• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.271 films
  • 12.294 series
  • 34.141 seizoenen
  • 649.756 acteurs
  • 199.359 gebruikers
  • 9.396.457 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

zoeken in:

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

Montorsi schreef:

Het aanbod van NPO Start wordt (wederom) niet bijgehouden:

Nieuw op NPO - moviemeter.nl

Niemand?

joachimt (crew films)

• 3806 berichten
  • 9787 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Niemand?

Of is er niks nieuws op NPO? Heb je een voorbeeld van een nieuwe release die hier zou moeten staan?

joachimt (crew films)

• 3806 berichten
  • 9787 stemmen

Montorsi

Dank voor de voorbeelden. Dat zijn er meer dan genoeg. Ik geef het door.

oup

• 592 berichten
  • 3228 stemmen

Het tv-overzicht loopt maar tot en met 4 maart 2026 en is daarna niet meer gevuld. Is er iets omgevallen?

stinissen (crew films & series)

• 23536 berichten
  • 77061 stemmen

oup schreef:

Het tv-overzicht loopt maar tot en met 4 maart 2026 en is daarna niet meer gevuld. Is er iets omgevallen?

Ik heb de ict van moviemeter bericht, bedankt.

lang pee

• 3328 berichten
  • 1441 stemmen

Ik had maar een klein vraagje. Ik zie als ik films of series beoordeel dat dit soms onder lange pee gebeurt en dan staat er weer Pedro. Ben niet de slimste thuis, dus weet niet hoe het komt?

Boenga

• 2640 berichten
  • 1543 stemmen

lang pee schreef:

Ik had maar een klein vraagje. Ik zie als ik films of series beoordeel dat dit soms onder lange pee gebeurt en dan staat er weer Pedro. Ben niet de slimste thuis, dus weet niet hoe het komt?

ik ben ook niet de slimste (maar thuis wel, ik woon alleen), maar mocht er niet direct een antwoord van hogerop komen: ik meen me te herinneren dat ik al eerder zo'n vraag las, en dat dat iets met een bug zou te maken hebben; en dat daar (toen) op korte termijn niet direct een oplossing voor was.

lang pee

• 3328 berichten
  • 1441 stemmen

Boenga schreef:

(quote)

ik ben ook niet de slimste (maar thuis wel, ik woon alleen), maar mocht er niet direct een antwoord van hogerop komen: ik meen me te herinneren dat ik al eerder zo'n vraag las, en dat dat iets met een bug zou te maken hebben; en dat daar (toen) op korte termijn niet direct een oplossing voor was.

Beste toch bedankt, u hebt geen baas, dus elk nadeel heb zen voordeel he

John Milton

• 24257 berichten
  • 13442 stemmen

Precies! Bij mij is alle dommigheid onder dezelfde naam, dan hebben ze het snel door hoor.

lang pee

• 3328 berichten
  • 1441 stemmen

John Milton schreef:

Precies! Bij mij is alle dommigheid onder dezelfde naam, dan hebben ze het snel door hoor.

Ik wil niet flauw doen John, ook al heb ik al eens een discussie met u gehad, maar u bent één van de aangenaamste mensen op dit forum...

John Milton

• 24257 berichten
  • 13442 stemmen

Dat is leuk om te horen

Maar dan nog roep ik wel eens domme dingen, zeker als ik uit mijn derde nachtdienst kom. Vlug naar bed, voor het weer gebeurt.

Dk2008

• 11168 berichten
  • 788 stemmen

lang pee schreef:

(quote)
Ik wil niet flauw doen John, ook al heb ik al eens een discussie met u gehad, maar u bent één van de aangenaamste mensen op dit forum...

Dat is mooi compliment niet? En daar ben ik het wel mee eens. Je laat mensen in zijn/haar waarde, iedereen mag zelf weten welke films hij/zij wil zien. Je neemt vaak een tussenpositie in, je kiest niet heel erg partij voor een bepaald iemand. Je bent een prettig persoon in de omgang en behulpzaam.

Alleen af en toe gebruik je wat moeilijke taal (Sire, know how o je bedoelt ervaring) dan denk ik wat zal John Milton bedoelen. Maar zeker zo door blijven gaan zoals je nu doet.

Graaf Machine

• 9891 berichten
  • 1437 stemmen

lang pee schreef:

Wie is Pedro?

lang pee

• 3328 berichten
  • 1441 stemmen

Graaf Machine schreef:

(quote)

Wie is Pedro?

Als ik een film beoordeel komt er soms pedro bijstaan i.p.v lang pee, wat trouwens eigenlijk lange pee moest zijn, zo noemen ze mij in ons dialect, ik ben namelijk 2.05 m, geen voordeel voor een bioscoopbezoek trouwens.

Graaf Machine

• 9891 berichten
  • 1437 stemmen

lang pee schreef:

(quote)
Als ik een film beoordeel komt er soms pedro bijstaan i.p.v lang pee, wat trouwens eigenlijk lange pee moest zijn, zo noemen ze mij in ons dialect, ik ben namelijk 2.05 m, geen voordeel voor een bioscoopbezoek trouwens.
Had in de haast je bericht verkeerd gelezen. Ja, raar als er opeens een andere naam staat. Ik weet dat er bij samenvoegen van MovieMeter en TelevisieMeter niet alles goed ging. Heb jij je ooit ingeschreven bij TelevisieMeter onder de naam Pedro?

lang pee

• 3328 berichten
  • 1441 stemmen

Nee, maar wel bij Google reviews heb ik de naam Pedro.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.