The A-Team (2010)

Alternatieve titel: The A Team

3,09 (2062)
2062 stemmen

Avontuur / Actie
117 minuten / 133 minuten (extended cut)

geregisseerd door Joe Carnahan
met Bradley Cooper, Liam Neeson en Sharlto Copley

Een groep Irak-veteranen is op de vlucht voor het Amerikaanse leger. Deze groep, die bekend staat als 'The A-Team', probeert zo snel mogelijk hun naam te zuiveren, omdat ze ten onrechte te boek staan als gevaarlijke criminelen. Ze worden beschuldigd van een ernstige misdaad die ze niet begaan hebben.

avatar van knusse stoel
Wat een heerlijke flauwe humor , daarvoor moet je echt deze film zien.
Eerlijk, ik heb mij vermaakt met deze "puberfilm", mijn vriendin vond het , dus niets. Smaken verschillen soms ook gelukkig. Ikzelf ben begonnen met een rondje Liam Neeson en deze was de zoveelste in de rij.
Persoonlijk vond ik het wel te pruimen, alleen de actie.....daar begreep ik soms niets meer van. Net als in de originele serie kunnen ze doodklappen krijgen maar zij hoeven niet eens naar een ziekenhuis. U en ik waren waarschijnlijk dood gegaan. Maar goed, zo is deze film en zo was de serie. Als je dat niet leuk vindt...........
Een 7+!

avatar van Tapa
Ik vond de film een feest der herkenning. Moest er eerst wel inkomen, maar na nog een keer te hebben bekeken, met een brede glimlach weer uit de blue-ray gehaald. Aantal heerlijke scenes, o.a. met die tank en de 3D film. I love it when a plan comes together.

avatar van TronMan
Ben een groot fan van de tv serie, maar vond deze film toch ook erg prettig. Alleen vond ik hier in B.A. echt een tegenvaller. Ook zijn GMC bus was veels te weinig in beeld. Toch één van de betere verfilmingen van oude tv series.

avatar van Shadowed
Tja.

Niet echt mijn film die ervan had verwacht. Ik keek regelmatig op de klok en dat is geen goed teken. De oude serie heb ik wel wat van meegekregen, en die vond ik opzicht wel lollig. Maar het plezier daarvan zie ik hier niet echt in terug.

De karakters zijn leuk en de introductie daarvan is ook erg geinig. Hierdoor zijn er hier en daar ook best behoorlijk komische scenes maar de actie viel vooral erg tegen. Ik verwachtte veel geinige actie, maar de blijf eigenlijk uit.

Redelijk acteerwerk, maar ik vond het allemaal maar wat saai. Geen interessant verhaal, leuke introductie en leuke karakters. Maar dan heb je het ook weer zo'n beetje gehad eigenlijk. Voor de rest is het niet helemaal mijn cup of tea.

colinkelly
Goede actie film. Veel mooie special effects. Zeker bij de haven met de boot vol containers. Zag er spectaculair uit. De spelers waren best goed gecast

avatar van roger queen
so flauw zout erop