Freejack (1992)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Geoff Murphy
met Emilio Estevez, Mick Jagger en Anthony Hopkins

Autocoureur Alex Furlong wordt een fractie van een seconde voordat hij een fataal ongeluk krijgt, opgepikt door Vasendak's team van techneuten uit de 21ste eeuw. Zij zijn van plan zijn gezonde lichaam te verkopen aan een zieke rijke man bij de 'McCandless Corporation', om diens geest over te plaatsen in het jonge lichaam. Hij ontsnapt, maar heeft helemaal geen rechten in deze nachtmerrie toekomst van geweld en verval.

Ik vond dit echt een fucking ille film... (wel slecht... maar wel verdomde dope om naar te kijken)

avatar van Jordy
/me heeft binnenpretje

/me gniffelt in zijn vuistje

Mik
/me geeft op dit moment zijn laatste commentaar ooit aan de persoon Willem Jan

avatar van Mischa
Willem-Jan schreef:

Jij bent echt een flexe brada, yo. Lauw, swa!

avatar van V
V
Wat een rukfilm zeg, Jagger loopt de kantjes er van af, en Emilio, jongen, wat is er toch met je gebeurd??!! 1*

Vanavond op Tv op Veronica voor Leon aan.

zo belachelijk dat ie leuk wordt. Jagger deed echt zijn best ons te amuseren door zo slecht mogelijk te acteren. dat is gelukt. 1,5 sterren.

avatar van Fangs
Fangs (crew)
Onderschatte film. Hij is echt wel leuk hoor.

sommige lopen gewoon die flop top100 af en gaan dan strooien met lage stemmen... deze film is best te pruim..

avatar van D-ark
Emilio Estevez Gene slechte acteur alleen wat onderschat maar wat doet hij in de flop 100 zeg?

avatar van sinterklaas
Had hem op tv gezien en hij was best wel goed. Ik moet hem maar eens gaan kopen

avatar van sinterklaas
heb hem zaterdags gekocht binnenkort ga ik hem zien

avatar van sinterklaas
Heb hem gister weer gezien en ik vond hem nog steeds goed. Heb hem vaak op pauze gezet om die prachtige decors te bekijken, Echt prachtig dat futuristische New York in 2009(das nu al over 3 jaar). Goeie acteurs(waaronder Mick "the rolling stones" Jagger)
Gewoon een prima film, Waarom staat ie in de flop 100? Ik vind moviemeter een prachtige site, Mijn complimenten, Maar ze zetten sommige films in de flop 100 die de ene leuk vind en de ander niet, en der zijn veel slechtere films die niet in de floep 100 staan

maar voor de film 4,0

weg met deze uit de flop 100

ik snap het ook niet in de flop 100 , ik vond het een goeie film, en vooral de eerste keer toe ik hem voor het eerst zag . en hij blijft toch goed. Dus van mijn mag die uit de flop 100. van mijn een 3.0*

avatar van D-ark
Ja ik ben het met kakstoel eens maar ik vond jager wat minder een half puntje aftrek maar wel een 2.5 niet slecht

avatar van sinterklaas
Dank jullie kakstoel en D-ark voor jullie hulp
Dank jullie moviemeter voor om deze film verwijderen uit de flop 100

geen dank

verhoogd naar een 3,5:
Na 2de keer zien die decors geweldig

Dat zelfde had ik ook

TnT
Ik begrijp de slechte comments ook niet zo vind het gewoon een heel vermakelijke film om naar te kijken!!

avatar van thunderball
Dit is echt een slechte film en hoewel ik een super Stonesfan ben, moet ik toegeven dat Jagger echt niet kan acteren. Wat is ie slecht, maar feitelijk valt het niet eens zo op, want eigenlijk is alles slecht aan deze film, hoewel het basis idee aardig is.

Het ziet er allemaal zeer knullig en goedkoop uit, een soort derde rangs Blade Runner.

Ik weet nog dat ik hem in de bioscoop ben gaan zien, de zaal was verder compleet leeg en tegen het einde moest ik ontzettend plassen, maar vond het zonde om naar het toilet te gaan en het einde te missen, maar hij bleef maar doorgaan en doorgaan, zucht!

2 sterren voor de moeite.

avatar van happie
Ik vond dit echt een sof toen ik deze keek. En ik vond zeker Mick jagger als acteur slecht.

kArIzMa_TuRk
de slechtste film van 'Geoff Murphy' via gemiddelde.
ik vond deze film een voldoende waard. niets bijzonders gewoon een beetje vermakelijke film. 2½*

thunderball schreef:

Er liggen toch wel genoeg lege colabekers en popcornbakjes in de zaal.

avatar van thunderball
sinterklaas schreef:

Er liggen toch wel genoeg lege colabekers en popcornbakjes in de zaal.

Niet als je de enigste die dag in de zaal blijkt te zijn!

Je eigen colabeker dan.

Enne...Jammer dat ie weer in de flop 100 staat.

avatar van sinterklaas
Ik snap trouwens ook niet waarom iedereen Mick jagger zo slecht vond in deze film. Ik vond hem juist weer goed.

avatar van Betamax
Slechet poging om een SF-film te maken.
Rare voertuigen (soort A-Team), en lelijke 80er jaren pakjes.
Maar uitgekeken en dat is bij mij al 2* waard.
Micj Jagger speelde zoals hij zingt....... Slecht dus.