American Pie Presents Beta House (2007)

Alternatieve titel: American Pie: Beta House

Canada / Verenigde Staten

geregisseerd door Andrew Waller
met Eugene Levy, Steve Talley en John White

Erik, Ryan, en Cooze gaan naar een college en komen terecht bij de Beta House studentenclub, waar de legendarische Dwight Stifler de scepter zwaait. Probleem is dat een andere studentenclub dreigt om de uitspattingen van de Betas aan banden te leggen. Daar laten de Betas het niet bij zitten, ze gaan vechten voor het recht om te feesten!

avatar van rep_robert
Bij de herziening toch maar een half puntje omhoog.
Dit deel is samen met the Naked Mile toch wel het minste van de 6.
Zoals ik bij the Naked Mile aangaf irriteer ik me aan het feit dat Stiffler zo verafgood wordt door alles en iedereen. Dit staat haaks tegenover het personage Stiffler dat de 1e drie delen is gecreërd en in een mindere vorm ook deel 4.
Toch jammer.

Het is allemaal wel redelijk vermakelijk, beetje veel van die standaard puber en college humor en heel veel tieten!
Het verhaal stelt bar weinig voor en de relaties die voortbloeien zijn ook zeer voorspelbaar.
Maar wat verwacht je anders in een genre als dit.

AP6 is gewoon een redelijk straight to dvd vervolg dat veel hersenloos vermaak biedt voor de mensen die graag van college/high school komedies houden.

avatar van Al DeNiro
Deel 1,2,3,4 en 6 gezien en dit is veruit de minste.

De meiden zijn wel lekkerder dan ooit, maar voor de rest is het heel matig.

avatar van pooper
bagger!

echt hij krijgt een 2* omdat er mooie meiden in zitten en omdat het soms wel grappig was. hoop dat ze nu eindelijk stoppen met american pie movies maken!

met un paar jongens bij mij gekeken en wat drank
en dan is ie zkr geslaagd.
paar lekkere wijve en wat seks grappe,
en onze aaf was al geslaagd

Een onwijze kut film.
Zo oppervlakkig als de pest, het gaat alleen over wijven, seks, scoren en alles wat je daarmee in verband kan brengen.

Ik irriteerde me aan vrijwel alle personages.
Jammer, dat de Geeks op het laatst verliezen van Beta, dat had de film enigszins nog een leuk en niet zo voorspelbaar einde gegeven.

Bout film 1e klas, was blij dat die afgelopen was. Misschien komt het omdat ik een meisje bent, want alle jongens die ik ken vinden hem super! Dus voor de meiden onder ons geen aanrader, een halve ster is eigenlijk al teveel. Geef mij maar een lekkere chickflick.

Een van de meest stompzinnige films die ik in mijn leven heb gezien. Wil er geen verdere woorden aan vuil maken.

Lijkjuh
Er zitten wel wat grappige stukjes in.. Het gaat eigenlijk uiteindelijk nergens over.

avatar van Elineloves
miss-liss schreef:

Dat kun je verwachten natuurlijk van een American Pie film, dat was bij de voorgaande delen ook al..

avatar van van duijn
Je zag nogal veel bobo`s

*2.5

avatar van riefenstahl
De droom van elke [Amerikaanse] man: een volstrekt blanke universiteit waar je nooit een boek hoeft op te pakken, de meiden allemaal mooi, onderdanig en gewillig zijn en waar het leven louter bestaat uit feesten.
Een op diverse vlakken volkomen verwerpelijk gedachtengoed....
Waar kan ik me inschrijven?

avatar van Shinobi
En ik dacht dat bij Naked Mile al het dieptepunt was bereikt, maar het kan blijkbaar nog lager getuige deze film. Wat een trieste bedoening zeg.

0, 5 Sterren.

avatar van the new guy

Volledig voor de grap met de nymfo.

avatar van k3nshi
Ja wel leuk, maar beetje flauw af en toe.

avatar van Naomi Watts
Tja, de DTV American Pie films. Ik vind ze eigenlijk leuker dan de eerste American Pie films. Veel puberaler, veel meer flauwigheden, meer ranzigheden en shitloads of non-functional nudity.

