• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.887 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.799 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat staat die toivonen daar te slaapwandelen...Met die instelling geef je het uit handen.

LZA

• 474 berichten
  • 1561 stemmen

Reinbo schreef:

Wat staat die toivonen daar te slaapwandelen...Met die instelling geef je het uit handen.

Daar zat ik me vorige week ook al over te verbazen. Wat een luie flikker is dat zeg.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Je weet zelf donders goed dat Ajax normaal gesproken gewoon door moest gaan tegen Spartak, dus niet zo'n grote mond graag.

Ik reageer niet voor niets op iemand die ook donders goed weet dat Anderlecht in Nederland ook gewoon meespeelt voor de bovenste plaatsen. Dus niet zo snel op je teentjes getrapt zijn.

Maar dan nog, waarom zou Ajax gewoon door moeten gaan? Als je 4 doelpunten tegenkrijgt en zelf geen enkele maakt dan ben je gewoon terecht uitgeschakeld.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Jesus wat speelde Ajax een slechte 1e helft zeg. Alles weggegeven in een half uur. Om je dood te schamen. Achterhoede was beroerd, middenveld verspeelde elke bal en de voorhoede deed niet mee. En Verhoeven was nou geen zekerheidje. Na de rust kansen gehad, maar het zat niet mee. Niet dat het wat uitmaakte, want na de 3-0 was het klaar.

Ik ben niet eens enorm teleurgesteld. Dat was ik vooral vorige week na de domme 0-1 in een wedstrijd je met 4-1 had moeten winnen, Hopelijk vlamt Ajax zondag weer, de titel lonkt nog een beetje.

Oja, Blind aub weglaten uit de basis. Wat een ramp zeg. Zet Anita daar maar neer en zet Enoh maar weer op het middenveld. En Ozbiliz in de basis (wat toch wel zal gebeuren omdat Ebecilio geschorst is).

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Dit Ajax speelt in Rusland niet bij de eerste 5.

Of ik kan het mis hebben en deze uitschakeling is een tactische zet van De Boer die zich volledig op de competitie wil richten.

Je begint wat sneu te worden met je constant provoceren. Hele topic doorspit om een oude quote van mij te vinden? Jee, ik ben schijnbaar wel extreem belangrijk voor een paar hier

Anderlecht is belachelijk slecht, verloor 2x verdiend van Ajax.

Ajax speelde Spartak vorige week helemaal van het veld, zoals Bayern dat met Inter een uur deed. Alleen werden de kansen niet benut.

Twente en PSV gelukkig wel door. Toch wel fijn voor Nederland, 2 teams in de kwartfinale.

PS: Over de PSV fans net:

Best wel heel zielig zeg dat ik nu heel hard Helemaal niets in Amsterdam hoor. Zelfs tijdens hun Europese campagne zijn die gasten met Ajax bezig. Tis wat.

maxcomthrilla

• 15588 berichten
  • 2882 stemmen

PSV & FC Twente

Ajax

Ik hoop dat ze in Amsterdam naast de Champions League tickets grijpen!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Hoe zit het nu verder trouwens? Komt er nu een loting en wanneer? Kan PSV en Twente elkaar treffen?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

maxcomthrilla schreef:

PSV & FC Twente

Ajax

Ik hoop dat ze in Amsterdam naast de Champions League tickets grijpen!

Tickets nog wel? Ik dacht maar 1...

En goede kans dat Ajax wel bij de 1e 2 gaat eindigen. Ik zeg, Twente de EL en Ajax kampioen. PSV niks

FillumGek schreef:

Hoe zit het nu verder trouwens? Komt er nu een loting en wanneer? Kan PSV en Twente elkaar treffen?

Morgen loting CL en EL. En ja, ze kunnen elkaar treffen.

Doe maar PSV-Kiev en Twente-Spartak hehe. Rusland zal nu wel bang zijn voor Twente denk ik.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Je begint wat sneu te worden met je constant provoceren.

Neuh joh. Gewoon een gelijksoortig berichtje zoals jij reageerde op het verlies van anderlecht.

Hoeveel keer provoceer jij in dit topic? Als jij weer eens normaal gaat doen, dan krijg ik ook niet de neiging om dit soort berichten van jou te quoten. Dan kunnen we weer op een normale manier over voetbal discussiëren.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax speelde Spartak vorige week helemaal van het veld, zoals Bayern dat met Inter een uur deed. Alleen werden de kansen niet benut.

