- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
Het aanbod van NPO Start wordt (wederom) niet bijgehouden:
Niemand?
joachimt (crew films)
-
- 3809 berichten
- 9800 stemmen
Of is er niks nieuws op NPO? Heb je een voorbeeld van een nieuwe release die hier zou moeten staan?
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
Of is er niks nieuws op NPO? Heb je een voorbeeld van een nieuwe release die hier zou moeten staan?
Verschillende voorbeelden die ik laatst tegenkwam, het zijn er ongetwijfeld meer:
https://npo.nl/start/video/npo-doc-zwangere-guy-dansen-op-de-vulkaan/meer-informatie
Zwangere Guy: Dansen op de Vulkaan (Film, 2026) - MovieMeter.nl
https://npo.nl/start/video/een-nieuwe-vriend-voor-dikkie-dik/meer-informatie
Dikkie Dik 2: Een Nieuwe Vriend voor Dikkie Dik (Film, 2024) - MovieMeter.nl
https://npo.nl/start/afspelen/nuclear-boy
Nuclear Boy (Film, 2026) - MovieMeter.nl
https://npo.nl/start/video/endless-borders/meer-informatie
Marzhaye bi Payan (Film, 2023) - MovieMeter.nl
joachimt (crew films)
-
- 3809 berichten
- 9800 stemmen
Dank voor de voorbeelden. Dat zijn er meer dan genoeg. Ik geef het door.
stinissen (crew films & series)
-
- 23566 berichten
- 77098 stemmen
Het tv-overzicht loopt maar tot en met 4 maart 2026 en is daarna niet meer gevuld. Is er iets omgevallen?
Ik heb de ict van moviemeter bericht, bedankt.
lang pee
-
- 3351 berichten
- 1446 stemmen
Ik had maar een klein vraagje. Ik zie als ik films of series beoordeel dat dit soms onder lange pee gebeurt en dan staat er weer Pedro. Ben niet de slimste thuis, dus weet niet hoe het komt?
Boenga
-
- 2641 berichten
- 1545 stemmen
Ik had maar een klein vraagje. Ik zie als ik films of series beoordeel dat dit soms onder lange pee gebeurt en dan staat er weer Pedro. Ben niet de slimste thuis, dus weet niet hoe het komt?
ik ben ook niet de slimste (maar thuis wel, ik woon alleen), maar mocht er niet direct een antwoord van hogerop komen: ik meen me te herinneren dat ik al eerder zo'n vraag las, en dat dat iets met een bug zou te maken hebben; en dat daar (toen) op korte termijn niet direct een oplossing voor was.
lang pee
-
- 3351 berichten
- 1446 stemmen
ik ben ook niet de slimste (maar thuis wel, ik woon alleen), maar mocht er niet direct een antwoord van hogerop komen: ik meen me te herinneren dat ik al eerder zo'n vraag las, en dat dat iets met een bug zou te maken hebben; en dat daar (toen) op korte termijn niet direct een oplossing voor was.
John Milton
-
- 24263 berichten
- 13443 stemmen
Precies! Bij mij is alle dommigheid onder dezelfde naam, dan hebben ze het snel door hoor.
lang pee
-
- 3351 berichten
- 1446 stemmen
Precies! Bij mij is alle dommigheid onder dezelfde naam, dan hebben ze het snel door hoor.
John Milton
-
- 24263 berichten
- 13443 stemmen
Dat is leuk om te horen 
Maar dan nog roep ik wel eens domme dingen, zeker als ik uit mijn derde nachtdienst kom. Vlug naar bed, voor het weer gebeurt. 
Dk2008
-
- 11168 berichten
- 788 stemmen
Dat is mooi compliment niet? En daar ben ik het wel mee eens. Je laat mensen in zijn/haar waarde, iedereen mag zelf weten welke films hij/zij wil zien. Je neemt vaak een tussenpositie in, je kiest niet heel erg partij voor een bepaald iemand. Je bent een prettig persoon in de omgang en behulpzaam.
Alleen af en toe gebruik je wat moeilijke taal (Sire, know how o je bedoelt ervaring) dan denk ik wat zal John Milton bedoelen. Maar zeker zo door blijven gaan zoals je nu doet.
