American Pie Presents Beta House (2007)

Alternatieve titel: American Pie: Beta House

Canada / Verenigde Staten

geregisseerd door Andrew Waller
met Eugene Levy, Steve Talley en John White

Erik, Ryan, en Cooze gaan naar een college en komen terecht bij de Beta House studentenclub, waar de legendarische Dwight Stifler de scepter zwaait. Probleem is dat een andere studentenclub dreigt om de uitspattingen van de Betas aan banden te leggen. Daar laten de Betas het niet bij zitten, ze gaan vechten voor het recht om te feesten!

avatar van UrbanDjampa
Nou moet zeggen dat dit deel lang niet zo slecht was. Zeker beter dan deel 4 en een tikkie beter dan deel 5. Leuk dat het weer dezelfde gasten waren van deel 5. Krijgt een voldoende van me.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Enkele berichten verwijderd, user geband wegens het aanhoudend stemmen op films die hij/zij niet gezien heeft.

saw_lover
Ze moeten echt stilaan stoppen met deze onzin. De 'American Pie' films worden alsmaar slechter en slechter....Bijna alle acteurs uit de drie eerste films zijn uit de cast verdwenen, enkel Eugene Levy blijft over (hij is een prima acteur, dat wel). Dat vind ik echt dom, om tientallen neven en achterneven en broers enzovoort in het verhaal te gaan gooien enkel om nog meer bullsh*t te kunnen maken. Deze ga ik zeker niet kijken...

nou dan kijk je hem toch lekker niet
wat maakt het nou weer uit dat er andere acteurs in zitten
het gaat om de film en niet om de acteurs... ja toch ?
vind ik wel.... ik ga deze film dit weekend kijken en denk wel dat hij leuk zal zijn

ah je weet wat je kan verwachten met de huidige American Pie reeks, het is zeker ontwikkeld tot een lagere kwaliteit met alles dan de eerste 3. Het is nu een halve porno film geworden hahaha in ieder geval het blijft gewoon humor om naar te kijken. Geen topper maar wel grappîg!

avatar van Materny
Had gehoord dat deze een stuk beter bleek te zijn dan degene die na deel 3 kwamen.
Ga hem trouwens toch niet kijken, vindt het namelijk nog steeds een grove schande dat ze na deel 3 verder zijn gegaan.

avatar van Dutchmeister
Heb hem net gekocht en k zal hem zometeen gaan kijken. Ben benieuwd.

Hankieh
Slecht verhaal,
word eigenlijk alleen maar slechter en slechter,
begon bij band camp al...

Indd.
Dit is gewoon triest. Wat een slechte film, k had gehoopt dat hij wel leuk zou zijn, band camp was te doen maar daarna dus steesd minder, slecht gewoon.

0.5

Over tien jaar dan graag, niet nu...

avatar van jumpstylemovie
Nog een deel? CHILL ga ik kijken

avatar van PKlijnstra
Ik weet niet wie het zei hier op dit forum, ze zouden een American pie met alle oude gasten moeten maken. American Pie: The Reunion.

i totally agree..

De nieuwe stiffler is lang zo leuk niet, toch ga ik hem één dezer dagen wel even meenemen. Verwacht er gewoon niets van, en dan valt het meestal wel mee

avatar van koosspoorloos
Zolang als er gelachen kan worden is het toch goed.
En over het kommentaar dat er geen verhaal inzit adviseer ik naar goede tijden te kijken

avatar van Dutchmeister
Tjsa voor mij viel er geen hol te lachen.. De vrouwtjes waren redelijk, maar die nieuwe stifler is zo jammer. De pa van Jim was ook irritant. Tsjonge jonge. Er zit gewoon niks in deze film.

typisch American Pie, ik vond hem wel leuk. Maar de humor blijft altijd hetzelfde en daar mag van mij wel wat aan veranderen.
Omdat ik toch vaak heb gelachen 3,5 *

avatar van eminemfan190
waarom maken ze de delen gewoon niet met 1 cast en als die cast niet meer kan dan moeten ze gewoon stoppen!!!!!

dat zie je ook al met bijv. Home alone, 1 en 2 waren goed maar dan is het niet meer hetzelfde:(

ps: kan iemand me vertellen waarom de cast uit de eerste 3 delen min of meer gestopt zijn?

avatar van angus
leuke film ik vond 4 en 5 ook goed!!
niet als de eerste drie maar toch gewoon goed en zeker komisch.
ik hou er wel vanlaat maar lekker doorgaan

Ik vindt dit toch een zeer waardige 6de American Pie film!

Geweldig gewoon! 3*

Raffael77
Aardige film. Veel lekkere chicks en veel zuipen en veel sex hehehehe. Zoals dat altijd gaat bij dit soort films. daarom een.....

avatar van ramon12121
leuke film heb hem net gekeken en heb me kapot gelachen haha krijgt een 3,5 van mij

avatar van ramon12121
PKlijnstra schreef:

ja da zal wel een leuk idee zijn ja haha en dn met de ouwe stifler erin !!!

avatar van _Daan_
American Pie blijft leuk ik heb ze allemaal gezien en dit deel was ook erg leuk.

avatar van Ché Cliché
Belachelijke film. Beetje teren op oud succes met deze troep. Beeldbuisvervuiling.

Hoe kan je iets uitmelken, maarja toch is het een lachen film, boeie gewoon lachen

Ik ben afgehaakt na The naked mile. Wat een slechte film is dat zeg! Deze ga ik dus ook niet kijken.
Het "sukkelige" van de hoofdkarakters uit de eerste 3 film maakte de serie zo goed en leuk om naar te kijken. De hoofdkarakters worden naar mijn idee te populair.

avatar van Ajax&Litmanen1
De film bevatte veel bloot, veel flauwe zaken en een paar vieze maar wel leuke grappen. Laat ik het zo zeggen, ik zou niemand aanraden de film te kopen op dvd maar hij is zeker leuk om eens een keer te kijken, mits je van dit genre houdt en je niet stoort aan een herhaling van andere tienerkomedies.

Ik kon me er wel een keer mee vermaken.

Hint: Je zal heel anders naar schapen kijken als voor je deze film zag

avatar van maxB
American pie blijft lachen, 1ste 5 in de kast staan, deze al bestelt

avatar van maxB
dit is dus eigenlijk een vervolg op 5, met dezelfde mensen

avatar van KdB
KdB
ok, de laatste twee waren redelijk slecht, maar dit is echt hilarisch..

avatar van Makz
Hoe laag de humor kan zijn en ook hoe typisch 'american-high-school'-films kunnen zijn, blijft American Pie toch altijd erg grappig. De eerste 3 blijven het leukst met de orginele cast, maar dit zoveelste deel is toch ook zeker het kijken waard als je de vorige delen leuk vond.
Tijdens het kijken van deze film leefde ik toch wel mee met lief en leed dat de personages beleefden. Heeft me vaak aan het lachen gebracht:
*3,5