Sometimes They Come Back... for More (1998)

Horror

geregisseerd door Daniel Zelik Berk
met Clayton Rohner, Faith Ford en Max Perlich

Als twee mensen dood worden aangetroffen op Erebus, een wetenschappelijk station door de regering opgezet op Antarctica, moeten kapitein Sam Cage en zijn overste Majoor Callie Wilson de zaak onderzoeken. Al vlug komen ze erachter dat het station in feite een dekmantel is voor een illegale mijnoperatie. De mijn heeft te maken met gepleegde moorden. Het sluiten van de mijn is echter niet zonder levensgevaar aangezien er dodelijke gassen ontsnappen. In een confrontatie met Dr.Kurt Shilling, die de moordenaar blijkt te zijn, krijgt Sam te horen dat hij in feite verantwoordelijk is voor de slachtpartijen, omdat hij, volgens Dr. Kurt Shilling, de zoon van Satan is. Om de macht van Satan tegen te houden moeten zes man geofferd worden.

MaTtIeBoY
Volgens mij heeft deze film niks met deel 1 en 2 te maken en is deze ook een stuk minder.

Hier had veel meer in gezeten. Het verhaal heeft potentie maar de uitwerking laat te wensen over. Berk is een slechte regisseur. 2*

avatar van Dikkie Post
Dit is zo slecht dat het verboden moet worden.

Jimmy009
Vond dit één van de slechtste films ooit! Verhaal was in het begin misschien wel spannend maar er was geen leuke sfeer en het einde was bijna belachelijk! 2*

avatar van 606
redelijke film en zeker niet slecht.
damian chapa was goed en de spanning ook.
verhaal kon er ook wel mee door.

3 sterren

avatar van Sullyboy
Goede film.
Goede opbouw.
Goede Acteurs.
Goed einde.

avatar van Boeikens
Zeer matig tussendoortje.
Toch nog ergens vermakelijk maar de uitwerking en FX zijn barslecht.

avatar van Edie
Duidelijk voor nog veel minder geld gemaakt als het tweede deel. Overduidelijk dat alles compleet studio werk is, nergens 'voel' je de kou ook. 1.5*

avatar van Phantasm
Verschrikkelijk, wat een waardeloze film, had ook helemaal niets meer met zijn voorgangers te maken.