• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.892 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

Nee je begrijpt me niet. gaat mij erom dat je niet de club zou willen die je eerder met 10-0 vernederde en beschaamde, inclusief iedereen die met Feyenoord te maken heeft. Je verwijt wel vaker dat 'we' PSV iets kwalijk nemen maar dat is niet zo, dat neem ik die gasten en Been kwalijk. Daarnaast zou ik hem ook niet bij Twente, NAC of Utrecht willen zien maar puur als afgeleide van Feyenoord die naar het buitenland gaat.

Ik begreep je inderdaad verkeerd. Jij zei dat meer uit perspectief van WIjnaldum dan jezelf. Dan wel eens met je hoor.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Fer en Wijaldum hebben nadrukkelijk in de pers gezegd nooit voor Ajax te spelen.

PSV ligt anders, maar toch ook gevoelig. Op dit moment is PSV een stap omhoog voor Wijnaldum, maar vraag me af hoeveel interesse er was vanuit het buitenland.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

FC Utrecht heeft slim de jackpot binnen gehaalt ! . Ik zie psv Dries Mertens niet snel voor meer dan 7 mil verkopen

Marcel Brands heeft zich wel behoorlijk voor kijk gezet. Zeker met die interview van paar weken gelden in mijn achterhoofd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Fer en Wijaldum hebben nadrukkelijk in de pers gezegd nooit voor Ajax te spelen.

Jammer zeg, wat willen we Fer en Wijnaldum toch graag hebben...

Eriksen, Janssen en Anita. Op het middenveld zijn we zwaarbewapend.

Nu aanvallend nog wat erbij. Als de Zeeuw verkocht is kunnen we weer 8 miljoen uitgeven plus wat we nog hebben.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Dat dachten de Spartanen destijds misschien ook toen hun grote talent naar Feyenoord ging.

Verder heel normaal allemaal. Clubliefde bestaat niet meer, vooral niet bij dit soort jonge en overbetaalde jochies. Als morgen blijkt dat Fer een paar euro meer kan verdienen bij Ajax dan huppelt hij volgend seizoen in Ajax tenue over het veld en kust hij het logo van Ajax als hij tegen Feyenoord scoort.

Frustrerend voor de supporters is het zeker, maar daar hebben die jongens schijt aan.

Het is ook een heel verschil om van Sparta naar Feyenoord te gaan dan van Feyenoord naar PSV. Sportief gezien is PSV gewoon beter, maar waarom zou je naar PSV verkassen als je volgend seizoen naar een buitenlandse subtopper kan gaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nu aanvallend nog wat erbij. Als de Zeeuw verkocht is kunnen we weer 8 miljoen uitgeven plus wat we nog hebben.

Anita kom nou. Zelfs Mokotjo is dan nog een fikse versterking.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je overschat je middenveld, Eriksen is een groot talent maar heeft pas 1 seizoen achter de rug, en een fan van Anita ben ik nooit geweest. Fer is 3x beter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

3x maar? .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

je overschat je middenveld, Eriksen is een groot talent maar heeft pas 1 seizoen achter de rug, en een fan van Anita ben ik nooit geweest. Fer is 3x beter.

Mag jij vinden. Eriksen is het grootste talent van Nederland, met afstand. Janssen is klasse en Anita onderschat jij juist enorm. Itt Fer bewijst Anita wel dat hij in de nationale top mee kan.

PS:

Welkom in Amsterdam Theo.

'Theo, peukie? M'n aansteker heb ik 15 mei al gegooid'

Niets mooiers dan voetbalhumor. Theo Janssen heeft zojuist enkele meters over sportpark De Toekomst gelopen als de fans van Ajax hun eerste opmerkingen maken richting de veelbesproken nieuweling in Amsterdam, zo meldt de supportersvereniging AFCA op zijn website. 'Hé Theo, wil je een peukie? Mijn aansteker heb ik 15 mei al naar je gegooid!'

Janssen kan hartelijk lachen om de opmerking. Ook Kenneth Vermeer en Demy de Zeeuw schateren het uit.

Als speler van FC Twente joeg Theo Janssen op 15 mei tijdens het kampioensduel Ajax - FC Twente de supporters van de Amsterdamse club tegen zich in het harnas. Die gooiden toen massaal aanstekers naar de middenvelder.

Het was vanmiddag niet de enige opmerking die Janssen naar zijn hoofd geslingerd kreeg. Traditioneel geeft de AFCA Supportersclub altijd een T-shirt en een bos bloemen cadeau aan de nieuwelingen in Amsterdam. Uiteraard werd Janssen niet overgeslagen. Na de opmerking van de fans 'Hier Theo, een bossie rozen om het vrouwtje thuis blij te maken!', had ook de Arnhemmer zijn antwoord klaar: 'Met dít bossie?!' Prompt counterden de supporters: 'Ach, dan stop je onderweg toch even bij een tankstation!'

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Janssen gaat floppen bij Ajax en Anita heeft tien wedstrijdjes aardig gespeeld . Nee voor dat middenveld gaan weinig clubs in de eredivisie bang zijn.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nou niet te bond maken he?Arrogantie genoeg op deze site

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zeg ik dat dan?

O ja, Anita zwaarbewapend? Dat zou kunnen, in een tankstation om een uur of 00:00 uur.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Zeg ik dat dan?

Nee, wou ik even kwijt

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Janssen gaat floppen bij Ajax en Anita heeft tien wedstrijdjes aardig gespeeld . Nee voor dat middenveld gaan weinig clubs in de eredivisie bang zijn.

