• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.010 gebruikers
  • 9.372.056 stemmen

De Wereld Draait Door - DWDD

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ex Dolly Dot Groothuisen die beweerd dat je een plaat koopt, omdat je de stem mooi vind.

stinissen (crew films & series)

• 23439 berichten
  • 76924 stemmen

Waarvoor koop jij dan een plaat voor de reuk?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Voor de muziek.

Maar de Dolly Dots waren volgens jou zeker succesvol vanwege hun mooie samenzang?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik kocht het voor zes lange benen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

12.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Erwinner schreef:

Ik kocht het voor zes lange benen.

En over welke helft van de Dolly Dots heb jij het dan?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Is ook al zó lang geleden (Duidelijk niet mijn favotiet geweest )

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Ze hadden best grappige liedjes.

Niet dat ik het opzet!

Ik kijk het niet meer vanwege 21/2 men enz.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Reinbo schreef:

Ex Dolly Dot Groothuisen die beweerd dat je een plaat koopt, omdat je de stem mooi vind.

Ik heb het niet gezien, maar dit is toch niet zo'n vreemde opmerking? Ik koop wel vaker platen, omdat ik de stem mooi vind. Jeff Buckley, Ben Christophers, Bat for Lashes, etc. En als een stem me niet aanstaat (Editors) hoef ik de plaat ook niet meer te hebben...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar kom op dat uitgerekend een Dolly Dot dat zegt. Een clubje dat het voor 95% van de looks moest hebben....

Zelf ga ik voor de kwaliteit van de muziek (en stem), maar de top 40 gaat voor markebillity. Looks zijn daarbij, zeker in deze tijd, zeer belangrijk.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Had ze het over haar eigen platen dan? Dat maak ik uit je quote niet op.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, ze had het over de muziek industrie (Binnen de SBS 6/RTL context, waar het programma te zien is). Maakte reclame voor het programma the Voice.

Twee jaar geleden ging het om de x-factor, nu the Voice of. Ze lullen gewoon lekker mee met de waan van de producent die hun salaris betaald.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Politieke discussie verwijderd.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Oh, er stond iets over Jan Mulder wat nu (vast een discussie die erop volgde) verwijderd is, maar hij was weer fantastisch

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=18168&tx_ttnews[backPid]=626&tx_ttnews[cat]=148&kalender=1286143200&cHash=aa1fca945c84c3397ced293f760f05b7

Mogen we even kotsen?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, raar dat die berichten ook hier zijn verwijderd.

Dus nogmaals, in die discussie had Mulder natuurlijk hélemaal gelijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Eurlings overdreef een beetje en het salueren had hij niet moeten jatten van onze Pim. Mulder mag daar uiteraard zijn mening over hebben, maar het is een beetje een kansloze discussie om over de houding van 1 persoon zo door te tetteren.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Daar maakte Bleker het anders helemaal zelf na door er, heel kinderachtig, niet met hem over in discussie willen gaan.

Een andere tafelheer had dat mischien wel best gevonden, maar onze Jan niet. En terecht imo.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, maar hoe had je die discussie verder voor je gezien dan?

Om te kotsen

Nee vind ik niet, niet aardig van je

Vind ik wel, walgelijk en dan dat Pimgedoe erbij

Nee ik vind het niet eerlijk om mensen op hun uiterlijk af te kraken

En dan??

Nog 5 minuten over zoiets onzinnigs doorpraten?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nou ja, dat ligt dan helemaal aan Bleker he. Helaas was hij echter niet mans genoeg om het schaamteloos geblér van Eurlings te veroordelen, anders was de discussie veel minder lang geworden.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Pfff, hebben die gasten allemaal poep in hun ogen dat ze vanavond niet zagen dat die Loes Wendy van Dijk was? Hoe kun je daar nou nog intrappen? Toen ze op de achtergrond te zien was (als Loes) zeiden me vriendin en ik al tegen elkaar: "Hé, Wendy van Dijk."

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Haha, mijn vriendin zei ook al dat er iets niet klopte met die mevrouw op de achtergrond. Toen ze begon te praten was het wel duidelijk dat het Van Dijk was. Ik kan me voorstellen dat Marc-Marie niets doorhad en voor de BNers die in de maling genomen werden begrijp ik het nog beter. Chiel Montange is dan inderdaad een goede afleidingsmanoeuvre.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze het niet doorhadden. Dacht bijna dat het doorgestoken kaart was.

Overigens is het m'n vriendin" en niet me.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Is die Nijhuis van de SGP of zo? Wat een zeikerd zeg.....

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Inderdaad, wat een gezeur (om niks).

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Pfff, hebben die gasten allemaal poep in hun ogen dat ze vanavond niet zagen dat die Loes Wendy van Dijk was? Hoe kun je daar nou nog intrappen? Toen ze op de achtergrond te zien was (als Loes) zeiden me vriendin en ik al tegen elkaar: "Hé, Wendy van Dijk."

Tijd dat Wendy eens gaat stoppen met die achterlijke typetjes.

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Idd. Vond Ushi erg leuk, maar al wat daarna komt is het gewoon niet. Stop gewoon op je hoogtepunt! ( al is dat verdomde moeilijk)

robertus65

• 1130 berichten
  • 0 stemmen

Wat was die goed gister, die Carlo.

Voor mij de winnaar morgen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Balen zeg dat Prem geen gastheer meer mag zijn. Ik weet dat 90% hem niet mag, maar ik vind hem lief.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Belachelijk allemaal.

Prem had een punt, alleen kwam het er raar uit en die rare presentator maakt het veel erger dan het was. Dat statement over kleuters was (volgens mij) bedoeld als onzinverhaal om aan te tonen hoe makkelijk je domme dingen kan roepen over anderen in de media. Maar dat snapt die eeeeh man niet,. Oh ja Matthijs

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zal Prem niet missen, maar om hem hiervoor de laan uit te sturen is ook erg overdreven.... Als Van Nieuwkerk er niet zo raar op gereageerd had, was het niemand opgevallen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.