- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Voorstel voor steun aan PSV is in de gemeenteraad van Eindhoven aangenomen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ongelofelijk dat die 10-0 PSV kwalijk wordt genomen. Bovendien snap ik het probleem niet als Gini in Nederland wil voetballen en naar een andere club gaat. Waarom bij een subtopper spelen als je ook bij een topploeg kan spelen. Ik snap dat velen nog niet aan de nieuwe stand van zaken rondom Feyenoord kunnen wennen maar op een gegeven moment is het geloof in de Paashaas en Kleinduimpje gewoon over.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Je brengt het mooi, maar de meeste clubs hebben nooit aangeklopt om een faillissement te stoppen.
Je kan Ajax wel noemen, maar de gemeente Amsterdam heeft zelf veel aan de ArenA (die niet van Ajax dus is) gehad. Ajax is alleen de vaste bespeler van de ArenA, maar betalen daar zelf voor.
Wie heeft het over een faillissement?
Natuurlijk is de goedkeuring van de Gemeente Eindhoven uitermate belangrijk maar plan B lag al klaar indien de raad tegen zou stemmen. Dit plan zou alleen een stuk minder uitpakken voor PSV maar van een faillissement is nooit sprake geweest.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wie heeft het over een faillissement?
Natuurlijk is de goedkeuring van de Gemeente Eindhoven uitermate belangrijk maar plan B lag al klaar indien de raad tegen zou stemmen. Dit plan zou alleen een stuk minder uitpakken voor PSV maar van een faillissement is nooit sprake geweest.
Je snapt me wel. Zonder externe hulp zou PSV gigantisch is de shit raken en zouden ze een Feyenoord rol kunnen krijgen in het voetbal.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ongelofelijk dat die 10-0 PSV kwalijk wordt genomen. Bovendien snap ik het probleem niet als Gini in Nederland wil voetballen en naar een andere club gaat. Waarom bij een subtopper spelen als je ook bij een topploeg kan spelen. Ik snap dat velen nog niet aan de nieuwe stand van zaken rondom Feyenoord kunnen wennen maar op een gegeven moment is het geloof in de Paashaas en Kleinduimpje gewoon over.
Wie neemt PSV dat kwalijk? dat neem ik die snota(a)p(en) notabene zelf kwalijk. Maar ik hoef je toch niet uit te leggen dat ik Wijnaldum straks liever niet het PSV embleem zie kussen.. Nee het veel geëtaleerde zogenaamde clubgevoel zou ver te zoeken zijn als hij erheen zou gaan, heeft geen Paashaas iets mee te maken 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vind het ook geen PSV-type eigenlijk, maar goed.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wie neemt PSV dat kwalijk? dat neem ik die snota(a)p(en) notabene zelf kwalijk.
Jullie overduidelijk. Anders hoef je niet te komen met ongelofelijk dat ie naar de club gaat die ons met 10-0 op de broek gaf.
Wie Gini een beetje kent weet dat ie dat niet zal doen.
Clubgevoel is dan ook een mythe. Wij zijn gewoon niet meer wie we waren, ook zo'n jongen weet dat en denkt aan zijn carriere maar een Feyenoord hart heeft ie en zal ie altijd hebben. Echt niet gek als ie kiest voor een club waar hij zijn ambities meer waar kan maken.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Net of je je als supporter niet druk mag maken dat een van je grootste talenten, een echte Rotterdammer naar één van je (oude) concurrenten gaat. Zulke transfers liggen gewoon gevoelig, en dat zal altijd zo blijven, ook al speel je een aantal jaar in de subtop.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Absoluut, hoewel die jongens er niet meteen zullen staan. PSV heeft ook routiniers nodig.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die schildpad Bouma er ook nog bij?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Absoluut, hoewel die jongens er niet meteen zullen staan. PSV heeft ook routiniers nodig.
Ze blijven met een slechte keeper, slechte achterhoede en zonder scorende spits zitten. Maar ik kan niet ontkennen dat het 3 goede aankopen zijn. Al hadden ze Mertens ook wel echt nodig, zonder de Hongaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Mooi Mertens en in mindere mate Strootman zijn binnen. Morgen Wijnaldum nog en dan is er ook nog financiele ruimte voor een spits hoorde ik net. Uitstekend.
Mooi ook van de lening. Kunnen we eindelijk eens met gelijke middelen strijden. Want die 35 miljoen die Ajax in stadion pompte staan natuurlijk in schril contrast met dat miljoentje wat PSV tot dusverre van de gemeente kreeg.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Het zijn vooral aankopen voor de toekomst en ze zullen allen voor flink wat geld doorverkocht worden, mocht er niets geks gebeuren.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Nog een spits halen en we zijn klaar voor volgend seizoen.
Toch geloof ik transferberichten pas als alle handtekeningen zijn gezet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nog een spits halen en we zijn klaar voor volgend seizoen.
Toch geloof ik transferberichten pas als alle handtekeningen zijn gezet.
Dat zeker maar wat betreft Wijnaldum is Krabbendam altijd wel een zeer betrouwbare bron.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Die Krabbendam van de VI heeft er vaker naast gezeten. Voorlopig de enige bron die vermeldt dat Wijnaldum naar PSV vertrekt.
