Tropic Thunder (2008)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Duitsland
Komedie / Actie
107 minuten / 121 minuten (unrated director's cut)

geregisseerd door Ben Stiller
met Ben Stiller, Jack Black en Robert Downey Jr.

Door een serie van uitzonderlijke voorvallen wordt een groep acteurs die een oorlogsfilm aan het opnemen zijn, gedwongen om hun rollen in het echte leven over te nemen. Dit, omdat ze in contact komen met een plaatselijke drugsbende op de locatie waar de film wordt opgenomen.

avatar van BlueJudaskiss
Ooooh wat heb ik hier een zin in

avatar van kArIzMa_Movie
't Lijkt mij wel leuk een leuke film. Ben benieuwd!

avatar van stephan73
Zag ik dat nou goed? Robert Downey jr. als een Afro-Amerikaan?

avatar van pharma

ik heb trailer net gezien en lijkt me wel FUN !!

avatar van wwelover
Hier kijk ik dus heel erg naar uit.

Mr_White
stephan73 schreef:
Zag ik dat nou goed? Robert Downey jr. als een Afro-Amerikaan?

Nee, Downey Jr. als blanke method actor die voor zijn rol in blackface gaat, een soort Daniel-Day Lewis in het kwadraat.

Btw, de trailer ziet er in ieder geval grappiger uit dan ik oorspronkelijk verwachtte.

ben benieuwd, in augustus ook hier te verwachten neem ik aan ?

haha wat is die trailer grappig, kijk hier echt naar uit.

avatar van KdB
KdB
deze lijkt me echt zaaaalig goed

avatar van thomzi50
Geschreven door Ethan Coen en Justin Theroux. Leuk verhaal, sterke cast en komische regisseur. Dit kan best 'ns een verrassing worden.

avatar van james_cameron
Trailer is inderdaad erg grappig. Quote: "Some of you might not make it back..." Antwoord: "What do you mean? Not on the same flight?" Ziet er naar uit dat dit één van de betere komedies van het jaar gaat worden. Fingers crossed...

avatar van Tonke
thomzi50 schreef:

Ja, ik dacht ook te zien dat de film door Ethan Coen was geschreven. Maar na nog eens gekeken te hebben blijkt het Ethan Cohen te zijn, iemand anders dus! Jammer, maar goed.

avatar van Macmanus
Tom Cruise blijkt wel een hele grappige rol te spelen. Kijk hier eigenlijk best naar uit. Robert Downey Jr. is in de trailer hilarisch.

avatar van tommykonijn
Normaal vind ik de Films die geregiseerd zijn door Ben Stiller niet zo heel Top maar dit lijkt me toch wel een aardig Goede Komedie, De Poster is aantrekkelijk voor de kijkers, Ook ben ik benieuwd hoe Tom Cruise en Tobey Maguire in de Film zullen spelen, Ik verwacht hiervan op zijn minst dat hij Leuk is.

avatar van Riddick
Lijkt me echt een leuke Lay-Back movie!!...

avatar van Prudh
Die stem kan wel weg denk ik. Staat er gelukkig nog maar 10 dagen

avatar van Bla
Bla
Robert Downey Jr. was echt geweldig in de trailer, hoop dat de film net zo leuk is.

Haha die poster, zou Ben Stiller er iets mee te maken hebben?

avatar van hannes64
Die Robert Downey Jr. ....wat een acteur.
Ik kan niet wachten tot ie in de bios speelt.
Stiller kan er ook wat van ( Nogal logisch ).
Moet een goeie worden.....hoop ik.

thomzi50 schreef:
Geschreven door Ethan Coen .

Etan Cohen...

avatar van Epitaph
Thema heb wel iets weg van Galaxy Quest, maar eze lijkt me leuker.

avatar van Onslaught
Zonet de trialer gezien en lijkt me een leuke film, ookal ben ik niet zo fan van Ben Stiller.

avatar van Leland Palmer
Heerlijke nieuwe trailer:

Klik

Lijkt me een geweldige film overigens. Kijk hier steeds meer naar uit.

avatar van Quentin
Inderdaad behoorlijk geestig, fotografie ziet er ook goed uit overigens. Ben benieuwd!

avatar van Leland Palmer
Vooral het moment dat Stiller het hoofd in zijn handen heeft en denkt dat het een nephoofd is en dat ie' dat kleine jochie een rotschop geeft

Mr_White
De nieuwe trailer is te briljant voor woorden.

avatar van Esteban
Verrassend hilarisch! Ondanks de aanwezigheid van Ben Stiller.

avatar van Jabba
Ha,ha,ha,..............echt onzettend leuk.
Da's weer een film waar ik naar uitkijk. Verstand op nul en genieten maar.

avatar van TwoFace
Dit is een Must See voor mij.

Als groot liefhebber van Platoon en Apocalypse Now vind ik het leuk dat Ben Stiller hier een parodie op maakt.