Sometimes They Come Back... for More (1998)

Horror

geregisseerd door Daniel Zelik Berk
met Clayton Rohner, Faith Ford en Max Perlich

Als twee mensen dood worden aangetroffen op Erebus, een wetenschappelijk station door de regering opgezet op Antarctica, moeten kapitein Sam Cage en zijn overste Majoor Callie Wilson de zaak onderzoeken. Al vlug komen ze erachter dat het station in feite een dekmantel is voor een illegale mijnoperatie. De mijn heeft te maken met gepleegde moorden. Het sluiten van de mijn is echter niet zonder levensgevaar aangezien er dodelijke gassen ontsnappen. In een confrontatie met Dr.Kurt Shilling, die de moordenaar blijkt te zijn, krijgt Sam te horen dat hij in feite verantwoordelijk is voor de slachtpartijen, omdat hij, volgens Dr. Kurt Shilling, de zoon van Satan is. Om de macht van Satan tegen te houden moeten zes man geofferd worden.

avatar van 606
redelijke film en zeker niet slecht.
damian chapa was goed en de spanning ook.
verhaal kon er ook wel mee door.

3 sterren

avatar van Sullyboy