American Pie Presents Beta House (2007)

Alternatieve titel: American Pie: Beta House

Canada / Verenigde Staten

geregisseerd door Andrew Waller
met Eugene Levy, Steve Talley en John White

Erik, Ryan, en Cooze gaan naar een college en komen terecht bij de Beta House studentenclub, waar de legendarische Dwight Stifler de scepter zwaait. Probleem is dat een andere studentenclub dreigt om de uitspattingen van de Betas aan banden te leggen. Daar laten de Betas het niet bij zitten, ze gaan vechten voor het recht om te feesten!

avatar van Poisonthewell
De hoeveelste is dit inmiddels?

Ik denk dat ze zelf inmiddels ook de tel kwijt zijn...

avatar van stephan73
Als het klopt is dit het 6de deel!

avatar van BlueJudaskiss
Ik schrik me rot! Een vierde en vijfde deel waren al erg genoeg en al zwáár overbodig, maar dit is toch echt overdreven!

avatar van titia
is hier nog een publiek voor? dit kunstje kennen we toch wel!

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
En dat Levy zich hier nog steeds voor laat lenen. Neem aan dat hij er een behoorlijk zakcentje voor krijgt. Z'n CV, waar de laatste jaren al flink wat rommel bij is gekomen, wordt er in ieder geval niet beter op.

titia schreef:
is hier nog een publiek voor? dit kunstje kennen we toch wel!

Blijkbaar wel. Anders wordt het niet gemaakt natuurlijk...

avatar van titia
gotti schreef:

Blijkbaar wel. Anders wordt het niet gemaakt natuurlijk...

Snap ik, ik begrijp alleen niet dat mensen hier blijkbaar nogsteeds intrappen! Het concept is nu echt wel uitgemolken. Maar ja, er zijn altijd weer nieuwe 13-jarigen die dit leuk vinden... (aii, vooroordeel... sorry!)

avatar van Dutchmeister
13 jarigen? Om de vorige American pie films kon ik echt wel lachen man, en raad eens?? Ik ben 18 jaar. Hopen dat deze weer eens van oud niveau wordt!

Reken er maar niet op. Na de eerste twee kelderde het niveau enorm. De eerste twee behoren echter tot mijn favoriete teenpics van het afgelopen decennium.

avatar van Dutchmeister
Mwoah, je hebt wel een beetje gelijk denk ik. Naked mile was ook al van een heel wat lager niveau, de andere vond ik echt geweldig!

Trailer is ook niet echt vet ofzo, maarja wie weet..:

BlueJudaskiss schreef:

Ik vond 1tm 3 geweldig!
Tja..deel 4 was toch wel afgezaagd
Maar ik vond deel 5 {naked mile} ook heel goed
En ja,deel 6 ga ik ook zeker kijken!

Hmm.. de trailer is wel grappig..

Deze film lijkt me véél beter dan 4 en 5!

BETA HOUSE!!! Ik heb er absoluut weer zin in. Ik was bang dat American Pie na deel 2 nooit meer op niveau zou komen. The Wedding was wat flauw en Band Camp absoluut prutswerk maar The Naked Mile hoewel Erik Stifler minder sympathie opwekte dan Jim Levenstein was wel weer echt lachen.

BlueSword
walgelijk.. dacht toch echt dat naked mile de laatste was.

BlueSword schreef:
walgelijk.. dacht toch echt dat naked mile de laatste was.

Ik heb van elke american pie genoten 1 tm 5
ik vond ze eerlijk gezegt héel goed!
En ik heb wat foto's van de film gezien en de trailer
en het lijkt me een goeie film

..Waneer komt deze film op dvd????

Het heeft 0,0 te maken met American Pie, maargoed, zolang Levy nog werk wil hebben komen die AP's wel. Standaar tienerkomedie, maar daarom niet minder leuk.

Ik ga hem zeker kopen!

Ik heb al de foto"s de trailer en een clip van deze film gezien.
Echt een hele leuke film lijkt het me !!!!!

onbekend! schreef:
..Waneer komt deze film op dvd????

26 dec

avatar van niethie
Hoeveel broertjes en neven heeft die stifler in godesnaam en alleen maar omdat ze familie van hem zijn zijn ze precies het zelfde

Laten we eerlijk zijn de eerste 3 waren natuurlijk magisch. Daar kunnen de volgende delen niet aan tippen. Er is maar 1 echte stifler:P Deel 4 vond ik waardeloos en een beetje soft. deel 5 vond ik toch wel erg grappig, dus ben erg benieuwd naar deze.

Stanlytookie schreef:

Ja ik vond 5 ook supergrappig! lees me bericht maar en schreef ik een paar scenes van de film
Ik ben ook erg benieuwt naar de film !!

18 december in de videotheek !! Ik ga hem kopen !!

ik heb hem net gezien..
echt heel leuk, sommige stukjes een beetje langdradig en bij dit soort films: voorspelbaar..
desondanks hele leuke film 3,5*

samsamgames
Heb hem net gezien, 5 kon nog net.... maar deze is echt slecht!
Dit kan je toch geen American Pie film meer noemen!

avatar van Nicolage Rico
Houd het dan nooit op? Zei Carice van Houten een keer....

net gezien, echt een american pie, een hoop naakt en een hoop tieten. voor een gezellige avond met vrienden is hij leuk maar niet samen met je vriendin.