- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ex Dolly Dot Groothuisen die beweerd dat je een plaat koopt, omdat je de stem mooi vind. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 berichten
- 76924 stemmen
Waarvoor koop jij dan een plaat voor de reuk?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voor de muziek.
Maar de Dolly Dots waren volgens jou zeker succesvol vanwege hun mooie samenzang? 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik kocht het voor zes lange benen.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik kocht het voor zes lange benen.
En over welke helft van de Dolly Dots heb jij het dan? 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Is ook al zó lang geleden
(Duidelijk niet mijn favotiet geweest
)
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ze hadden best grappige liedjes.
Niet dat ik het opzet!
Ik kijk het niet meer vanwege 21/2 men enz.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ex Dolly Dot Groothuisen die beweerd dat je een plaat koopt, omdat je de stem mooi vind.
Ik heb het niet gezien, maar dit is toch niet zo'n vreemde opmerking? Ik koop wel vaker platen, omdat ik de stem mooi vind. Jeff Buckley, Ben Christophers, Bat for Lashes, etc. En als een stem me niet aanstaat (Editors) hoef ik de plaat ook niet meer te hebben...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar kom op dat uitgerekend een Dolly Dot dat zegt. Een clubje dat het voor 95% van de looks moest hebben....
Zelf ga ik voor de kwaliteit van de muziek (en stem), maar de top 40 gaat voor markebillity. Looks zijn daarbij, zeker in deze tijd, zeer belangrijk.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Had ze het over haar eigen platen dan? Dat maak ik uit je quote niet op.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, ze had het over de muziek industrie (Binnen de SBS 6/RTL context, waar het programma te zien is). Maakte reclame voor het programma the Voice.
Twee jaar geleden ging het om de x-factor, nu the Voice of. Ze lullen gewoon lekker mee met de waan van de producent die hun salaris betaald.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Politieke discussie verwijderd.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Oh, er stond iets over Jan Mulder wat nu (vast een discussie die erop volgde) verwijderd is, maar hij was weer fantastisch 
Mogen we even kotsen? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, raar dat die berichten ook hier zijn verwijderd.
Dus nogmaals, in die discussie had Mulder natuurlijk hélemaal gelijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Eurlings overdreef een beetje en het salueren had hij niet moeten jatten van onze Pim. Mulder mag daar uiteraard zijn mening over hebben, maar het is een beetje een kansloze discussie om over de houding van 1 persoon zo door te tetteren.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Daar maakte Bleker het anders helemaal zelf na door er, heel kinderachtig, niet met hem over in discussie willen gaan.
Een andere tafelheer had dat mischien wel best gevonden, maar onze Jan niet. En terecht imo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja, maar hoe had je die discussie verder voor je gezien dan?
Om te kotsen
Nee vind ik niet, niet aardig van je
Vind ik wel, walgelijk en dan dat Pimgedoe erbij
Nee ik vind het niet eerlijk om mensen op hun uiterlijk af te kraken
En dan??
Nog 5 minuten over zoiets onzinnigs doorpraten?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou ja, dat ligt dan helemaal aan Bleker he. Helaas was hij echter niet mans genoeg om het schaamteloos geblér van Eurlings te veroordelen, anders was de discussie veel minder lang geworden.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Pfff, hebben die gasten allemaal poep in hun ogen dat ze vanavond niet zagen dat die Loes Wendy van Dijk was? Hoe kun je daar nou nog intrappen? Toen ze op de achtergrond te zien was (als Loes) zeiden me vriendin en ik al tegen elkaar: "Hé, Wendy van Dijk."
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Haha, mijn vriendin zei ook al dat er iets niet klopte met die mevrouw op de achtergrond. Toen ze begon te praten was het wel duidelijk dat het Van Dijk was. Ik kan me voorstellen dat Marc-Marie niets doorhad en voor de BNers die in de maling genomen werden begrijp ik het nog beter. Chiel Montange is dan inderdaad een goede afleidingsmanoeuvre.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze het niet doorhadden. Dacht bijna dat het doorgestoken kaart was.
Overigens is het m'n vriendin" en niet me. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Is die Nijhuis van de SGP of zo? Wat een zeikerd zeg.....
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Inderdaad, wat een gezeur (om niks). 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Pfff, hebben die gasten allemaal poep in hun ogen dat ze vanavond niet zagen dat die Loes Wendy van Dijk was? Hoe kun je daar nou nog intrappen? Toen ze op de achtergrond te zien was (als Loes) zeiden me vriendin en ik al tegen elkaar: "Hé, Wendy van Dijk."
Tijd dat Wendy eens gaat stoppen met die achterlijke typetjes.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Idd. Vond Ushi erg leuk, maar al wat daarna komt is het gewoon niet. Stop gewoon op je hoogtepunt! ( al is dat verdomde moeilijk)
robertus65
-
- 1130 berichten
- 0 stemmen
Wat was die goed gister, die Carlo.
Voor mij de winnaar morgen. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Balen zeg dat Prem geen gastheer meer mag zijn. Ik weet dat 90% hem niet mag, maar ik vind hem lief.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Belachelijk allemaal.
Prem had een punt, alleen kwam het er raar uit en die rare presentator maakt het veel erger dan het was. Dat statement over kleuters was (volgens mij) bedoeld als onzinverhaal om aan te tonen hoe makkelijk je domme dingen kan roepen over anderen in de media. Maar dat snapt die eeeeh man niet,. Oh ja Matthijs
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zal Prem niet missen, maar om hem hiervoor de laan uit te sturen is ook erg overdreven.... Als Van Nieuwkerk er niet zo raar op gereageerd had, was het niemand opgevallen.