- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Heb werkelijk nog nooit Ajacieden horen schreeuwen helemaal niets in Eindhoven, terwijl ze een EL of CL-potje hebben gewonnen. Erg sneu gedoe, maar ja PSV is ook sneu.
Komt omdat wij ook niets met Eindhoven hebben, dit zullen wij alleen zingen over Feyenoord. Kan het hun niet kwalijk nemen, ik zou Ajax ook benijden 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Maar dat je tijdens een EL-pot daar nog aan denkt haha, dat is toch te zielig voor woorden?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
PSV heeft toch echt niet met geluk gewonnen van de Rangers hoor.
PSV is ook 4 klasses beter dan Rangers. Eigelijk enorm karig dat het maar 0-0 en 0-1 is geworden. 3-0 en 0-3 zou de verhoudingen beter weergeven. Rangers is 1 van de lafste ploegen die ik ooit zag. Met 5 verdedigers vandaag aantreden 
Goed dat de 0-1 snel viel, was het meteen gespeeld. Die ploeg zou in de Serie A moeten spelen.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Wat een rare post. Waarom volgende ronde op zeker exit voor die 2 ploegen? Net ze tegen ploegen als Braga en Benfica kansloos zijn. Als ze gunstig loten kunnen ze zomaar de halve finale halen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Schotten gingen ook al massaal vroegtijdig naar huis, had ik niet verwacht bij zo'n club. Maar ze hebben een schuld van 100 miljoen en dan vraag ik me toch echt af aan welke topspelers ze dat geld hebben uitgegeven. Het was droefenis troef bij de Bravehearts.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Zuurpruim!
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
PSV had 0 problemen met Rangers. Twente had wel mazzel.
Maargoed, als je in een CL poule uit bij Bremen wint, Inter op 2-2 houdt en later ook Rubin en Zenit elimineerd, dan denk ik dat je wel wat in je mars hebt. Twente lijkt zich voor de grote affiches goed op te kunnen laden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Boehoe. Ik postte (overigens een hele tijd terug is dat alweer) dat je mening over een bepaalde film (weet niet eens welke meer) nergens op sloeg. Wat erg zeg. Schijnbaar zit het dwars dat je daar nu nog over begint.
Laat me nu maar met rust.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
PSV heeft toch echt niet met geluk gewonnen van de Rangers hoor.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Liverpool uitgeschakeld, jammer. Wat een vreselijk slecht seizoen.
Nu mag Twente het wel winnen, of Manchester City.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3312 stemmen
Ze hadden ook geluk dat een meeuw niet in de ogen van Isaksson scheet...
Kom, slaat nergens op dit. Tegen Lille was PSV ook een klasse beter. Het speelt nu eenmaal überkut tegen elf man die voor de goal liggen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lille was thuis tegen PSV 3 classes beter hoor. Zwaar geflatteerde uitslag.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Kom, slaat nergens op dit. Tegen Lille was PSV ook een klasse beter. Het speelt nu eenmaal überkut tegen elf man die voor de goal liggen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
FC Twente
Benfica (Por)
Dinamo Kiev (Oek)
Spartak Moskou (Rus)
FC Porto (Por)
Villarreal (Spa)
PSV
Sporting Braga (Por)
Drie maal Portugal
Braga lijkt me zo de beste loting?
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Niks mis mee, Liverpool is echt een verschrikkelijke club. Zwaar anti-voetbal daaro. Blij dat zo'n team eruit ligt. Ik kijk er nu enkel naar in de hoop dat Suarez er wat inknalt, maar hier helpt dat niet 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Braga in het Minas Tirith-stadion. Nee laat ze maar een andere ploeg loten.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4778 stemmen
City ligt er uit, hoor.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3312 stemmen
Lille was thuis tegen PSV 3 classes beter hoor. Zwaar geflatteerde uitslag.
Klopt, maar in Eindhoven was het weer andersom.
