• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.889 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.827 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

moviemafketel schreef:

Heb werkelijk nog nooit Ajacieden horen schreeuwen helemaal niets in Eindhoven, terwijl ze een EL of CL-potje hebben gewonnen. Erg sneu gedoe, maar ja PSV is ook sneu.

Komt omdat wij ook niets met Eindhoven hebben, dit zullen wij alleen zingen over Feyenoord. Kan het hun niet kwalijk nemen, ik zou Ajax ook benijden

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Maar dat je tijdens een EL-pot daar nog aan denkt haha, dat is toch te zielig voor woorden?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

PSV heeft toch echt niet met geluk gewonnen van de Rangers hoor.

PSV is ook 4 klasses beter dan Rangers. Eigelijk enorm karig dat het maar 0-0 en 0-1 is geworden. 3-0 en 0-3 zou de verhoudingen beter weergeven. Rangers is 1 van de lafste ploegen die ik ooit zag. Met 5 verdedigers vandaag aantreden

Goed dat de 0-1 snel viel, was het meteen gespeeld. Die ploeg zou in de Serie A moeten spelen.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2376 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat een rare post. Waarom volgende ronde op zeker exit voor die 2 ploegen? Net ze tegen ploegen als Braga en Benfica kansloos zijn. Als ze gunstig loten kunnen ze zomaar de halve finale halen.

Die Portugese ploegen schat ik veel hoger in dan Twente of PSV. Als je ziet de manier waarop Twente en PSV zich deze ronde doorgeworsteld hebben, denk je dan echt dat ze een kans maken tegen een geslepen Portugese ploeg?

Overigens, had jij ook niet uitschakeling van PSV voorspeld?
Lees jij wel? Ik heb toch ook gezegd dat PSV mij verrast heeft. Ik kan niet altijd alles correct voorspellen!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Schotten gingen ook al massaal vroegtijdig naar huis, had ik niet verwacht bij zo'n club. Maar ze hebben een schuld van 100 miljoen en dan vraag ik me toch echt af aan welke topspelers ze dat geld hebben uitgegeven. Het was droefenis troef bij de Bravehearts.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2376 stemmen

Paalhaas schreef:

Zuurpruim!

Realist

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

PSV had 0 problemen met Rangers. Twente had wel mazzel.

Maargoed, als je in een CL poule uit bij Bremen wint, Inter op 2-2 houdt en later ook Rubin en Zenit elimineerd, dan denk ik dat je wel wat in je mars hebt. Twente lijkt zich voor de grote affiches goed op te kunnen laden.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Boehoe. Ik postte (overigens een hele tijd terug is dat alweer) dat je mening over een bepaalde film (weet niet eens welke meer) nergens op sloeg. Wat erg zeg. Schijnbaar zit het dwars dat je daar nu nog over begint.

Zit me niet dwars, maar dan moet je niet gaan miepen dat je me alleen hier tegenkomt. Los van dat is het gewoon te triest voor woorden om te roepen dat ze andermans mening niet serieus moeten nemen.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Laat me nu maar met rust.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2376 stemmen

BoordAppel schreef:

PSV heeft toch echt niet met geluk gewonnen van de Rangers hoor.

Ze hadden geluk dat de Rangers zo belabberd slecht waren. Als PSV echt zo goed was hadden ze twee keer met 3-0 gewonnen. Een geslepen ploeg als Braga, Dinamo Kiev of Villareal straft dat gewoon af.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Liverpool uitgeschakeld, jammer. Wat een vreselijk slecht seizoen.

Nu mag Twente het wel winnen, of Manchester City.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3312 stemmen

Ze hadden geluk dat de Rangers zo belabberd slecht waren

Ze hadden ook geluk dat een meeuw niet in de ogen van Isaksson scheet...

Kom, slaat nergens op dit. Tegen Lille was PSV ook een klasse beter. Het speelt nu eenmaal überkut tegen elf man die voor de goal liggen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lille was thuis tegen PSV 3 classes beter hoor. Zwaar geflatteerde uitslag.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2376 stemmen

BoordAppel schreef:

Kom, slaat nergens op dit. Tegen Lille was PSV ook een klasse beter. Het speelt nu eenmaal überkut tegen elf man die voor de goal liggen.

PSV heeft mij in ieder geval niet overtuigd, zoals ze dat in de competitie ook niet doen. Niet dat Twente of Ajax beter zijn, maar een echte kampioen kan ik met de beste wil van de wereld niet in PSV herkennen. En met het huidige spelniveau gaan ze die Europa League echt niet winnen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

FC Twente

Benfica (Por)

Dinamo Kiev (Oek)

Spartak Moskou (Rus)

FC Porto (Por)

Villarreal (Spa)

PSV

Sporting Braga (Por)

Drie maal Portugal Braga lijkt me zo de beste loting?