Af en toe wat geslaagde grappen en vondsten, die squirter, die sociale dikke gast, die olympia games (die Aphrodite test ) en natuurlijk de bullet-time cumshot . Geen leuke Stiffler's dit deel, dat wel erg jammer is. Die waren de voorgaande delen wel aanwezig, Hilgenbrinck was nog wel de leukste Stiffler. Toch wel erg genoten van dit deel, en wel één van de leukere American Pie films.

avatar van JustMike
wel grappig hoor

avatar van Lennon
Slechtste deel van de zogenaamde 6... Eigenlijk hield t bij deel 2 al op, maar men heeft t zoveel mogelijk proberen uit te melken, met als dieptepunt dit deel.

Omdat men niet meer zo goed wist hoe de aandacht te trekken, maar wel wilde cashen, hebben ze maar een hoop lekkere vrouwen en veel naakt uit de kast "getrokken" En dat is dan ook het enige positieve aan deze film

Wat een enorme slechte film is dit zeg.....

avatar van Riddierid
Vette film.... stuk voor stuk zijn alle american pie films toch erg leuk

avatar van JustMike
leuke film alleen ik vind niet dat het onder de naam "American Pie" mag.

avatar van Elineloves
Het zesde deel. Wat kan ik zeggen... ieder van ons had in die film kunnen spelen. Je hoeft niet eens talent te hebben. Zelfs de onderbroekenlol, iets wat ik in voorgaande delen wel kon waarderen, was hier niet aanwezig. De grappen waren pijnlijk slecht.

Klaarblijkelijk is het commercieel verantwoord om deze pulp uit te brengen, want mensen blijven kijken. Als nutteloos vermaak is het te doen, zeker omdat er veel blote dames in beeld te zien zijn. Dat is dan direct een van de weinige voordelen van deze film.

(verwijderd)
Het heeft inderdaad niet zoveel met American pie meer te maken en niet echt indruk gemaakt. Alsnog
toch nog wel vermakelijke film.
Een krappe voldoende.

3' (5.5)

avatar van AjaxRulezzz
Niet super, maar er zaten wel wat grappige bij en natuurlijk voldoende mooie vrouwen!

avatar van MarkFish
miss-liss schreef:
Een onwijze kut film.

Op zich is dat niet erg. Daar gingen de eerste twee delen ook over. Maat die waren wel goed.

Ik irriteerde me aan vrijwel alle personages.

Ik snap trouwens ook niet dat deze film nu nog zon hoog gemiddelde heeft. Enorme k*tfilm idd.

avatar van jumpstylemovie
Ik verhoog m'n stem toch maar. Die Olympida is wel redelijk leuk en Eugene Levy is een held

avatar van Seifer
Na een herziening voeg ik er een half puntje bij. Omdat het bij vlagen toch nog wel vermakelijk was.

avatar van lars-pixar
Beter vermaak dan al die andere mis baksels.Beter verhaal met een goeie cast waarvan goed geacteerd!

Nu is het hopelijk wel klaar met deze 7 films.

Pie 1, 1,0* Pie 2, 1,0* Pie 3, 2,0* Pie 4, 2,0* Pie 5, 2,0* Pie 6, 2,5* Pie 7, ?

avatar van Denveen
Man, man, man. Wat een drama..

avatar van elmo4ever
gewoon weg slecht!
niets is er leuk zielig of grappig aan! alleen maar TRIEST. wel goeie acteurs(SOMS) en dat maakt dat het toch een 15 wordt maar verder een 0,5

dit is natuurlijk een heerlijk slechte film.

Om politiek incorrect te zijn zit er een ding zeker goed en
voor het american pie genre is dat zeker ook belangrijk;
en dat is de T&A, (ofwel tits and asses)

Ik denk trouwens dat er meer T&A inzit dan de eerste drie films, omdat het verhaal minder is en je moet het toch ergens vandaan halen.....

mja, hier ga ik niet teveel woorden aan vuilmaken. Waar in de eerste 3 american pie's nog een verhaal was, kan ik enkel de olympiade in deze bucht opmerken.