Balbezit en doelpogingen tellen allemaal niet mee in het voetbal, leer dat nou toch eens. Je moet de bal tussen de palen trappen en je eigen doel leeg houden.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Twente en PSV gelukkig wel door. Toch wel fijn voor Nederland, 2 teams in de kwartfinale.

Inderdaad!

Paalhaas

• 1584 berichten
  • 2592 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Best wel heel zielig zeg dat ik nu heel hard Helemaal niets in Amsterdam hoor. Zelfs tijdens hun Europese campagne zijn die gasten met Ajax bezig. Tis wat.

Welkom in de wereld die voetbal heet. De harde kern van welke club dan ook is een sneu stelletje.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3312 stemmen

Ik heb echt met verbazing naar de eerste helft zitten kijken. Alsof ze bij de Rangers allemaal op een 0-1 voor PSV hadden gewed. Echt 0 aanvallende intenties, ze gingen niet eens storen bij het eindeloos rondtikken op eigen helft. Nog nooit zoiets gezien. In de tweede helft gaat PSV helaas mee in het droevige niveau van de Schotten. Maar goed, op naar de volgende ronde.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Hopen dat PSV en Twente, Braga en Spartak loten dan.

maxcomthrilla

• 15588 berichten
  • 2882 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tickets nog wel? Ik dacht maar 1...

Ik bedoel ook gewoon bij de eerste 2 plekken die toegang zouden kunnen geven tot Champions League voetbal, 1 rechtstreeks en een plek in de voorronde.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Neuh joh. Gewoon een gelijksoortig berichtje zoals jij reageerde op het verlies van anderlecht.

Hoeveel keer provoceer jij in dit topic? Als jij weer eens normaal gaat doen, dan krijg ik ook niet de neiging om dit soort berichten van jou te quoten. Dan kunnen we weer op een normale manier over voetbal discussiëren.

(quote)
Balbezit en doelpogingen tellen allemaal niet mee in het voetbal, leer dat nou toch eens. Je moet de bal tussen de palen trappen en je eigen doel leeg houden.

(quote)
Inderdaad!

Ik heb niet eens interesse meer om met je te discussieren, aangezien je alleen maar zit te irriteren. Moet je zelf weten, maar het slaat nergens op. Anderlecht is 1,5 wedstrijd gedeklasseerd door Ajax.

Ajax is door Spartak een halve wedstrijd (1e helft vandaag) gedeklasseerd. Lekker verschil.

Gewoon enorme pech dat alle kansen er niet in gingen. En al was het geen pech, dan nog is het erg zuur over 2 wedstrijden.

Verder, fijne avond.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)

Ik bedoel ook gewoon bij de eerste 2 plekken die toegang zouden kunnen geven tot Champions League voetbal, 1 rechtstreeks en een plek in de voorronde.

De 2 sterkste ploegen zullen de 2 tickets pakken. We zien het wel.

Hoe jammer ik de uitschakeling ook vind, het biedt wel voordelen voor de competitie. De concurrentie had al een lastiger programma, maar ze krijgen er ook nog eens 2 wedstrijden bij. Het gat is nu 1 en 3 punt achter, niet geheel onmogelijk. Maar als Ajax speelt zoals het 1e uur, dan worden ze kansloos 3e. Als ze spelen zoals tegen AZ en Spartak vorige week, dan zit de titel er zeker in. Wisselvalligheid ten troef helaas.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik heb niet eens interesse om met je te discussieren, aangezien je alleen maar zit te irriteren.

Nu weet je dus exact hoe ik over jou denk als je weer eens op Roda zit te kakken en elke aangelegenheid aangrijpt om Kah neer te sabelen. Dat doe je enkel en alleen om reacties van mij uit te lokken.

Bij deze reik ik je de hand, doe ermee wat je wil. Of we gaan op deze manier met elkaar verder, of we gaan fatsoenlijk met elkaar om en behandelen elkaar met respect zoals beschaafde mensen dat doen. Aan jou de keuze.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Nu weet je dus exact hoe ik over jou denk als je weer eens op Roda zit te kakken en elke aangelegenheid aangrijpt om Kah neer te sabelen. Dat doe je enkel en alleen om reacties van mij uit te lokken.

Bij deze reik ik je de hand, doe ermee wat je wil. Of we gaan op deze manier met elkaar verder, of we gaan fatsoenlijk met elkaar om en behandelen elkaar met respect zoals beschaafde mensen dat doen. Aan jou de keuze.

Actie-Reactie Nomak. Weet je zelf ook wel.

