .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Penalty's en rode kaart vielen precies op het goede moment. Van het spel van Feyenoord raak ik absoluut niet onder de indruk. Ajax walst er volgende week echt overheen als ze niet 3 niveautjes beter voor de dag komen.

Mooi statistiekje, Ajax al 14 duels ongeslagen tegen Feyenoord waarvan 11x winst.

En nou zeggen cijfers niet alles, maar voor Ajax-Feyenoord in Amsterdam heb ik geen enkele twijfel dat Ajax dit gaat winnen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Zover kwam hij bij Twente niet eens. In iets van 3 jaar tijd misschien 5 keer een poging richting doel zien maken. 1 keer heeft ie geloof ik gescoord.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De Serie A, het is weer spektakel van het hoogste niveau:

FT Cesena 0 - 0 Fiorentina

64' Atalanta 0 - 0 Udinese

64' Cagliari 0 - 0 Siena

64' Chievo 0 - 0 Juventus

64' Genoa 0 - 0 Lecce

64' Novara 0 - 1 Bologna

1 duel voorbij, de rest ruim een uur gespeeld

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

Nou Feyenoord gefeliciteerd, staan jullie ook weer eens een keertje boven ons.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dank, we gaan er in ieder geval een week van genieten.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De Serie A, het is weer spektakel van het hoogste niveau:

(quote)

1 duel voorbij, de rest ruim een uur gespeeld

De serie A is ongetwijfeld de saaiste competitie die er bestaat. Krijg nooit een wedstrijd uitgekeken daar.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Dan is de eredivisie idd leuker

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.