American Assassin (2017)

Actie / Thriller

geregisseerd door Michael Cuesta
met Dylan O'Brien, Michael Keaton en Taylor Kitsch

'American Assassin' volgt de opkomst van Mitch Rapp, een rekruut van een Black-Ops team van de CIA onder leiding van oorlogsveteraan Stan Hurley. Het duo wordt door directeur Irene Kennedy aangestuurd onderzoek te doen naar enkele willekeurige aanvallen op zowel militaire als civiele doeleinden. Samen ontdekken ze een patroon dat leidt tot een gezamenlijke missie naar een moordlustige agent.

avatar van Gang_Star
Op de automatische piloot en volgens vrijwel standaard concept. American Assassin deed mij vooraf hopen op meer, maar helaas kwam ik ietwat bedrogen uit. De film heeft een aantal stevige actiescenes die nog redelijk scoren en de hoeveelheid actie is ook voldoende, maar op het gebied van spanning was het niet geheel optimaal. De film is voldoende over het geheel gezien, maar ook niet meer dan dertien in een dozijn.

avatar van rondh
Beetje James Bond achtig. Maar dan een stuk minder goed uitgewerkt. Ik had hier meer van verwacht. Simpel verhaal. Actie was wel ok. Acteerwerk middelmatig

avatar van Grindhouse62
Film 1 on Demand catalogus maar eens even weer door gesnuffeld en daar kwam ik deze prima 13 in een dozijn actiefilm tegen en heb deze gekeken. Voor mij een prima film die goed wegkijkt en mij niet heeft verveelt. 3.0 Straks ff Replicant uit 2001 uit mijn collectie herzien en in de loop van de avond Kleine Ijstijd uit 2017 op Film 1 on Demand kijken. En als afsluiter van de avond heb ik Zombi 3 uit 1988 van Lucio Fulci uit mijn collectie gehaald en ga die herzien.

Vanavond gezien.ik heb genoten.goeie actie in de film.verders ook een prima verhaal.michael keaton speelde het ook erg goed.en dylan o'brien speelde het ook erg goed.de rest van de cast speelt ook prima.ja een goeie film.van mij mag er best een vervolg op komen, als die er ooit komt.