Al denk ik (gevoelsmatig) dat het wel gaat gebeuren. Had ik een aantal maanden geleden al.
Edit: haha, Naomi was me net voor, al zegt hij het omgekeerde (dat hebben we wel vaker).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mooi Mertens en in mindere mate Strootman zijn binnen. Morgen Wijnaldum nog en dan is er ook nog financiele ruimte voor een spits hoorde ik net. Uitstekend.
Mooi ook van de lening. Kunnen we eindelijk eens met gelijke middelen strijden. Want die 35 miljoen die Ajax in stadion pompte staan natuurlijk in schril contrast met dat miljoentje wat PSV tot dusverre van de gemeente kreeg.
Haha nogmaals, lees de teksten van vanavond maar eens na. De financiering van de ArenA is heel wat anders dan de directe injectie die PSV nu krijgt.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Yeah. Mertens plus Strootman. Gelukkig dat Stijn Schaars naar Portugal is verkast, want we krijgen er nu wel een stukken betere middenvelder voor terug, nieuwe van Bommel?
Nu nog een goede spits.. een echte killer, maar waar vind je die. Nu Reis nog een nieuw contract geven en dan kijk ik uit naar het nieuwe seizoen. 
Wat betreft Wijnaldum, erg goede speler, zou een versterking zijn voor PSV, alleen zie ik toch liever Labyad spelen / de kans krijgen. Koop van dat geld een goede spits en / of nog een goede centrale verdediger.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Jullie overduidelijk. Anders hoef je niet te komen met ongelofelijk dat ie naar de club gaat die ons met 10-0 op de broek gaf.
Nee je begrijpt me niet. gaat mij erom dat je niet de club zou willen die je eerder met 10-0 vernederde en beschaamde, inclusief iedereen die met Feyenoord te maken heeft. Je verwijt wel vaker dat 'we' PSV iets kwalijk nemen maar dat is niet zo, dat neem ik die gasten en Been kwalijk. Daarnaast zou ik hem ook niet bij Twente, NAC of Utrecht willen zien maar puur als afgeleide van Feyenoord die naar het buitenland gaat.
Symbolisch gezien.... straks doodleuk tegen datzelfde shirt spelen rijmt niet
juist dan moet je er dus niet mee te koop lopen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Nu Fer nog naar Twente, let maar op.
Twee jongens, die onder andere omstandigheden nog jaren bij Feyenoord hadden kunnen spelen. Hebben we te danken aan al die prutsers die bij Feyenoord hebben gewerkt/werken. Waarvoor dank.
Hopelijk zorgt van Geel er wel voor een doorverkoop percentage in het contract te laten zetten van 25% 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Twee jongens, die onder andere omstandigheden nog jaren bij Feyenoord hadden kunnen spelen. Hebben we te danken aan al die prutsers die bij Feyenoord hebben gewerkt/werken. Waarvoor dank.
Tja is hard gegaan sinds de aanstelling van enkele jojo's rond 2006
Die spelers zouden normaalgesproken aan de hand zijn genomen zoals Van Persie vroeger (alhoewel dat ook niet perfect ging 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Mocht PSV Wijnaldum kopen, denk ik dat ze Toivonen proberen van de hand te doen.. Anders zie ik eigelijk het nut er niet van in om Wijnaldum te kopen... met Labyad ook nog achter de hand. Ik denk dat er voor Toivonen nog wel wat interesse zal zijn vanuit het buitenland, wel jammer want ik vind het een erg fijne speler. Af en toe knap waardeloos, maar vrij vaak beslissend. Kon me nog herrineren dat een aantal weken geleden WBA interesse had, vraagprijs 13 miljoen. Mocht dat het geval zijn inpakken en snel weg doen!
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
We hebben nog geen spits dus daar kan hij ook nog wel eens terechtkomen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Toivonen zou op dit moment de spits worden lijkt me.
Hutchinson-Strootman
Lens-Wijnaldum-Mertens
----------Toivonen------------
Ik zie PSV liever falen, maar ze doen er wel goed aan als ze Toivonen (is geen echte spits) verkopen en een goede spits terughalen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
We hebben nog geen spits dus daar kan hij ook nog wel eens terechtkomen.
Klopt, maar Toivonen is gewoon geen echte spits. Vaak genoeg de kans gehad maar Toivonen staat niet garant voor 20+ goals. Na Kezman is er gewoon geen echte killer voor de goal geweest. In mindere mate Farfan.. dat was ook geen echte spits.
Reis dat was/is er een.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Leuk team krijgt PSV zo.
Ik vind het eigenlijk maar (dure) middelmaat.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het eigenlijk maar (dure) middelmaat.
Het zijn 3 spelers die alles nog moeten bewijzen, maar ze hebben alle drie veel talent.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Laffe overloper.
Verder heel normaal allemaal. Clubliefde bestaat niet meer, vooral niet bij dit soort jonge en overbetaalde jochies. Als morgen blijkt dat Fer een paar euro meer kan verdienen bij Ajax dan huppelt hij volgend seizoen in Ajax tenue over het veld en kust hij het logo van Ajax als hij tegen Feyenoord scoort.
Frustrerend voor de supporters is het zeker, maar daar hebben die jongens schijt aan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.