Laat mij met rust, laat ik jou met rust. Iedereen blij.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Prima, moet je hier en op andere fora niet meer op mij reageren.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Knap hoor, Twente zoals verwacht met moeite door, Kazan en Zenith uitschakelen is voorwaar geen kinnesinne. Ook PSV met opvallend gemak door. Vraag me toch af hoe die Schotten ooit van Sporting hebben kunnen winnen, wat zit daar weinig voetbal in. Ajax afgeslacht, wat een deceptie was dat zeg. En hoewel ik de keepert niet compleet de schuld wil geven, die Verhoeven gaat ook wel steeds als een mud aardappels naar de hoek he?

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2376 stemmen

Toch knap van PSV dat ze het gered hebben, dat had ik niet verwacht. Twente en Ajax hebben me niet verbaasd, behalve dat de nederlaag van Ajax nog kanslozer was dan ik had voorspeld. Twente met de hakken over de sloot door; ook hier geen verrassing. Volgende ronde vliegen Twente en PSV er alsnog uit, want je kan niet elke keer geluk hebben. Deze avond bewijst maar weer eens hoe weinig Nederlandse clubs nog in Europa te zoeken hebben.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Nja ik krijg bij Ajax toch vooral het gevoel dat het een beetje een de spelers zelf ligt. Tweede helft verandert zo'n spelbeeld compleet en krijg je gewoon (weer) veel kansen. Qua score verloop is 3-0 uiteindelijk toch behoorlijk geflatteerd.

Uitschakeling is verder wel terecht.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Prima, moet je hier en op andere fora niet meer op mij reageren.

Buiten dit topic spreek ik je niet eens.

Lord Flashheart schreef:

Toch knap van PSV dat ze het gered hebben, dat had ik niet verwacht. Twente en Ajax hebben me niet verbaasd, behalve dat de nederlaag van Ajax nog kanslozer was dan ik had voorspeld. Twente met de hakken over de sloot door; ook hier geen verrassing. Volgende ronde vliegen Twente en PSV er alsnog uit, want je kan niet elke keer geluk hebben. Deze avond bewijst maar weer eens hoe weinig Nederlandse clubs nog in Europa te zoeken hebben.

Wat een rare post. Waarom volgende ronde op zeker exit voor die 2 ploegen? Net ze tegen ploegen als Braga en Benfica kansloos zijn. Als ze gunstig loten kunnen ze zomaar de halve finale halen.

Overigens, had jij ook niet uitschakeling van PSV voorspeld?

Oja. otherfool...was geen beste dag van Verhoeven vandaag. Viel me tegen, had er meer van verwacht. Die vrije trap leek me sowieso houdbaar en de 2e goal had Steekie denk ik gepakt. Jammer. Wachten tot Vermeer fit is..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik hoorde het ook en moest gewoon lachen. Hoe geobsedeerd kun je zijn.

Paalhaas

• 1584 berichten
  • 2592 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Zuurpruim!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Buiten dit topic spreek ik je niet eens.

Zelfs op GamesMeter ga je roepen dat ze mijn mening over een film niet moeten geloven omdat wij van mening verschillen. Dat vond ik wel heel triest.

Laat me nu maar met rust.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Ik hoorde het ook en moest gewoon lachen. Hoe geobsedeerd kun je zijn.

Niks mis mee hoor naar mijn mening. Ze zien gewoon die uitslag op het scherm en worden dan even blij. Boeie Al ben ik vooral ook van pro-eigen club songs, af en toe een sneertje uitdelen kan geen kwaad.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Zelfs op GamesMeter ga je roepen dat ze mijn mening over een film niet moeten geloven omdat wij van mening verschillen..

.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3312 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Twente en PSV er alsnog uit, want je kan niet elke keer geluk hebben.

PSV heeft toch echt niet met geluk gewonnen van de Rangers hoor.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heb werkelijk nog nooit Ajacieden horen schreeuwen helemaal niets in Eindhoven, terwijl ze een EL of CL-potje hebben gewonnen. Erg sneu gedoe, maar ja PSV is ook sneu.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Zelfs op GamesMeter ga je roepen dat ze mijn mening over een film niet moeten geloven omdat wij van mening verschillen. Dat vond ik wel heel triest.

Boehoe. Ik postte (overigens een hele tijd terug is dat alweer) dat je mening over een bepaalde film (weet niet eens welke meer) nergens op sloeg. Wat erg zeg. Schijnbaar zit het dwars dat je daar nu nog over begint.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.