- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In deze vorm waarin PSV matig speelt, weinig creeert en weinig scoort zullen ook NAC thuis en Excelsior uit lastig genoeg worden. Ik zie van dat hele lijstje wedstrijden alleen Ajax-VVV als zekerheidje. De overige 11 duels kunnen nog raar gaan lopen. Excelsior wint ook van AZ om eens wat te noemen.
Enne, komend weekend zou het gaatje tussen Ajax en PSV al gedicht kunnen worden hoor. Verschil is 3 punt en ik speel liever uit tegen Roda dan uit tegen AZ. Bij winst van Ajax tegen Roda kan je PSV in Eindhoven natuurlijk wel een tik uitdelen. Maargoed, dat kan andersom ook natuurlijk.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Het ligt allemaal in jouw handen, A&L. Nog 1 keer aangezien we van topic zijn gewisseld:
Henk heeft al jaren een hekel aan rode broeken. Zijn neef wil een dure, rode broek kopen. Henk zegt: 'Niet doen, rode broeken zijn immers stom!'
Welk woord is niet van toepassing op de reactie van Henk? Is dat:
A. afkeurend
B. afgunstig
C. afwijzend
Als jij het goede antwoord geeft kom ik hier in 2011 niet meer terug, ik beloof het je!
Dit topic heet 'het grote voetbaltopic' voor als je het nog niet weet 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
orbit: Aangezien ze de laatste 4 jaar al productiever waren, mag je je woorden gaan op-vr-et-en
Jou hoeven we niet meer serieus te nemen.
Ben benieuwd...
Haal 1924 er nog even bij wil je? Of bestond PSV toen nog niet? 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Roda-uit is anders traditioneel een zware wedstrijd voor ons, A&L.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Buitenspel of niet maar wat is het prachtig. Leuke vergelijking over wat betreft de eredivisie
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een arrogant geblaat van die man zeg. Zo had hij vast niet gepraat als Sport 1 ook de Eredivisie rechten had. Natuurlijk is het niveau daar hoger, maar in de Eredivisie zie je net zo goed geniale acties.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Gewoon een sukkel.
Wel weer geniaal aangezien hij zoiets al eerder heeft laten zien.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Haal 1924 er nog even bij wil je? Of bestond PSV toen nog niet?
Heb je de knikker-vraag nu nog niet opgelost?
En wat een fantastische actie van Ronaldo zeg 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Prachtige actie van Ronaldo, maar waar waren die prachtige acties van hem toen ze tegen Barcelona moesten? Of vorige week, toen ze verloren van Osasuna? Dan moet je er staan als superster
Messi doet dat wel gelukkig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarom deed Messi dat dan niet in Barcelona tegen Hercules
. Beetje makkelijk natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Omdat Messi Real wel een tijdje het idee wilde geven dat zij ook mee gingen spelen om de titel, zodat het nog een beetje spannend leek 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zoiets dacht ik al
. Al ben ik het wel met je eens, Messi is veel doorslaggevender. Al vind ik Messi wel van een andere categorie. Die hoort, als ie zo doorgaat, gewoon in een rijtje met Pele, Maradona, Cruyff etc. thuis. Zie ik bij Ronaldo niet gebeuren. Ronaldo is wel een sierpaard, veel mooie dingen maar vind Messi niet zo'n showpony en als ie het doet is het functioneel.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Wat een ge-ni-aal voetbalweekend. De enige (kleine) smet is dat rep_robert z'n clubje ook heeft gewonnen. In de kroeg was ik als één van de weinigen overtuigd van een ruime overwinning (ik zei dat het 6-0 zou worden), de rest was er vooraf wat minder gerust op. Na afloop in de kroeg was het een groot feest, zeker omdat bijna alle concurrenten punten verspeelden. Grappig dat het uitvak met ons mee deed in het (ludiek) toezingen van Kevin Blom. Met de Graafschap uit en de concurrentie die zo'n beetje allemaal tegen elkaar moeten, kon ook volgend weekend wel eens aangenaam worden. Hopelijk kan FC Groningen in Doetinchem het spel en vooral het resultaat uit de uitwedstrijd tegen Hoerenveen een vervolg geven, want daarvoor was het in uitwedstrijden niet te best. Tussendoor nog even snel naar huis gegaan om wat te eten met de vrouw, maar zo weer terug naar de stad voor de Superbowl. Heerlijk sportweekendje zo. Hopelijk herinner ik me er morgen nog iets van!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik vond Messi vooral goed in de dubbel tegen Inter...
