- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Zenith speelt trouwens weer goed. Krijgen veel mogelijkheden. Die 0-3 in laatste minuut is goud waard geweest vorige week.
3-0 is ook nog niet geruststellend. Had dit spelbeeld+score verloop eigenlijk ook wel verwacht. Gaat nog kiele kiele worden voor Twente.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
3-0 is ook nog niet geruststellend. Had dit spelbeeld+score verloop eigenlijk ook wel verwacht. Gaat nog kiele kiele worden voor Twente.
Zeker nu het al 2-0 staat.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Zoals ik al zei, slechte dag voor het Nederlandse voetbal wordt dit.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Niet erg aardig rep, we moeten Twente, Ajax en PSV steunen Europees 
Ik blijf erbij dat er tenminste 2 NL ploegen doorgaan vanavond.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Puur op de man gespeeld die hoor, hij zit ook vieze smileys te doen bij die 2 goals van Spartak
Nu gun ik hem persoonlijk ook een kutavond haha.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Na het rood voor Balotelli dacht ik wel dat het over en sluiten was, toch 1-0 voor
.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik zeg Özbiliz erin voor Imbecielio en Cvitanich voor Anita of Demy. Dan is er nog één wissel en die laat ik aan de Boer over. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Puur op de man gespeeld die hoor, hij zit ook vieze smileys te doen bij die 2 goals van Spartak
Nu gun ik hem persoonlijk ook een kutavond haha.
Lig er niet wakker van als Twente eruit ligt, al hoop iik als Nederlander wel dat Twente en PSV door gaan.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Na het rood voor Balotelli dacht ik wel dat het over en sluiten was, toch 1-0 voor
.
Lekker voor dat stinkjoch, hoop dat ie tien wedstrijden geschorst wordt
Uitslag van die match interesseert gelukkig verder niet zo.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Anita op links achter, Zeeuw en Blind eruit 
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Blind? zou ik eerder onze rapper rechtsachterin weghalen. Eigenlijk zou ik het halve elftal het liefst wisselen op dit moment 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Blind ja, echt dramatisch
Meneer de reppurt mag er ook wel uit ja. Er is helaas een wissel limiet.. want anders mocht de rest ook volgen.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Stoere naam hoor 
Hele verdediging staat slap te spelen, de Zeeuw speelt ook drama. Dan is het eigenlijk al gebeurt. Dit Moskou gaat gewoon de hele wedstrijd verdedigen nu met z'n allen en bij een fout counteren. .
. Moskou speelt de hele pot al 3 keer zo aanvallend als Ajax, ook na de voorsprong.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
rapper rechtsachterin weghalen.
Bedoel je Twittery van der Wiel? 
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Moet zeggen, Verhoeven heeft toch een paar aardige reddingen gehad. Alleen bij die 2-0 leek ie wat ongelukkig weg te glijden en zag het er niet sterk uit.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik zeg Özbiliz erin voor Imbecielio en Cvitanich voor Anita of Demy. Dan is er nog één wissel en die laat ik aan de Boer over.
Ik zou Anita erin laten en De Zeeuw eruit gooien en inderdaad Oziliz & Cvitanich brengen. Met hen heb je in ieder geval meer schwung.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Anita vind ik toch sterker spelen dan de Zeeuw, die heeft ruzie met de bal. Vorige week ook al.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Lig er niet wakker van als Twente eruit ligt, al hoop iik als Nederlander wel dat Twente en PSV door gaan.
blijft triest zielig etc.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Ajax zakt weer door haar ondergrens. Begin toch sterk te denken dat dit structureel is, en zo'n wedstrijd als vorige week een incident.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
De Zeeuw die gaat elk duel als een oud wijf in, Ebecilio probeert alles alleen en verliest elke bal en Sulejmani kan er niet tegen dat hij 7 uurtjes op een vliegveld moest staan (de watje). Ajax begint weer eens heerlijk. Doet me denken aan vorig jaar Juve, moest je ook gewoon thuis winnen. Dat doe je niet en dan speel je hopeloos uit. Ik schaam me hier echt voor, volgens mij wil Ajax niet eens winnen althans zo ziet er niet uit. Elk duel wordt verloren, het lijkt wel of een stel oude wijfen bij Ajax op het veld staan terwijl Ajax volgens mij toch een jonger elftal heeft dan Spartak. We hebben maar liefst één kans gehad en dat was die van Eriksen. Ongelofelijk....
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
blijft triest zielig etc.
Ach ja, ik gun NW wel zijn pleziertje. Hij kan ongeveer 5/6/7 keer per seizoen juichen als wij verliezen. Wij wel minstens 3x zo vaak als Feyenoord verliest en dan geniet ik eigenlijk ook als ik eerlijk mag zijn 
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Ajax zakt weer door haar ondergrens. Begin toch sterk te denken dat dit structureel is, en zo'n wedstrijd als vorige week een incident.
Begin je dat te denken? Zo gaat het ongeveer al een jaartje of 7? De ene fantastische wedstrijd wordt afgewisseld met weer een dramatische. Spelers zijn mentaal echt watjes blijkbaar, de ene keer kunnen ze het wel opbrengen. De andere keer weer niet.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
2-0
.
Als je zo doorgaat, dan ga ik vanavond bidden voor New Jersey. 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ach ja, ik gun NW wel zijn pleziertje. Hij kan ongeveer 5/6/7 keer per seizoen juichen als wij verliezen. Wij wel minstens 3x zo vaak als Feyenoord verliest en dan geniet ik eigenlijk ook als ik eerlijk mag zijn
Spanje ik gun hem niks. 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Begin je dat te denken? Zo gaat het ongeveer al een jaartje of 7? De ene fantastische wedstrijd wordt afgewisseld met weer een dramatische. Spelers zijn mentaal echt watjes blijkbaar, de ene keer kunnen ze het wel opbrengen. De andere keer weer niet.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Als je zo doorgaat, dan ga ik vanavond bidden voor New Jersey.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja maar dan ik nu toch aan mezelf en ik ben een Heat fan. Dus ik kan je helaas niet ontzien.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Sulejmani er uit omdat Ebecilio het zo goed deed?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.