White Noise 2: The Light (2007)

Verenigde Staten / Canada
Horror / Thriller

geregisseerd door Patrick Lussier
met Katee Sackhoff, Nathan Fillion en Teryl Rothery

In dit vervolg, volgen we een man wiens familie is vermoord en die zelf nipt aan de dood is ontsnapt. Vanaf dat moment kan hij aan mensen zien dat ze snel zullen sterven. Als hij ze vervolgens van dit noodlot wil redden, ontdekt hij de hoge prijs die hij moet betalen als je je bemoeit met de natuurlijke gang tussen leven en dood.

avatar van mikey
Je bent 16 he? Dan geef ik je niet de tip om er een jointje bij te roken.

avatar van ILDIB
Snel wegkijken. Tis allemaal niet verheffend, de effecten zijn goed maar een beetje out of place. Geforceerde spanning zeg maar. Maar al met al best oke, zeker dankzij Fillon en Starbuck..

avatar van Guzziking
Ik had er na wat recensies gelezen te hebben iets meer van verwacht. Aan The Sixth Sense kan dit bv niet tippen, maar das natuurlijk ook bijna een meesterwerk.

Hmmm...
Ik heb ff het verhaal gelezen van Jacob's Ladder en dat klinkt best wel leuk
Die moet ik dan maar is gaan bekijken

Ken je The Seventh Sign? Weet zeker dat je die goed vindt. Dan ook nog een hele sterke: Rosemary's Baby.

avatar van MarkJhoekstra
Deze film kon mijn aandacht niet echt pakken, terwijl ik het voorstukje op tv toch wel aantrekkelijk vond overkomen.

mikey schreef:
Je bent 16 he? Dan geef ik je niet de tip om er een jointje bij te roken.

hahaha oke

Guzziking schreef:

Mwahh net ff een trailertje gekeken maar lijkt me niet zo boeiend
Ik hou meestal niet van die hele oude films.
behalve The Exorcist, dat is de enige hele oude film die ik wel vet vond.

avatar van mikey
7th sign is best boeiend qua verhaal.

mikey schreef:
7th sign is best boeiend qua verhaal.

Mwahh denk niet dat ik deze film leuk ga vinden.
Ziet er allemaal beetje crap uit.
weet je toevallig nog een andere film?

We kunnen niet alles weten he

We kunnen niet alles weten he

haha

Daan258 schreef:

Mwahh denk niet dat ik deze film leuk ga vinden.
Ziet er allemaal beetje crap uit.
weet je toevallig nog een andere film?

Krijg je spijt van, maar is extra leuk als je wat met bijbelse geschiedenis hebt (ala The Exorcist).

Verder heb ik nog voor je The Mothman Prophecies en The Ninth Gate.

Laat je niet teveel afleiden door trailers of dergelijke, zo mis je de mooiste films.

avatar van TimZor
ILDIB schreef:

Meen je dat :S ??? Ik ergerde me juist mateloos aan Fillion, maar misschien ook wel omdat ik door hem steeds de comedy two guys & a girl... voor me zag. Ik vondt het een slechte film met hele domme dingen, cliche's en fouten. .

nadeel van mij als ik eenmaal begin met een film moet ik hem altijd afzien, en dit keer was het een slijtageslag, terwijl ik deel 1 nog wel aardig vondt.

Guzziking schreef:

Verder heb ik nog voor je The Mothman Prophecies en The Ninth Gate.

Hmmm...
Dan toch mischien maar is proberen te kijken
En The Mothman Prophecies en The Ninth Gate heb ik allebij al gezien.
Maar bedankt.

avatar van ILDIB
TimZor schreef:

Deel 1 niet gezien. Fillon is een held sinds firefly en enigzins Castle. Starbuck vanwege BSG. Met andere acteurs zou t wellicht minder zijn geweest, want gelijk heb je, heel erg goed is t niet allemaal...

neysen1985
Weet deel 1 absoluut niet te overtreffen.
Had eigenlijk best wel veel zin in een vervolg op een van mijn favoriete thrillers/horrors uit, maar dit vond ik niks.
Heb gehoord dat veel mensen dezen griezeliger vinden dan deel 1, maar ben ik het niet mee eens.
Ik vond het maar een matig vervolg.

Ja Final Destination en die I see dead people film

Je bedoelt 'the sixth sense'.

Erg goeie film.

Film is van het begin tot eind erg goed.
Hij is zeker wel spannend en een paar goeie schrikmomenten.
Het acteren was best goed met name Nathan Fillion.
Ik hou wel van dit soort films.
Nou nog deel 1 een keer bekijken. ik hoop dat die ook zo goed is.

Een dikke 3.5*
( weet iemand nog meer van dit soort films? ik vind dit soort films altijd wel erg leuk)

The Ring, The Grudge, The Woman in Black, The Exorcist en Dead Silence zijn ook aanraders
als je van dit genre houd

avatar van FilmProduction
Oh ja, Dead End (2003) en An American Haunting zou ik dan ook zeker kijken, hoewel ik An American Haunting persoonlijk een beetje saai vond

FilmProduction schreef:

als je van dit genre houd

Haha allemaal gezien maar bedankt.:)
Idd ik vond American Haunting ook behoorlijk saai.

avatar van Picker
Geen onaardige film. Af en toe een korrel zout erbij, maar verder naar mijn mening goed te kijken. Ik rond af naar 3 sterren.

avatar van john mcclane 2
rare score hiero!
vond deel een na een goed begin,totaal een faal.

dit deel heeft op de titel na,niks te maken met deel een.
en verraste me zeer.
leuk gegeven.dat mooi word uitgewerkt.
goed.