Maar serieus, waarom moet je na elke fantastische actie van Ronaldo altijd Messi erbij willen halen? We weten nu wel een keer dat je die beter vind. Soort Pavlov. Ik geniet gewoon lekker van beide.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat die "superster van een andere categorie" Messi bij Argentinië dan ook maar eens laat zien dat hij iets kan zonder spelers als Xavi, Iniesta en anderen rond zich.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Inter 2-1 voor tegen AS Roma. Lopen de laatste weken wel erg hard in op AC Milan. Moet ook wel want anders kan ik op einde van seizoen niet tegen Ajax Litmanen zeggen. Zie je wel
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Als hij zo doorgaat onstijgt hij bovengenoemd rijtje.
Gewoon van een hele andere orde.
Maar eh CR is op dit moment een goede tweede hoewel ik die twee Spanjaarden ook beter vind.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat die "superster van een andere categorie" Messi bij Argentinië dan ook maar eens laat zien dat hij iets kan zonder spelers als Xavi, Iniesta en anderen rond zich.
Kan je ook over Portugal en Ronaldo zeggen.
Messi had op het WK pech dat Maradona de bondscoach was. Zet Guardiola bij Argentinie neer en ze zijn meteen 50% sterker.
Overigens doet Messi bij Barcelona ook heel veel in zijn eentje.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vond Messi vooral goed in de dubbel tegen Inter...
Maar serieus, waarom moet je na elke fantastische actie van Ronaldo altijd Messi erbij willen halen? We weten nu wel een keer dat je die beter vind. Soort Pavlov. Ik geniet gewoon lekker van beide.
Da's een beetje waarom jij altijd Ajax in een discussie betrekt als het over de Eredivisie gaat of bij een mening van mij 
Ik kan ook zeker van Ronaldo's acties genieten, maar hij doet dit soort dingen vaak wel tegen de ''kleintjes'. Benieuwd wanneer hij eens zoiets tegen Barcelona kan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
En nu ook nog rood en een penalty voor AS Roma. Heerlijke bal van Sneijder trouwens.
En Eto'o schiet hem feilloos binnen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens. Ik vind Iniesta en vooral Xavi ook van de exceptionele categorie en ook de reden dat Messi wekelijks kan uitblinken. Al heeft Messi pech gehad met Maradona als bondscoach. Ik zie Argentinië het wel flikken in Brazilië overigens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En nu ook nog rood en een penalty voor AS Roma. Heerlijke bal van Sneijder trouwens.
En Eto'o schiet hem feilloos binnen
Penalty voor Inter neem ik aan
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Inter 2-1 voor tegen AS Roma. Lopen de laatste weken wel erg hard in op AC Milan. Moet ook wel want anders kan ik op einde van seizoen niet tegen Ajax Litmanen zeggen. Zie je wel
Hehe, I know 
Inter is aardig bezig, AC Milan juist dramatisch.
Goal van de weer fitte Sneijder he?
Sowieso zijn de Oranje jongens lekker bezig dit weekend. Vd Vaart, v Persie, Sneijder gescoord.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Da's een beetje waarom jij altijd Ajax in een discussie betrekt als het over de Eredivisie gaat of bij een mening van mij
Kun je daar 1 voorbeeld van noemen?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Erg leuk voetbalweekend, veel spannende, leuke wedstrijden.
Lullig voor Swinkels zeg, ik me zijn frustratie goed begrijpen, 2 x onterecht rood in 2 wedstrijden, beide door Blom gefloten. Blom geeft echter wel als een gentleman meteen na de wedstrijd toe (na de beelden te hebben gezien) dat het een totaal onterechte kaart was, maar goed daar koopt Swinkels nu weinig meer voor.
Ik hoop dat Feyenoord deze trend doorzet (en de verdedigers uitleg krijgen over wat er wel en niet mag in de 16) en nog wat meer team erin krijgt met deze nieuwelingen. Ryo is in ieder geval iemand die leven in de brouwerij brengt.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik hoop dat Feyenoord deze trend doorzet en nog wat meer team erin krijgt met deze nieuwelingen. De Aziaat is in ieder geval iemand die leven in de brouwerij brengt.
Ja, nou, dát is een heel leuk spelertje!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kan je ook over Portugal en Ronaldo zeggen.
De laatste speler van echt exceptioneel niveau die echt veel belangrijke wedstrijden in zijn eentje besliste was Zidane. Vind ik nog een klasse hoger dan Messi en Ronaldo.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Typisch trouwens, Torres verwisselt van werkgever, speelt direct tegen zijn vorige en verliest, haha.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Kan je ook over Portugal en Ronaldo zeggen. .
Ronaldo heeft Portugal naar de EK finale geleid op zijn 19de.
Ronaldo heeft Portugal ook eens naar de halve finale geleid. Of het een EK of WK was weet ik niet meer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.