- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Meestal op nederland 1 of 3 als de reguliere uitzendingen afgelopen zijn.
@Nomak Zidane is natuurlijk ook groots en dat zal niemand ontkennen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Phoenix:
Ja, vanaf tien voor één. Dan krijg je een herhaling van het NOS journaal en Studio Sport dus.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Schoenmaker blijf bij je leest 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Richard de Mos is dezelfde die denkt dat de aarde niet opwarmt als het hier een keer sneeuwt.
Ook al iemand die niet echt kaas heeft gegeten van gemiddeldes dus 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Groot was de verbazing bij Jonathan Walasiak toen hij telefoon kreeg van de Belgische voetbalbond. De teammanager liet weten dat de middenvelder van derdeklasser Heppignies geselecteerd was voor de oefeninterland van de Rode Duivels tegen Finland.
Walasiak werd ooit aangekondigd als een talent, maar is intussen toch in de derde klasse verzeild geraakt. Woensdag kreeg hij echter goed nieuws te horen: hij was door bondscoach Georges Leekens geselecteerd voor de Rode Duivels.
Bleek het echter om een spijtige vergissing van de teammanager te gaan. Die had de nummers van Axel Witsel en Jonathan Walasiak verward. "Ze belden me en vertelden me dat ik opgeroepen was voor de oefeninterland tegen Finland", vertelt de middenvelder. "Ik dacht eerst dat het om een grap van een vriend ging." "Toen de teammanager besefte dat hij zich vergist had, verontschuldigde hij zich. Vervolgens hing hij op. Ik was toch wel even geschrokken", geeft Walasiak toe.

Die Belgische bond blijven me ook een stel amateurs zeg.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Hebben we het iig beter gedaan in Utrech dan Ajax en PSV
Hoerenveen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV won toen Utrecht een man minder had, als ik het me goed herinner.
Sowieso opvallend hoevaak ploegen die tegen PSV spelen een rode kaart krijgen.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Nee, Reis kreeg na een half uur rood. Lensky pas na 74 minuten (en strafschop PSV, maar toen was het al 0-1).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oja, da's waar. Die rode kaart van Lensky was toen wel flauwekul trouwens. PSV kreeg op die manier de overwinning wel in de schoot geworpen.
Overigens is je punt van net dan wel heel eenzijdig aangedikt:
Aangezien dit maar een deel van de wedstrijd was en aangezien beiden met 10 spelers geeindigd zijn.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Met een groot deel van de wedstrijd een man minder had ik ook kunnen zeggen ja.
Overigens, uit dat artikel van Kai:
Nee, zowaar eens een niet zo heel erg gek idee van ons aller vrijheidsstrijders.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Wat een weekend, Black Swan gezien gisteren. Vandaag het PAC festival met Incendies en 127 hours ook twee toppertjes meegemaakt.
PSV verloren, Twente gelijk, Ajax gewonnen.
Mijn weekend kan niet meer stuk 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kijk eens aan, Van Hanegem zegt precies wat velen ook denken, waaronder ik 
Maandag, 7 februari 2011 om 09:55
Willem van Hanegem betreurt het onaantrekkelijke spel van PSV van de laatste weken. De Eindhovenaren begonnen het nieuwe kalenderjaar met een uitzege op VVV-Venlo (0-3), maar werden daarna uitgeschakeld in de KNVB-beker en stelden teleur tegen Willem II (2-1 winst) en ADO Den Haag (0-1 verlies). "Mocht je je als analist per se druk willen maken over een topclub, dan beveel ik graag PSV eens aan", vertelt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad.
"Vorige week hebben ze dankzij de scheidsrechter gewonnen van Willem II en zaterdag kregen ze thuis klop van een elke week weer fris en onbevangen spelend ADO Den Haag", legt Van Hanegem uit in het dagblad. "Maar PSV moet ook de hand in eigen boezem steken. Zeker nu Ibrahim Afellay daar verdwenen is, ontbreekt het bij PSV aan ieder raffinement, creativiteit zie je zelden."
"Ik vind PSV zeer onaantrekkelijk voetballen, zonder zichtbaar geloof in hun eigen kansen. Het is qua uitstraling gewoon al lang niet meer de krachtige ploeg die het jaren is geweest. Als ik er wat langer over nadenk, kom ik nu tot de conclusie dat PSV een van de saaiste ploegen in de Eredivisie heeft. Ik heb geen idee hoe dat daar er in is kunnen sluipen. Ze hebben daar jaar in jaar uit hun beste spelers verkocht dus daar kan het niet aan liggen, daar konden ze altijd goed mee omgaan."
"Ik zie nu echt te weinig felheid en overtuiging in alles wat me van die club voor ogen komt. En dan bedoel ik ook echt alles; de wedstrijden, de shots van trainingen, interviews in kranten en op tv, alles straalt berusting uit. Weten ze daar van elkaar wel wie waarmee bezig is? Ik kom PSV niet meer tegen als toonaangevende club, nergens. Dat vind ik echt jammer", aldus Van Hanegem.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
, die scheids heeft misschien 1 glazen oog waardoor hij geen diepte perceptie heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is op het randje. Daarom moet je ook een lijncamera gaan invoeren. Met het blote oog niet waar te nemen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie ook niet of hij zat of niet... Paal, lat, paal en er weer uit...toch?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Onze vriend McClaren ook ontslagen bij Wolfsburg, goeie carrieremove 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
YouTube - Inter - Palermo 3-2 - Ampia Sintesi Scarpini - Spettacolo al Meazza - Inter Channel
Wat een goal van Sneijder zeg! 
In de 1e minuut van het filmpje al.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vanavond eens kijken wat de snor te melden heeft over de situatie met Cruijff.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
YouTube - Inter - Palermo 3-2 - Ampia Sintesi Scarpini - Spettacolo al Meazza - Inter Channel
Wat een goal van Sneijder zeg! 
In de 1e minuut van het filmpje al.
Sneijder scoort helemaal niet in dit filmpje?
Je linkt de compleet verkeerde wedstrijd
Je linkt Inter-Palermo, moet denk ik Inter-Roma zijn 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Sneijder-Man Sneijder-Man, does whatever a Sneijder-Man does 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
YouTube - Kanaal van Messi1Ronaldo2
Deze wel.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zou dit waar zijn van Rik vd Boog, die op transferdeadline om 11 uur de mensen naar huis stuurde waarna Heerenveen om kwart over elf het bod verhoogde? 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Zou dit waar zijn van Rik vd Boog, die op transferdeadline om 11 uur de mensen naar huis stuurde waarna Heerenveen om kwart over elf het bod verhoogde?
Het bod verhoogde? Heerenveen ging om 23.15 juist akkoord met die 4,5 miljoen. Maar Rikkie had iedereen al weggestuurd. Wat een pannenkoek 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, dat bedoelde ik. Overigens ook bezopen dat Heerenveen pas zolaat een beetje normaal is gaan doen. Maar hoe kan je in hemelsnaam niet tot 12 uur op kantoor blijven met de ploeg op de deadline dag? 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hoezo is dat bezopen van Heerenveen dan? Je hebt tot 12 uur de tijd. Dan probeer je zo lang mogelijk de hoogste prijs te krijgen toch.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.