- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dat die "superster van een andere categorie" Messi bij Argentinië dan ook maar eens laat zien dat hij iets kan zonder spelers als Xavi, Iniesta en anderen rond zich.
Net of Messi Xavi en Iniesta nodig heeft. Heel handig dat ze om hem heen spelen met steekballen, etc, maar Messi is een koning.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Al heeft Messi pech gehad met Maradona als bondscoach.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik vind juist Messi een nog completere voetballer dan Ronaldo, alleen al kijkend naar zijn mentaliteit.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dat denk ik ook, daarbij is hij niet zo groot, maakt misschien minder indruk 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Net of Messi Xavi en Iniesta nodig heeft. Heel handig dat ze om hem heen spelen met steekballen, etc, maar Messi is een koning.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ga je trouwens weer meepraten in dit topic Nomak? Dat is wel leuk, met het oog op Roda-Ajax zondag 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik vind juist Messi een nog completere voetballer dan Ronaldo, alleen al kijkend naar zijn mentaliteit.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Ja, Xavi en Iniesta scoren niet zoveel en vallen niet zo op, laten we dan maar allemaal klaarkomen op de acties van Messi en hem meer krediet geven dan hij verdient.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ga je trouwens weer meepraten in dit topic Nomak?
Dat is wel leuk, met het oog op Roda-Ajax zondag
Ik kan ook niet meer zoveel kijken. Door een verhuizing, studies en enkele andere zaken heb ik minder tijd voor het voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij is alleen niet de beter presterende speler...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Exact stfuympos. Ik zie niemand hem inhalen de komende 5 jaar. Mocht dat wel zo zijn, dan is dat een grote verassing. Ronaldo zou het misschien kunnen.
Natuurlijk is het heerlijk om spelers als Iniesta en Xavi achter je te hebben, dat voetbalt een stuk lekkerder, maar Messi kan het verschil ook in z'n eentje maken. Op het W.K. was hij redelijk goed, niet geweldig. Hoewel hij wel continue een paar man bezig hield, doordat Messi dubbel gedekt moe(s)t worden. Wie weet maakt hij over ruim 3 jaar het verschil op een groot toernooi, hij moet het kunnen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Exact stfuympos. Ik zie niemand hem inhalen de komende 5 jaar.
Suarez 
Nee, Messi gaat de periode tot 2015 gewoon overheersen. Die jongen leeft ook voor de sport, itt bv Ronaldinho.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
hij is op dit moment verreweg de beste die er is en dat zal hij de komende 10 jaar ook zijn, zelfs een voetbal leek ziet dat.
En nog niet zolang geleden dachten veel mensen ook dat Ronaldinho de komende 10 jaar de beste speler zou zijn. Kijk eens hoe het met hem is gegaan.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hij is alleen niet de beter presterende speler...
Ik denk dat we moeten wachten tot volgend seizoen. De ploegen van Mourinho zijn het tweede seizoen altijd sterker.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Trouwens wel de week van de krankzinnige come backs. Eerst Arsenal - Newcastle en Bayern - Koln en nu is het ineens weer van 4-1 4-3 geworden bij Inter tegen tien man van AS Roma. En 4-4 hangt in de lucht.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Excuses, ik zal mijzelf iets nuanceren. Hij kan slecht tegen zijn verlies 
Maar inderdaad, Ronaldo heeft zijn fysieke gestel mee, net als Ibra.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Is goed een kratje bier, buiten dat ik het alleen maar top vind mocht dat zo zijn, kan van mij niet teveel aan goede voetballers rondlopen op deze aardkloot.
En nog niet zolang geleden dachten veel mensen ook dat Ronaldinho de komende 10 jaar de beste speler zou zijn. Kijk eens hoe het met hem is gegaan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat we moeten wachten tot volgend seizoen. De ploegen van Mourinho zijn het tweede seizoen altijd sterker.
Dat verschil is heel groot. Messi staat er wel bij de allergrootste wedstrijden, Ronaldo te weinig. En nu komen er weer mensen aan met Barca-Inter, maar dat is een incident. Bekijk de laatste jaren maar eens, hoevaak Messi tegen Real en in de CL gewoon extreem bepalend was.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Messi ademt, eet, plast, poept & speelt voetbal net iets meer dan Ronaldo vind ik.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Suarez 
jordkaka
-
- 219 berichten
- 255 stemmen
Wat speelde Real heerlijk zeg, en die rugaannames. 
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Die kale patjepeeër van Utrecht is toch wel de kwal van de voetballerij he?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar een echte superster kan een wat minder team of een goed team in crisis ook op sleeptouw nemen en bepalend zijn in alles of niets wedstrijden. Als je dan ziet dat Argentinië eigenlijk gewoon kansloos wordt vernederd tegen de eerste fatsoenlijke tegenstander die ze tegenkomen... Tja, dat zou bij iemand als Zidane dus nooit gebeuren die bracht een Frankrijk in crisis gewoon op zijn eentje naar de finale. Dat soort dingen zie ik Messi en Ronaldo nog niet doen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
.
Ja dat klopt vooral Neymar is geweldig
,maar van mij mogen ze allebij naar AZ komen !!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maar een echte superster kan een wat minder team of een goed team in crisis ook op sleeptouw nemen en bepalend zijn in alles of niets wedstrijden. Als je dan ziet dat Argentinië eigenlijk gewoon kansloos wordt vernederd tegen de eerste fatsoenlijke tegenstander die ze tegenkomen... Tja, dat zou bij iemand als Zidane dus nooit gebeuren die bracht een Frankrijk in crisis gewoon op zijn eentje naar de finale. Dat soort dingen zie ik Messi en Ronaldo nog niet doen.
Zidane vloog in 2002 uit de groepsfase op het WK en werd in 2004 door Griekenland eruit gegooid. Was ook niet best. Net als Messi kan ook Zidane niet in zijn eentje op absoluut wereldniveau elke keer weer alles beslissen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zidane deed in de eerste twee wedstrijden van het WK 2002 niet mee omdat hij geblesseerd was en zelfs in de derde wedstrijd was hij niet volledig fit. Dan is het moeilijk om nog beslissend te zijn.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wordt de eredivisieuitzending van 7 uur eigenlijk nog 's avond laat herhaald? Kan er maar weinig over vinden...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.