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Nomak schreef:

Niks mis mee, Liverpool is echt een verschrikkelijke club. Zwaar anti-voetbal daaro. Blij dat zo'n team eruit ligt. Ik kijk er nu enkel naar in de hoop dat Suarez er wat inknalt, maar hier helpt dat niet

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Braga in het Minas Tirith-stadion. Nee laat ze maar een andere ploeg loten.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4778 stemmen

Nomak schreef:

City ligt er uit, hoor.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3312 stemmen

moviemafketel schreef:

Lille was thuis tegen PSV 3 classes beter hoor. Zwaar geflatteerde uitslag.

Klopt, maar in Eindhoven was het weer andersom.

Lord Flashheart schreef:

PSV heeft mij in ieder geval niet overtuigd, zoals ze dat in de competitie ook niet doen. Niet dat Twente of Ajax beter zijn, maar een echte kampioen kan ik met de beste wil van de wereld niet in PSV herkennen. En met het huidige spelniveau gaan ze die Europa League echt niet winnen.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Gelukkig weten we dat ze beter kunnen.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

otherfool schreef:

FC Twente

Benfica (Por)

Dinamo Kiev (Oek)

Spartak Moskou (Rus)

FC Porto (Por)

Villarreal (Spa)

PSV

Sporting Braga (Por)

Drie maal Portugal Braga lijkt me zo de beste loting?

Zelfs zonder wat geluk moet er dit jaar een Nederlandse winnaar naar voren kunnen komen Kiev is verslaanbaar (als Ajax er al van wint), Spartak is eigenlijk gewoon niet zo best (schandalig dat we zo zijn weggetikt uit) en voor de rest van de ploegen - Villareal wellicht als enige wel, maar ook daar liggen genoeg kansen - hoeven PSV en Twente niet onder te doen. Zou mooi zijn als we nog eens een Europees succes halen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dit is gewoon het huidige niveau van PSV. Rangers waren echt vreselijk slecht. Weet echt niet waarom die het veld zijn opgekomen vanavond. Wilden niet eens met meer dan 4 man over de middenlijn komen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4778 stemmen

Inderdaad, Twente heeft 2 van de sterkste teams uitgeschakeld met Kazan en vooral Zenit. Iedereen kan zowat winnen nu, geen uitschieters meer bij.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Braga lijkt me zo de beste loting?

Dat lijkt me een heel stugge ploeg. Schakelen net Liverpool uit. Toen Standard een paar jaar geleden echt goed speelde in Europa dacht ik ook dat Braga simpel zou worden, had ik me toch sterk in vergist.

Maarja, wat moet je dan loten. Vanaf nu is niets meer makkelijk.

Finisterra schreef:

City ligt er uit, hoor.

Oei, was me niet eens opgevallen. Niet gekeken naar City en ik dacht dat die wel door zouden gaan.

Dan mag Twente het wel winnen. Vind ik wel een sympathieke club.

Akinfeev blundert erop los

Vreemde titel van Voetbalzone. Akinfeev heeft dan wel niet zijn allerbeste dag, maar die eerste is absoluut geen blunder. Tweede had ie moeten hebben, daar mag je je als keeper nooit wegdraaien.

Gelukkig zegt dit totaal niets over zijn kwaliteiten, hij is en blijft een topkeeper.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2278 stemmen

Felicitaties aan PSV en Twente want dankzij deze twee clubs doet Nederland nog mee in de ranglijst.

Ajax dat ook nog eens verliest met 3-0....

chevy93

• 12775 berichten
  • 1355 stemmen

Kunnen ze ook elkaar loten?

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Jups

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Van der wiel ook verschrikkelijk in het interview. 'Misschien zijn we wel met de verkeerde instelling aan de wedstrijd begonnen', zegt ie. Aaah, verschrikkelijk. Je hebt thuis al met 0-1 verloren en dan begin je ook nog is met een verkeerde mentaliteit aan de wedstrijd. Wat denkt die gozer wel niet

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vond het echt heel eng om te zien dat elke redelijk lastige bal niet werd tegengehouden door Verhoeven. Wordt echt zwetend voor de tv zitten tot het eind van de competitie.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

BoordAppel schreef:

Daar ben ik het helemaal mee eens. Gelukkig weten we dat ze beter kunnen.

Vind je? Zoveel echt overtuigende wedstrijden heb ik PSV dit seizoen niet zien spelen. De topduels tegen Ajax/Twente werden 3x niet gewonnen en in de EL zijn geen opvallend geweldige resultaten geboekt.

PSV kan aardig voetballen, maar ze doen het nauwelijks. Sowieso worden ze bij PSV achterin gek als je grote druk op hen zet.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Van der wiel ook verschrikkelijk in het interview. 'Misschien zijn we wel met de verkeerde instelling aan de wedstrijd begonnen', zegt ie. Aaah, verschrikkelijk. Je hebt thuis al met 0-1 verloren en dan begin je ook nog is met een verkeerde mentaliteit aan de wedstrijd. Wat denkt die gozer wel niet

Zei hij dat??

De mafkees. Lekker verkopen van de zomer. Ben sowieso wel klaar met hem. Speelt dit seizoen zwak, voegt aanvallend niks toe en komt veel te nonchalant over. Verloren? Ach, volgende week beter.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Lekker gevuld uitvak van Kiev bij Man City uit Zullen wel paspoortproblemen of zo zijn geweest(hoop ik )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.