- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Lekker belangrijk wat die kneus te melden heeft, neemt iemand zijn mening serieus? (heeft iemand hem überhaupt ooit serieus genomen?) Gun hem die aandacht nou niet..
My God, wat moet Nederland zonder types als Prem, Jan Mulder of de hevig gemiste Theo van Gogh?
Behalve dat hij al eens op de radio gezegd heeft dat hij gehoord heeft dat meneer Geelen aan jonge kindertjes zit. Dus dat gaat niet op. Hij meende het echt.
Nieuwe info voor mij. Ik beraad me op m'n standpunt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach misschien kan jij er een paar keer als tafelheer gaan zitten otherfool.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Zal Prem niet missen, maar om hem hiervoor de laan uit te sturen is ook erg overdreven.... Als Van Nieuwkerk er niet zo raar op gereageerd had, was het niemand opgevallen.
Niet zo vreemd allemaal, Van Nieuwkerk is hoofdredacteur van Het Parool geweest en zit dus ook in dat wereldje. Misschien is die Geelen wel een vriend van hem.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ach misschien kan jij er een paar keer als tafelheer gaan zitten otherfool.
Ik zou binnen 5 minuten al m'n excuses ergens voor aan moeten bieden wrs...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ongetwijfeld, maar ik kijk wel een keertje denk ik. Sla het tegenwoordig over, terwijl ik vorig seizoen ongeveer alles van DWDD zag. De formule ben ik een beetje moe.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik kijk eigenlijk alleen de media-uitzending en de maandelijkse ergernissen van Jan Mulder terug, en her en der als een onderwerpje me aan staat.
Japie Mol
-
- 354 berichten
- 1995 stemmen
Ik kijk ook niet meer zo vaak. "Vroeger" keek ik bijna dagelijks.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ik vond het interview met de Beligische arttwins wel weer erg aardig en boeiend.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
Ik kijk praktisch iedere dag. Nog steeds het beste programma op de Nederlandse tv.
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3031 stemmen
2 jaar terug keek ik het regelmatig. Ik vind het tegenwoordig een rot programma met steeds dezelfde koppen en het herhalende formule die in een razend tempo voorbij moet knallen omdat ze er zoveel mogelijk in willen proppen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Juist. Voor enige diepgang hoef je niet naar dit flut programma te kijken.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het de laatste tijd ook steeds minder worden, maar toch schiet er dan opeens een interview met Nick Cave voorbij!
Das dan wel weer mooi.
Alhoewel ik dat stukje heb gemist. 
Ch3wb4cc4h
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Nog steeds het beste programma op de Nederlandse tv.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Niet het beste programma, maar wel nog altijd zeer vermakelijk. Zeker voor dat tijdstip. Ik vind de ontbrekende diepgang juist een pluspunt. En verder is Van Nieuwkerk de geschikte man voor DWDD. Hij weet altijd een goede sfeer te scheppen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kinderen van Cave worden bang als hij ze in slaap probeert te zingen haha. Dat was een goeie.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Zijn we het eindelijk een keer met elkaar eens Dijk.
Ik heb overigens nooit begrepen wat mensen zo eng aan hem vinden. Leuke anekdote... Tijdje geleden draaide ik Cave op m'n werk. Twee vrouwen: "Het lijkt wel een crematorium hier." 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Haha ja, zoiets kreeg ik ook een keer te horen toen ik een nummer van Gridlock liet horen (ik geloof dat het 364:277 was): "Je overweegt toch niet zelfmoord te plegen hè." 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja inderdaad, mn vrouw wil er ook niet naar luisteren omdat ze die stem niks vind. Nu ís dat ook niks in principe, maar bij iemand als Cave is dat helemaal niet belangrijk. Zijn sinistere stem past namelijk precies bij zijn muziek.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een kansloze mafkees, die gast die er nu zit en de kerk zit te verdedigen rondom condoomgebruik.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Niet gezien, had die goser toevallig een mijter op en rode Prada-schoentjes aan?
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ergernissen 4, 3 en 1 waren weer spot on 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Coole gast die Michael Madsen. 
Oe dat grote landhuis uit The Godfather staat te koop voor 3 miljoen dollar. Als ik het had, had ik het meteen gekocht. Das echt niks voor zo'n stukje filmhistory.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Ik vind het tegenwoordig een rot programma met steeds dezelfde koppen (...)
Dat vind ik het grootste bezwaar, het is echt zo'n kliek geworden. De ene dag is die Jort Kelder tafelheer en de volgende dag gast, dat gaat nergens meer over.
Het stukje van Prem nu even gezien, weinig schokkend hoor gezien het punt dat hij wil maken. Leuke man, leuke televisie en niet zelden een hele rake zienswijze.
Billy-Pilgrim
-
- 356 berichten
- 620 stemmen
Ik ben het ook een beetje beu inmiddels. Vorig en jaar vooral twee jaar geleden keek ik het veel regelmatiger. Het is een van de weinige programma's op de NL'se televisie die ik kan waarderen. Lekker snel, een hoop verschillende onderwerpen. Elk wat wils. En niet alles is even interessant, maar dat is zo moeilijk als je een groot publiek wilt bereiken. Tegenwoordig is het vooral ook gewoon dat ik zelf moe ben geworden van de formule, niet dat ik denk dat het programma achteruit is gegaan ofzo. Wat ik wel vaak matig vind is het muziekgedeelte. Waar iedere keer een ander dertien-in-een-dozijn pop/soul miepje de hemel in geprezen wordt. Op woensdag kijk ik wel wat regelmatiger, om nog even de gedichtjes van Dijkshoorn mee te pikken. Die man blijft gelukkig wel boeien!
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Ok, die kan niet zingen... 
En hij eigenlijk ook niet, maar hij stopt wel emotie in het nummer. 
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2571 stemmen
Ik kijk er geregeld naar. Op zich wel een leuk programma, mathijs doet dat wel leuk.
De tv draait door vind ik het leukste en de laatste vrijdag van de maand. Maar het programma wil ook iets te popi jopi doen met Nico Dijkshoorn en die ergernissen van Jan Mulder die zijn zo slecht voegt niks toe het is alleen maar gedaan voor de massa kritiekloze kijkers.