- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
maar zo'n beetje alle doelpogingen (incl. vorige week) waren recht op de keeper of op de lat/paal.
Lang niet allemaal hoor.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
God. Wat hebben we toch pech. Die klote Alex schiet hem in, Eriksen raakt de lat, 2 100% kansen mist Ajax, Özbiliz raakt de lat. Het lijkt wel of die bal er niet in mag. Ongelofelijk. En dan haalt die Dikan hem er weer eens uit na een schot van De Jong.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/190917/De-Boer-Aras-Ozbiliz-lijkt-qua-stijl-op-Lionel-Messi.htm
Moet zeggen dat hij me keer op keer meer bevalt dat Ebecilio de laatste tijd. Komt vooral doordat zijn acties wel lukken.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
ik moet die SV weer even terug zien dan, maar als keeper maakt het feitelijk niet uit hoe je het doet, als je je goal maar schoon houdt.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
ik moet die SV weer even terug zien dan, maar als keeper maakt het feitelijk niet uit hoe je het doet, als je je goal maar schoon houdt.
Nou, wel heel veel hoor. Die keeper houdt ze eruit, maar daar is ook alles mee gezegd. Gezien zijn stijl heb ik niet veel vertrouwen in zijn andere optredens.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Haha happie, ik wist niet dat er gewoon een compilatie was 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Moet zeggen dat hij me keer op keer meer bevalt dat Ebecilio de laatste tijd. Komt vooral doordat zijn acties wel lukken.
Hij is technischer veel begaafder. Heeft wat meer zijn acties onder controle en heeft ook een betere traptechniek. Ik hoop dat hij de kans krijgt zondag, want hij heeft veel meer talent.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Jammer dat Steek geblesseerd is, want ik denk dat hij 2 van de 3 goals van Spartak tegen had gehouden.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Haha happie, ik wist niet dat er gewoon een compilatie was
Er zijn ballen, die op hem afkomen en waar hij voor moet duiken. Ds het is half/half, maar hij tikt iedere bal weg, zelfs als hij 5 minuten de tijd heeft om te vangen.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Hij is technischer veel begaafder. Heeft wat meer zijn acties onder controle en heeft ook een betere traptechniek. Ik hoop dat hij de kans krijgt zondag, want hij heeft veel meer talent.
Straalt er idd wel vanaf ja. Ben benieuwd hoe hij zo'n eerste helft als deze wedstrijd doormaakt. Want hij moet wel vaker tegen vermoeide spelers spelen. Maar ik wil zijn talent verder niet teniet doen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Er zijn ballen, die op hem afkomen en waar hij voor moet duiken. Ds het is half/half, maar hij tikt iedere bal weg, zelfs als hij 5 minuten de tijd heeft om te vangen.
Haha, dat is inderdaad zo, je hebt gelijk wat dat betreft. Wat een vent is het toch.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
'Ajax supporters, u wordt speciaal uitgenodigd om het stadion te verlaten na de wedstrijd'
Mooie vertaling 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Straalt er idd wel vanaf ja. Ben benieuwd hoe hij zo'n eerste helft als deze wedstrijd doormaakt. Want hij moet wel vaker tegen vermoeide spelers spelen. Maar ik wil zijn talent verder niet teniet doen.
Daarom moet hij maar eens de kans krijgen om te starten. Dan kan ie werkelijk wat vanaf het begin laten zien. Veel slechterm dan wat die twee vandaag in de eerste helft hebben laten zien, kan ie het niet doen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Twente gaat het gewoon halen, erg knappe prestatie.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Leuk voor Twente. Eerlijk gezegd maakt het me nu niet zoveel meer uit wat een Nederlandse club doet. Ongelofelijk hoe Ajax zat te voetballen, beschamend. Ik hoop dat we Ebecilio nooit meer terug zien, wat een dramatische speler.
EDIT: Oja, doe de Zeeuw er ook maar bij.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Begin je dat te denken? Zo gaat het ongeveer al een jaartje of 7? De ene fantastische wedstrijd wordt afgewisseld met weer een dramatische. Spelers zijn mentaal echt watjes blijkbaar, de ene keer kunnen ze het wel opbrengen. De andere keer weer niet.
Gelukkig Twente door, al hadden ze geluk in de tweede helft bij twee penalty-situaties. Hopelijk gaat PSV het ook redden. Alle ploegen die er nu nog in zitten moeten te pakken zijn.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Pff, als ik dan hoor dat Twente 2 penalties tegen had moeten hebben... Dan concludeer ik hoeveel pech wij niet hebben gehad. De spelers die als watjes ingaan zijn De Zeeuw, Sulejmani, Ebecilio, Blind. Ik zou zeggen weg ermee. Aan Blind zie je dat hij gewoon tekort komt, wat er met De Zeeuw aan de hand is weet ik niet, Sulejmani speelde weer eens dramatisch en voor Ebecilio komt dit duidelijk te vroeg. Overigens las ik net dat Fiorentina Sulejmani voor 12 miljoen wil kopen, ik zeg doen! En asjeblieft Frank, zet Özbiliz erin i.p.v. Ebecilio.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Begin je dat te denken? Zo gaat het ongeveer al een jaartje of 7?
Komt omdat Ajax al 7 jaar geen normale linksback meer heeft. Emanuelson, Anita, Blind. NAC-spelertjes, op z'n hoogst. Vooral Daley Blind, viel me ook al op toen hij bij ons speelde, best behoorlijk in aanvallend opzicht, maar (op een man) verdedigen kan hij werkelijk voor geen meter. Dat heeft die dikke Jol gewoon goed gezien.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Pff, als ik dan hoor dat Twente 2 penalties tegen had moeten hebben... Dan concludeer ik hoeveel pech wij niet hebben gehad.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Nee, maar ik mag dat niet zeggen, want dan ben ik weer de pessimist.
Ach, zolang dat wordt gezegd door een opportunist..
Ik lees alweer dingen over mentaliteit, pech en een zooi spelers die moeten opzouten. Heerlijk, toch?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Lol, dat is de keiharde waarheid. Ajax schiet nog 2 ballen op de lat, noem je dat dan geluk? Maarja, het feit dat ze zo slap de duels ingingen heeft ze opgebreekt. Normaal moet je gewoon winnen van Spartak.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Prima aanval, verdiende 1-0.
Als PSV gewoon blijft voetballen kan het hier wellicht een grote uitslag worden weggezet.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ik blijf erbij dat er tenminste 2 NL ploegen doorgaan vanavond.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Lol, dat is de keiharde waarheid. .
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
dit Anderlecht speelt in Nederland zichzelf niet bij de 1e 5.

Of ik kan het mis hebben en deze uitschakeling is een tactische zet van De Boer die zich volledig op de competitie wil richten.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Of ik kan het mis hebben en deze uitschakeling is een tactische zet van De Boer die zich volledig op de competitie wil richten.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen

Je weet zelf donders goed dat Ajax normaal gesproken gewoon door moest gaan tegen Spartak, dus niet zo'n grote mond graag. In Moskou was het niet veel, maar ik blijf erbij dat ze dan zelfs een pech hebben. Die Alex die scoort van 30 meter, dat zullen we niet vaak meer meemaken.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wow, konden jullie het net nog volgen voor het doel van PSV.
Wat maakt PSV het zich onnodig lastig. Komop zeg de Rangers hebben een 40-plusser in de gelederen en een stel houthakkers als verdedigers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.