- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Zet bij zondag ook maar een winst voor ADO neer, ben bang voor een Utrecht uit scenario. Vergelijkbare clubs voor ons om tegen te spelen.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Zet bij zondag ook maar een winst voor ADO neer, ben bang voor een Utrecht uit scenario. Vergelijkbare clubs voor ons om tegen te spelen.
ergste scenario is als Twente in de laatste competitie wedstrijd bij ons de titel komt ophalen en als ze verliezen dat PSV kampioen word, dat word dan een zwarte dag.
Echt ik moet er niet aan denken.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Tsjonge jonge...afstraffing wordt dit.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Verschrikkelijk dit. Om het leed te verzachten:

stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Zou alleen werken als ik er een beschuitje mee ga eten.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
*gaat film kijken* Als ze zich zo voor schut willen zetten, dan hoef ik dat niet te zien. Om ziek van te worden... ik zap nooit weg, maar ik ben net weer beter geworden dus dit hoef ik niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(afbeelding)
. Ik krijg er bijna spijt van dat ik zo rot heb gedaan om de treffers van Spartak extra in te wrijven
.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
(afbeelding)
Heb je toevallig haar telefoonnummer?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Gvd hij haalt dan Eriksen er ook nog eens uit... Ajax speelt weer als vanouds, als een stelletje mietjes die elk duel verliezen.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Echt achter je club blijven staan hier zie ik al.
.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Zo speel je ze weg in Amsterdam, verlies je toch met 1-0 en wordt je nu compleet weggeveegd door Spartak. Het verschil zit 'm puur in mentaliteit en effectiviteit.
EDIT: Die Özbiliz laat meer zien in de speeltijd die hij krijgt dan Ebecilio in heel het seizoen.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Echt achter je club blijven staan hier zie ik al.
.
Na rust speelt Ajax eigenlijk best goed als ik eerlijk mag zijn. 2 schoten op de lat en Eriksen met een grote kans. Alleen weer wordt er niet gescoord 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ozbiliz is veel gevaarlijker dan Ebicilio, voortaan andersom doen.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
. Ik krijg er bijna spijt van dat ik zo rot heb gedaan om de treffers van Spartak extra in te wrijven
.
Ik ook van jou 
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Jezus en deze kans ook weer. Mijn god zeg. Nu krijg ik gewoon weer vorige week flashbacks. Kans na kans op dit moment weer
Die keeper heeft echt de grootste geluk van de wereld man 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Hoe wil je hem krijgen zeg, tsjonge jonge alle hoeken waren goed behalve recht op de keeper.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Die keeper is toch ook een apart verhaal. Pakt geen bal klemvast, maar weet iedere bal zodanig weg te slaan, dat er geen rebound uit te halen valt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die keeper is toch ook een apart verhaal. Pakt geen bal klemvast, maar weet iedere bal zodanig weg te slaan, dat er geen rebound uit te halen valt.
Doet me een beetje denken aan Köpke (Euro 1996)
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ach dat geeft hoop voor aanstaande zondag.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
maar zo'n beetje alle doelpogingen (incl. vorige week) waren recht op de keeper of op de lat/paal.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Eigenlijk gewoon bijna een belediging voor het voetbal dit, dat zo'n keeper toch geen goal tegen krijgt. Slaat gewoon nergens meer op haha 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.