PSV heeft mij in ieder geval niet overtuigd, zoals ze dat in de competitie ook niet doen. Niet dat Twente of Ajax beter zijn, maar een echte kampioen kan ik met de beste wil van de wereld niet in PSV herkennen. En met het huidige spelniveau gaan ze die Europa League echt niet winnen.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Gelukkig weten we dat ze beter kunnen.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
FC Twente
Benfica (Por)
Dinamo Kiev (Oek)
Spartak Moskou (Rus)
FC Porto (Por)
Villarreal (Spa)
PSV
Sporting Braga (Por)
Drie maal Portugal
Kiev is verslaanbaar (als Ajax er al van wint), Spartak is eigenlijk gewoon niet zo best (schandalig dat we zo zijn weggetikt uit) en voor de rest van de ploegen - Villareal wellicht als enige wel, maar ook daar liggen genoeg kansen - hoeven PSV en Twente niet onder te doen. Zou mooi zijn als we nog eens een Europees succes halen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dit is gewoon het huidige niveau van PSV. Rangers waren echt vreselijk slecht. Weet echt niet waarom die het veld zijn opgekomen vanavond. Wilden niet eens met meer dan 4 man over de middenlijn komen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4778 stemmen
Inderdaad, Twente heeft 2 van de sterkste teams uitgeschakeld met Kazan en vooral Zenit. Iedereen kan zowat winnen nu, geen uitschieters meer bij.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maarja, wat moet je dan loten. Vanaf nu is niets meer makkelijk.
City ligt er uit, hoor.
Dan mag Twente het wel winnen. Vind ik wel een sympathieke club.
Vreemde titel van Voetbalzone. Akinfeev heeft dan wel niet zijn allerbeste dag, maar die eerste is absoluut geen blunder. Tweede had ie moeten hebben, daar mag je je als keeper nooit wegdraaien.
Gelukkig zegt dit totaal niets over zijn kwaliteiten, hij is en blijft een topkeeper.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2278 stemmen
Felicitaties aan PSV en Twente want dankzij deze twee clubs doet Nederland nog mee in de ranglijst.
Ajax dat ook nog eens verliest met 3-0.... 
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Van der wiel ook verschrikkelijk in het interview. 'Misschien zijn we wel met de verkeerde instelling aan de wedstrijd begonnen', zegt ie. Aaah, verschrikkelijk. Je hebt thuis al met 0-1 verloren en dan begin je ook nog is met een verkeerde mentaliteit aan de wedstrijd. Wat denkt die gozer wel niet 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vond het echt heel eng om te zien dat elke redelijk lastige bal niet werd tegengehouden door Verhoeven. Wordt echt zwetend voor de tv zitten tot het eind van de competitie.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Daar ben ik het helemaal mee eens. Gelukkig weten we dat ze beter kunnen.
Vind je? Zoveel echt overtuigende wedstrijden heb ik PSV dit seizoen niet zien spelen. De topduels tegen Ajax/Twente werden 3x niet gewonnen en in de EL zijn geen opvallend geweldige resultaten geboekt.
PSV kan aardig voetballen, maar ze doen het nauwelijks. Sowieso worden ze bij PSV achterin gek als je grote druk op hen zet.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Van der wiel ook verschrikkelijk in het interview. 'Misschien zijn we wel met de verkeerde instelling aan de wedstrijd begonnen', zegt ie. Aaah, verschrikkelijk. Je hebt thuis al met 0-1 verloren en dan begin je ook nog is met een verkeerde mentaliteit aan de wedstrijd. Wat denkt die gozer wel niet
Zei hij dat?? 
De mafkees. Lekker verkopen van de zomer. Ben sowieso wel klaar met hem. Speelt dit seizoen zwak, voegt aanvallend niks toe en komt veel te nonchalant over. Verloren? Ach, volgende week beter.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Lekker gevuld uitvak van Kiev bij Man City uit
Zullen wel paspoortproblemen of zo zijn geweest(hoop ik
)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.