I'm Not There. (2007)

Verenigde Staten / Duitsland / Canada
Muziek / Biografie

geregisseerd door Todd Haynes
met Cate Blanchett, Heath Ledger en Richard Gere

Biografische film over het bewogen leven van artiest Bob Dylan. Door middel van verschillende acteurs, waaronder Cate Blanchett en Heath Ledger, komen verschillende perioden uit het leven van Bob Dylan naar voren. Zijn muzikale inspiratie, zijn vernieuwende geluid en vele andere typerende dingen komen aan bod.

avatar van Martxela
Zeer knap gemaakte, bijzonder vormgegeven film. Ik vond de rol van Cate Blanchett als de personage Jude Quinn echt magistraal. Muziek puik en gewoon ene erg goede, heerlijk onconventionele film.

Erg originele en boeiende biopic, die me razend benieuwd maakt naar de rest van het werk van Haynes. Vooral Blanchett bewijst weer hoe geweldig ze eigenlijk is. Maar ik vond bijna alles werken. 4 dikke sterren

avatar van Flipman
Zeg, zijn er mensen die de Blu-ray hebben? Ik kocht 'm onlangs maar de erop vermeldde extra's kan ik niet vinden. Ben ik daarin de enige?

't Is overigens de Nederlandse Blu-ray van A-Film.

Verschrikkelijk hak-op-de-tak film. Kon er geen knoop aan vastbinden. Nee niet mijn ding.

avatar van Badalamenti
Because something is happening here
But you don’t know what it is
Do you, Mister Jones?