How She Move (2007)

Canada

geregisseerd door Ian Iqbal Rashid
met Rutina Wesley, Clé Bennett en David Carmon

De ouders van Raya (Rutina Wesley) zijn door een ongeval al hun vermogen kwijtgeraakt. Omdat er niet veel geld over is kan Raya niet meer op een privé school en belandt ze op een openbare school. Omdat Raya graag medicijnen wil gaan studeren heeft ze geld nodig en grijpt daarom de kans om bij een step dance groep te komen om zo geld te verdienen om haar droom uit te laten komen.

avatar van Decec
Ik vond goede dramafilm

Dacht dat het een drama was maar toen ik al die achterlijke dance moves (te belachelijk voor woorden) zag wist ik dat ik te maken had met een dansfilm en dan ook nog een zeer slechte met een belachelijk verhaal vol met cliches. Toegegeven ik hou totaal niet van dansfilms, maar sommige zijn nog enigszins om aan te zien (meestal alleen vanwege het vrouwelijke schoon) maar deze dus totaal niet.

Hoofdrolspeelster Rutina Wesley is inderdaad een brok chagerijn zoals iemand hierboven zegt. Volgens mij is dat trouwens het enige karakter wat ze kan spelen want in de serie "True Blood" speelt ze ook zo'n type. Knap vind ik haar trouwens ook niet maar dat is waarschijnlijk een persoonlijke smaak.

Achteraf gezien is deze film inderdaad een drama want het is gewoon allemaal dramatisch slecht.

avatar van Dogie_Hogan
stan schreef:
Lijkt me wel vet!
"Vet'...

24082009_ schreef:
kvond het een leuke film maar ik heb wel al betere gezien
ma ik vond hem wel heel goed
1-malige bezoeker en stemmer op MM...

avatar van rokkenjager
Dogie_Hogan schreef:
"Vet'...

Een veelal gehanteerd woord onder jongeren.

Vet= Cool.

avatar van Freckles
Morgen avond op Prime Star.

avatar van Queen-Bee
De film lijkt maar niet naar een Grande Finale toe te werken.

Op zich een leuke dans & drama film, moet je ook wel van houden om dit een leuke film te vinden denk ik. De dans was goed, niet een erg origineel verhaal maar wel leuk uitgewerkt. Het acteer werk vond ik oke, maar kan beter (vooral door de hoofdrol speler)

avatar van lovecraft
Soms (vaak?) zegt de titel al genoeg.
Zaad in het kwadraat is het.
Niet kijken.

avatar van m1701
VOnd het wel een aardige film
Verhaal was leuk en de stepping was echt super goed! Ze lieten hier
gelukkig ook veel van zien... meestal veel verhaal weinig dans, maar hierin ook veel dans.
Enig minpuntje was het slechte acteerwerk! Jammer want Retina Wesley vind ik in de serie True Blood wel goed acteren....
Leuk voor een keertje

avatar van FILM!BOY!
Het verhaal vond ik wel mager. De dans maakte een hoop goed. Echt naar een finale werkte deze film niet. Leuk voor een keertje.