- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Balen zeg dat Prem geen gastheer meer mag zijn. Ik weet dat 90% hem niet mag, maar ik vind hem lief.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Volgens mij is Matthijs wat dommig.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Hij kan de boel ook niet meer in de hand houden, zoals laatst met die schreeuwende jonge meiden. Dit programma is duidelijk over zijn hoogtepunt heen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Schreeuwende jonge meiden?? Waar hoe wanneer? 
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Jammer genoeg gemist dus... 
Boze jonge meisjes zijn vaak wel lekkuhr
Maar niet te jong anders word ik van het internet gegooid.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ongeveer drie weken geleden. Naar aanleiding van een documentaire over gekleurde meiden die behoorlijk van het rechte pad af waren en de regisseur de schuld gaven dat ze alleen hun donkere kant liet zien.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ja klopt, ik ken dat.
Beetje suggestief knippen en plakken en rare stemmingmakende muziekjes eronder zetten tsk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zal Prem niet missen, word altijd heel nerveus van hem. Als hij begint met ratelen komt er een stofje bij hem vrij waar kennelijk alle remmingen weg zijn. Beetje op je woorden passen mag ook beste meneer Prem wel.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Van Nieuwkerk 
Zal die schreeuwlelijk Prem missen als kiespijn, maar Van Nieuwkerk blijft echt een enorm onbenullig mannetje. Vreselijk. Doet mij overigens denken aan zijn kinderlijke toon/poging om destijds excuses te vragen aan Maassen, vanwege diens uitlating (necrofiel!) jegens Paay.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat was ook een zeer overdreven actie van hem inderdaad. Alsof hij verantwoordelijk is voor de uitspraken van Theo Maassen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Prem is een kansloze gast. Zag net even de beelden terug. Mafketel. Goed dat ze hem eruit hebben gezet. Erger me altijd dood aan hem. Hij was van de zomer ook eens gast bij Voetbal International Oranje, tijdens het WK. Toen mailde een kijker al of iemand een schaal bitterballen in zijn mond wilde proppen zodat hij eens een tijd zijn mond dicht hield.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Geweldige vent maar gisteren sloeg niet echt ergens op. Een advocaat zou toch beter moeten weten dan mensen zonder vorm van bewijs van ernstige feiten te beschuldigen.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Prem is cool, maar ik snapte ook niet echt waarom hij dat eruit floepte? Heel stom, tenzij hij graag weg wilde. En dan geef ik hem geen ongelijk, DWDD is ver afgez(w)akt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Prem heeft het inderdaad hele maal niet nodig tafelheer van een slapjanus als van Nieuwkerk te zijn.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Nick Cave net bij de Wereld draait Door 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De teneur van de opmerking van Prem (held!) was duidelijk (hoewel, niet voor iedereen blijkbaar), maar in het politiek correcte medialandschap mag dat blijkbaar weer eens niet...
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Zal Prem niet missen, maar om hem hiervoor de laan uit te sturen is ook erg overdreven.... Als Van Nieuwkerk er niet zo raar op gereageerd had, was het niemand opgevallen.
Wat had ie precies gedaan? Heb het maar half meegekregen, die ophef. Hij heeft iemand uitgemaakt voor pedofiel?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Lol.
Ja, dan heb je direct een nationale rel natuurlijk.
Prem Shivram Shaw Radhakishun (Paramaribo, 4 februari 1962) is een Nederlandse advocaat, columnist, radio- en televisiemaker van Surinaams-Hindoestaanse afkomst.
Had geen flauw benul wie deze meneer was, maar als advocaat had ie beter moeten weten natuurlijk.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik bedoel maar, hij maakt juist een punt tegen insinuerende, onbetrouwbare geruchten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Behalve dat hij al eens op de radio gezegd heeft dat hij gehoord heeft dat meneer Geelen aan jonge kindertjes zit. Dus dat gaat niet op. Hij meende het echt.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Is het niet gewoon een soort troll?
Een troll is een persoon die uitzonderlijke, opvallende en/of controversiele dingen zegt met de bedoeling anderen uit de tent te lokken, deze opzettelijk te provoceren en ze vervolgens in een flaming discussie mee te trekken. Deze discussies eindigen doorgaans met een 'flamewar', een verbale oorlog met beschuldigingen en beledigingen.
Zo klinkt het voor mij wel.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Een troll is een persoon die...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Lekker belangrijk wat die kneus te melden heeft, neemt iemand zijn mening serieus? (heeft iemand hem überhaupt ooit serieus genomen?) Gun hem die aandacht nou niet..
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Zijn nog genoeg mensen die die termen niet kennen hoor.
Heb het laatst nog aan een vriendin moeten uitleggen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Bestond een trol niet al vóór het internet tijdperk 
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
neemt iemand zijn mening serieus? (heeft iemand hem überhaupt ooit serieus genomen?)
Ja, duh!