Graaf Machine
-
- 9912 berichten
- 1441 stemmen
Wie is Pedro?
lang pee
-
- 3351 berichten
- 1446 stemmen
Graaf Machine
-
- 9912 berichten
- 1441 stemmen
lang pee
-
- 3351 berichten
- 1446 stemmen
Nee, maar wel bij Google reviews heb ik de naam Pedro.
silverspawn
-
- 42 berichten
- 2998 stemmen
Tweetal zaken functioneren al langere tijd niet meer:
- Kom niet meer in mijn profiel zodra ik op de ipad rechtsboven op het profiel-icoontje klik. Op mijn mobieltje werkt het prima, maar de site moet voor de ipad/tablets even opnieuw geoptimaliseerd worden.
Dit ‘probleem’ speelt al maanden.
- Uitbrengen v/e stem: de pop-up om daadwerkelijk het aantal sterren te selecteren ‘knippert’. Ik bedoel dat deze afwisselend verdwijnt/verschijnt, dus met een beetje timing kun je gewoon je stem uitbrengen, maar zou fijn zijn als de pop-up gewoon permanent blijft staan en pas weer verdwijnt na het uitbrengen van je stem. Dit issue heb ik alleen als ik op mijn mobieltje zit en is juist weer geen probleem op de ipad.
Dit ‘probleem’ speelt sinds een paar weken.
Heb nog wat andere dingetjes die niet meer als vanouds werken, maar eerst maar eens afwachten of bovenstaande zaken gefixt kunnen worden.
Ajax&Filmfreak
-
- 3385 berichten
- 3749 stemmen
Als je op cast & crew drukt bij een film worden de afbeeldingen niet geladen.
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
Het lijkt vorige week eenmalig te zijn geupdate, dat is opzich fijn. Maar alles wat na 3 maart online is gekomen staat weer niet bij het overzicht. Een voorbeeld:
https://npo.nl/start/video/npo-doc-generatie-bhagwan/meer-informatie
joachimt (crew films)
-
- 3809 berichten
- 9800 stemmen
Het lijkt vorige week eenmalig te zijn geupdate, dat is opzich fijn. Maar alles wat na 3 maart online is gekomen staat weer niet bij het overzicht. Een voorbeeld:
https://npo.nl/start/video/npo-doc-generatie-bhagwan/meer-informatie
Als het vorige week goed ging, lijkt dat toeval. Ik heb niet de indruk dat er iets aan de achterkant aan gedaan is. Ze hebben aangegeven dat ze aan het werk zijn met de verbetering van de backbone van de site en dat daarin ook een vernieuwing van de VOD-koppelingen worden meegenomen. In de tussentijd lijken ze niet de problemen die momenteel spelen aan te pakken. Bij Disney ontbreken bijvoorbeeld ook nog honderden films volgens mij en bij Videoland hebben we aan de crew-kant een enorme bug (waar jullie aan de voorkant overigens niks van merken). Ik hoop dat er spoedig een stabielere oplossing voor de VODs komt.
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
Haha dat klinkt allemaal alles behalve hoopvol, maar bedankt voor de info. Ik kan me goed voorstellen dat zulke dingen voor jullie als crew retefrustrerend zijn.
r0bert0
-
- 46 berichten
- 1504 stemmen
Al dagenlang geen films in het tv overzicht meer . Zeer vreemd
nijkerkbert
-
- 617 berichten
- 788 stemmen
Er zijn geen films meer op TV? Het overzicht is al een poosje leeg.
r0bert0
-
- 46 berichten
- 1504 stemmen
Leest er hier eigenlijk een beheerder mee die de problemen ergens kan aankaarten of oplossen?
kos
-
- 46732 berichten
- 8883 stemmen
Wat is dit voor trieste toestand. Dit soort basisfunctionaliteiten mogen wel even snel opgelost worden beheerders.
narva77 (crew films)
-
- 12741 berichten
- 6543 stemmen
Leest er hier eigenlijk een beheerder mee die de problemen ergens kan aankaarten of oplossen?
joachimt kun jij hier iets mee? Ook voor vandaag is het overzicht films op tv helemaal leeg...
De beheerders vanuit Realtimes lezen dit topic niet meer ivm efficiëntie/tijdbesparing. Het is aan de crew om bugs en problemen door te spelen naar de programmeur(s). Helaas laat de communicatie vanuit Realtimes af en toe wat te wensen over.
Van wat ik heb begrepen heeft stinissen contact gehad met Realtimes ivm het TV-overzicht.
Ze zijn momenteel bezig om bepaalde zaken te verbeteren, maar of de huidige status omtrent het TV-overzicht daar ook verband mee houdt, weet ik niet.
Meer kan ik hier helaas niet over meedelen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23566 berichten
- 77098 stemmen
Ze zijn er mee bezig meer kan ik ook niet doen , twee mails gestuurd...