Yes Man (2008)

Verenigde Staten / Australië

geregisseerd door Peyton Reed
met Jim Carrey, Zooey Deschanel en Bradley Cooper

Als Carl Allen (Jim Carrey) de zoveelste aanvaring met anderen en ook met zichzelf heeft gehad, besluit hij dat het zo niet langer kan. Hij schrijft zich in voor een soort cursus die van een principe uitgaat: zeg overal 'Ja' op. Aanvankelijk bevalt dit Carl goed, maar als het langer gaat duren ziet hij in dat een instemmend antwoord op alle vragen ook minder leuke kanten heeft.

avatar van Esteban
Toch wel benieuwd naar deze komedie. Het is gebaseerd op het boek van Danny Wallace (de man achter "How to start your own country!") en die man liet al blijken héél tevreden te zijn over het fantastische script. Zelf heeft hij ook een kleine cameo.

avatar van jimcarrey gek
wanneer komt deze in de cinema

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Over ongeveer één jaar. December 2008 in de VS, eerder zal het hier niet worden in elk geval.

starbright boy schreef:
da's nog lang wachten

avatar van Phoenix
Zullen wel Liar Liar-achtige taferelen worden.

avatar van tommykonijn
Yes Man lijkt me een Leuke Film maar niets is zeker want ondanks het feit dat Jim Carrey meedoet klinkt het Verhaal (misschien) wat flopachtig, Nou ja hoe dan ook als hij in de Bioscoop komt ga ik hem zeker kijken. Ik weet niet of deze de volle 5* gaat verdienen maar ik hoop het voor ze. Ik ben benieuwd of Jim Carrey hiermee terugkomt in de Komedie Toplijsten .

jimcarrey gek schreef:
de regisseur heeft wel slechte films gedaan

Valt wel mee ene ligt vlak bij het gemiddelde van 3,00 en dat is niet Top maar ook niet verkeerd wel die met het gemiddelde van 2,22 is best Slecht.

Barcel
jimcarrey gek schreef:
de regisseur heeft wel slechte films gedaan

Ja, een paar HEEL slechte films!!

hij komt op 9 januari 2009 in de bios

avatar van Chuck Taylor
Jim Carrey is altijd leuk.

Lijkt me wel aardig.

avatar van Esteban
't Blijft toch wel lang stilletjes rond deze film heb ik de indruk. Van alle films die uitkomen op dezelfde datum (USA) is er reeds een teaser, trailer en/of poster verschenen. Zelfs van films die een pak later verschijnen.

Nochtans is dit een typische grote Jim Carrey komedie, die -zoals gewoonlijk- de kassa's zal doen rinkelen. Zélfs de volgende Carrey die na 'Yes Man' zal uitkomen en nog niet eens af is, (I love you, philip Morris) heeft al 'n poster. Weird.

Chuck Taylor schreef:
Jim Carrey is altijd leuk.

Dat is naar mijn mening een beetje overdreven, maar hij heeft inderdaad wel zijn goeie films.

avatar van tommykonijn
De poster ziet eruit alsof Jim Carrey in de hemel is terecht gekomen ...

tommykonijn schreef:
De poster ziet eruit alsof Jim Carrey in de hemel is terecht gekomen ...
Bruce almighty

avatar van JohnWilliams
Hmmm een nieuwe poster...wel geinig.

avatar van IcU
IcU
Trailer. Ziet er wel leuk uit

IcU schreef:
Trailer. Ziet er wel leuk uit
trailer is echt vet

avatar van tommykonijn
Jullie hadden volgens mij toch wel gelijk van dat de regiseur niet veel goede films heeft gedaan, The Break-Up viel tegen namelijk.

AHWA
Trailer is erg leuk. Carrey blijft de komisch acteur bij uitstek.

avatar van jumpstylemovie
Ik kijk hier echt naar uit!

avatar van kArIzMa_Movie
Hehe, deze wil ik zien. Leuke teaser.

avatar van Dutchmeister
Ziet er inderdaad erg leuk uit.

avatar van dvd-me
wat zou er van komen als je 6 maanden lang alles en overal ja op gaat zeggen, ik raag het mij enorm af

avatar van Esteban
Ongelooflijk grappig, it is.

Poster trekt me in het geheel niet.
En word al moe van de trailer...

avatar van HarmJanStegenga
Geweldige trailer! Deze komt op mijn lijstje, kijk er naar uit. Jim Carrey lijkt weer helemaal terug te zijn, op grappig gebied.