Ach, 10 duels maar? Dat is nog meer dan het aantal potjes van Strootman

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Pas maar op, dadelijk worden die 15 mil van de 79 uitgegeven aan Anita als Strootman geblesseerd raakt!

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Zeg ik dat dan?

O ja, Anita zwaarbewapend? Dat zou kunnen, in een tankstation om een uur of 12.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Pas maar op, dadelijk worden die 15 mil van de 79 uitgegeven aan Anita als Strootman geblesseerd raakt!

Anita wil kampioen worden en CL spelen. Ofwel, hij blijft in Amsterdam.

Schitterend hoe mensen hem onderschatten omdat hij klein is. Anita is technischer dan Fer en Wijnaldum bij elkaar.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Schitterend hoe mensen hem onderschatten omdat hij klein is. Anita is technischer dan Fer en Wijnaldum bij elkaar.

Ik onderschat hem helemaal niet, ik hou er gewoon niet van om voorbarig te zijn, die jongen heeft een halve seizoenshelft goed gespeeld en zal nou een standhouder van Ajax zijn? En dat heeft allemaal niks met zijn lengte te maken. En het laatste stukje zal waarschijnlijk weer voorbij komen over een aantal jaar in een quote met een teken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je slechte gevoel van humor was al bekend om dat je moest lachen om die niet grappige Knudde fragmentjes maar nu ga je echte te ver .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je slechte gevoel van humor was al bekend om dat je moest lachen om die niet grappige Knudde fragmentjes maar nu ga je echte te ver .

Wacht maar af

Anita was 1 van de weinige spelers die namens Ajax in grote wedstrijden wel overeind bleef, puur omdat hij gewoon goed kan voetballen en ondanks zijn lengte erg krachtig en sterk is.

Hier laat ik het bij, komend seizoen zal bewijzen of ik mijn gelijk krijg.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ben ook helemaal niet zo overtuigd van Strootman. Maar dat verandert er niets aan dat Anita bij Heracles of VVV nog niet zou uitblinken of opvallen. Echt, veel middelmatiger worden ze niet. Maar ben blij voor hem dat het een fan heeft.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wacht maar af

Anita was 1 van de weinige spelers die namens Ajax in grote wedstrijden wel overeind bleef, puur omdat hij gewoon goed kan voetballen en ondanks zijn lengte erg krachtig en sterk is.

Hier laat ik het bij, komend seizoen zal bewijzen of ik mijn gelijk krijg.

We shall see

Is jantje trouwens nog steeds niet weg daar?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Anita is technischer dan Fer en Wijnaldum bij elkaar.

Is dat de nieuwe grap van Herman Finkers?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ben ook helemaal niet zo overtuigd van Strootman. Maar dat verandert er niets aan dat Anita bij Heracles of VVV nog niet zou uitblinken of opvallen. Echt, veel middelmatiger worden ze niet. Maar ben blij voor hem dat het een fan heeft.

Grappig dat je scherpe uitspraken pas weer komen nu PSV weer wat geld en spelers heeft.

Anita gaat je komend jaar nog wel verbazen. Uitstekende middenvelder.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Echt triest wat er daar in Eindhoven gebeurdt. Er wordt geld in PSV gepompt en wat doet PSV? 2 spelers voor 13 (!) miljoen kopen en nu misschien ook Wijnaldum. Terwijl ze moeten bezuinigen en schulden aflossen. Lekker, belastinggeld v/d gemeente gaat naar PSV. Mooie competitievervalsing is dat.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ah joh, big deal. Maak me totaal geen zorgen om volgend seizoen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

FC Utrecht meldt zich voor Roorda, Derijck, Toornstra en De Ridder

Dinsdag, 28 juni 2011 om 23:06

Het akkoord tussen FC Utrecht en PSV over de (ver)koop van Kevin Strootman en Dries Mertens gaat de transfermarkt in Nederland zeer waarschijnlijk in een enorme stroomversnelling brengen. De club uit de Domstad vangt naar schatting dertien miljoen euro voor het duo en kreeg ook al dik vijf miljoen van Sporting Portugal voor Ricky van Wolfswinkel. FC Utrecht bevestigt nu dat het vier spelers op het oog heeft, voor wie het zich allen al heeft gemeld.

Als ze Roorda en Toornstra halen, dan gaan ze er op het middenveld zelfs op vooruit. Twee goede spelers terug voor 1 vertrokken speler.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Roorda heeft net een half seizoen goed gespeeld bij Excelsior. Is ook erg blessuregevoelig. Wel een goede speler, maar vooruit gaat Utrecht echt niet met deze spelers. Financieel gezien wel natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Roorda heeft net een half seizoen goed gespeeld bij Excelsior. Is ook erg blessuregevoelig. Wel een goede speler, maar vooruit gaat Utrecht echt niet met deze spelers. Financieel gezien wel natuurlijk.

Strootman heeft er ook pas een half jaar Eredivisie met Utrecht opzitten he. En van een half miljoen werd hij ook 7 miljoen waard. Roorda is nog wat minder, maar hij kan wel een goede worden, zeker voor Utrecht. En hij zal denk ik 1 tot 2 miljoen kosten? Goede deal.

PS: Derksen bij Knevel en vd Brink. Best amusant weer.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik zie meer potentie in Strootman dan in Roorda.

Ze gaan er inderdaad niet enorm op achteruit, mochten beide spelers komen, en financieel maken ze toch wel een klapper. Netjes.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.