- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
die ergernissen van Jan Mulder die zijn zo slecht voegt niks toe het is alleen maar gedaan voor de massa kritiekloze kijkers.
Ongeacht of je zijn ergernissen terecht vindt, hij uit kritiek; daarmee is het toch juist niet voor kritiekloze kijkers?
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2571 stemmen
Ik zeg niet dat ik het niet met hem eens ben. Maar hij overdrijft zo. het is gewoon een aansteller, en daar heeft de massa geen kritiek op dat wordt allemaal als gewoon gezien.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Jan Mulder =

filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2571 stemmen
Wat is er nou zo geweldig aan een vent die alleen maar ligt te zuchten en ligt aan te stellen.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2571 stemmen
Vind je dat niet overdreven en zo gespeelt hij is gewoon opzoek naar gelach en applaus. Maar goed ik vind het misselijkmakend en jij blijkbaar niet dat kan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee weet je, het is gewoon zijn manier van denken wat me aanspreekt. En hoe hij dat verwoordt, ok..daar kun je inderdaad van houden of niet. Ik hou ervan!
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2571 stemmen
Nou zijn manier van denken is ook niet alles hoor. Vaak roept hij (studio voetbal, maar ook dwdd) wat om reacties te krijgen. Terwijl hij zelf ook wel weet dat het onzin is.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Net als ik zeg maar. 
Nee maar dat is jouw mening. Ik vind niet dat hij zomaar wat roept.
Billy-Pilgrim
-
- 356 berichten
- 620 stemmen
Soms slaat hij de plank wel zwaar mis hoor. Maar even vaak heeft hij ook sterke punten. Mensen als Mulder moet je koesteren. Geldt ook voor Prem bijvoorbeeld. Zonder zulke mensen is het Nederlandse TV landschap gevuld met schapen die in dezelfde richting blaten.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Soms slaat hij de plank wel zwaar mis hoor. Maar even vaak heeft hij ook sterke punten. Mensen als Mulder moet je koesteren. Geldt ook voor Prem bijvoorbeeld. Zonder zulke mensen is het Nederlandse TV landschap gevuld met schapen die in dezelfde richting blaten.
De hyperbool is het mooiste stijlmiddel dat er is. Verder ben ik het geheel met deze pots eensch! Jan Mulder is zonder meer het grootste genie wat er tegenwoordig op de TV te koekeloeren is.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Die stilte symphonie
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Weet ik, maar dat maakt het niet bijzonder ofzo.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Ik zeg niet dat ik het niet met hem eens ben. Maar hij overdrijft zo. het is gewoon een aansteller, en daar heeft de massa geen kritiek op dat wordt allemaal als gewoon gezien.
Wat is er mis met een aansteller op tv?
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Heerlijk om hem weer eens uitgevoerd zien worden. Had ooit al eens een paar oude opnames gezien (in concertgebouwen).
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Kijk, met jou ben ik het dus helemaal eens. Niet alles wat Mulder zegt of doet snijdt hout nee, maar hij heeft tenminste een mening en durft die te ventileren.
Vroeger kon ik de beste man niet uitstaan, toen hij nog als een dweil over de tafel hing bij Barend & Van Dorp. Vreselijk vond ik hem toen. Maar hij is veranderd. Bij DWDD zit hij rechtop (al een hele verbetering) en zucht en steunt hij minder. Ineens mag ik hem zowaar! Met zijn opmerkingen is hij echt een van de weinige tafelheren die iets toevoegen aan het programma. Heel wat anderen zitten er maar een beetje voor spek en bonen bij. Van die kleurloze types, weet je wel. Met Mulder aan tafel gebéurt er tenminste wat!
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Heerlijk om hem weer eens uitgevoerd zien worden. Had ooit al eens een paar oude opnames gezien (in concertgebouwen).
kos
-
- 46690 berichten
- 8847 stemmen
Die stilte symphonie
Was gaaf.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2571 stemmen
Wat is er mis met een aansteller op tv?
Wat er mis is met een aansteller? Nou dat lijkt me toch duidelijk. Hoe kan je nou iemand serieus nemen die zichzelf blijkbaar niet serieus genoeg neemt om normaal te doen. Oké de meeste gasten die bij dwdd komen (of eigenlijk ieder programma) zijn niksnutten en zeggen niks fatsoenlijk en durven hun mening niet te geven. Maar Jan Mulder doet het er om je ziet gewoon dat hij dingen roept om reacties te krijgen, terwijl (tenminste dat mag ik hopen) hij dat niet serieus bedoeld.
En voor de duidelijkheid inhoudelijk maakt het mij niet uit wat hij zegt, maar het gaat er om dat dat altijd zo overdreven moet met zijn gezucht en gehang. In zijn ergste tijd zat hij zowat onder de tafel (letterlijk).
Billy-Pilgrim
-
- 356 berichten
- 620 stemmen
Geweldig toch? Een unieke tv-persoonlijkheid!
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Precies Jan Mulder is een held! Al was hij in de tijd van Barend & Van Dorp inhoudelijk nog een stukje sterker.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Precies Jan Mulder is een held! Al was hij in de tijd van Barend & Van Dorp inhoudelijk nog een stukje sterker.
Ja, maar ook een stuk hangeriger en dweileriger.
Nu is hij als persoon veel leuker!
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Bij Barend en Van Dorp was het allemaal wat echter en oprechter. Daar kwam de ergernis zichtbaar vanuit zijn tenen. Nu weet hij welk kunstje er van hem verwacht wordt en komt het soms wat meer geforceerd over, wat niet weg neemt dat ik hem nog steeds vermakelijk vind.
Maar ieder z'n ding!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
En hij komt uut Grunn, ook een pluspunt natuurlijk!
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Was deze eigenlijk al eens geplaatst: