Pirates of the Caribbean: At World's End (2007)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Gore Verbinski
met Johnny Depp, Orlando Bloom en Keira Knightley

In deze donkere tijden waarin piraten harteloos worden vermoord en piratenschepen genadeloos worden vernietigd, besluiten kapitein Barbossa, Will Turner, Elizabeth Swann en de crew van de Black Pearl om naar het einde van de wereld te reizen om kapitein Jack Sparrow te zoeken. Om daar te komen moeten ze eerst langs piraat kapitein Sao Feng in het gevaarlijke, maar exotische Singapore, om zijn schip en de belangrijke landkaart te bemachtigen, dat hen naar het einde van de wereld zal brengen. Als Jack gevonden wordt, lijkt zijn gevangenschap hem nog gekker gemaakt te hebben.

avatar van psycholamp
evadege schreef:
want Will gaat dood.. Ach..:p

Behalve een spoiler is dat ook niet waar.

avatar van Sasja
heeft zeker de film niet afgekeken

avatar van Martijnnn
Was zeker ook zo blij dat de aftiteling kwam

evadege schreef:
Samen met deel één t leukst, maar toch jammer van t einde. T is dan wel een soort 'eind goed al goed', maar toch ook weer niet, want Will gaat dood.. Ach..:p

*4,0

ik zou eerst de film is gaan bekijken voor je zo'n reactie post.

avatar van Timotei
dramatische einde van 2 goede delen.

avatar van moviefanatic
Kevin13 schreef:

ik zou eerst de film is gaan bekijken voor je zo'n reactie post.

Je kunt het hem niet verwijten dat hij de credits niet af heeft gekeken. De film zelf uitzitten is immers al ondraaglijk....................

Kevin13
je moet daarvoor de credits niet bekijken...

combi
Kevin13 schreef:
je moet daarvoor de credits niet bekijken...
niet noodzakelijk maar toch een toevoeging die het in een duidelijker perspectief stelt

DaZtorm
Ik ben teleur gesteld, diep teleurgesteld. Ligt het aan de verwachtingen? Je zou het haast zeggen, ik beoordeelde namelijk deel I en deel II relatief hoog. Dan is natuurlijk de verwachting dat deel III weer goed zal zijn, dat is misschien een factor waardoor het tegenviel.

Naast die factor zag ik alles fout gaan want er mis kon gaan. Actie om de actie, humor wat niet leuk is, humor wat niet past in de film, verhaal lijn die niet klopt, vragen die je niet beantwoord worden, Amerikaanse ''oehoe'' stukjes (je weet wel, die stukjes film wat heel goed zou passen in Goede tijden Slechte Tijden) and so on, and so on.

Ik heb heel snel na de film de bloopers gekeken van deze film, waardoor ik de leuke dingen zal onthouden.

Toets onvoldoende, alleen deze toets mag gecompenseerd worden met de bijbehorende toetsen voor dit vak (deel I en deel II). Hierdoor komt het wel uit op gemiddeld een voldoende, maar verpest je volgende en (ik denk?) laatste toets niet (deel IV). Want dan zal je niet slagen.

Sorry, maar ik ga hiervoor niet hoger dan een 2*

avatar van lucdecoster
@DaZtorm : ik vond het eerste deel goed (3,5*), het tweede deel matig (2,5*) en het derde deel slecht (saai) (1,5*). Dus 7,5/3 = 2,5* gemiddelde score voor de serie.

avatar van bollepeer
Jaxxx schreef:
Die Johnny Depp is lekker bezig zeg! Hij krijgt 41 miljoen voor Pirates deel 4! Ik zou zegge ga door met uitmelkerij en maak de rijke mensen nog rijker!

hij krijgt geen 41 miljoen, maar 12 - 14 miljoen

Yo Ho Ho Ho A Pirate's Life for Me

combi
ll_Sparrow schreef:
Dus bij deze.
omdat je Keira Knightley zo lekker vind of val je op Johnny Depp?

avatar van Ant
Ant
Volgens The Daily Mail zal Johnny Depp een voorschot van bijna 56 miljoen dollar ontvangen voor zijn rol in de vierde Pirates film. Mocht dit waar zijn dan is Depp de best vooraf betaalde filmster in de huidige filmhistorie. Tot nu toe staat Tom Hanks bovenaan met een bedrag van 50 miljoen dollar voor zijn rol in de Angels & Demons, het vervolg op de Da Vinci Code. Wat nog steeds niet zeker is is of Keira Knightley en Orlando Bloom ook terug keren voor een vierde film.

Nog wel wat meer dan we dachten...

avatar van Diamantje06
Wat een poep zeg, en echt extreem belachelijk die trouwscene.

avatar van timburton
ll_Sparrow schreef:
Dus bij deze.

Heb je inderdaad al vaak gezegd... Zó vaak, dat ik begin te denken dat je er misschien over moet ophouden en de film een 0,5 te geven... Een 1,0-film is niet echt film waar je een keer in de 7 dagen een berichtje bij plaatst met 'Wat een rukfilm' en 'De makers zijn echt gek geworden'... Maar goed, zal wel aan mij liggen.

timburton schreef:

Maar goed, zal wel aan mij liggen.

nee hoor, ligt aan hem.

avatar van Albus Dumbledore
Diamantje06 schreef:
Wat een poep zeg, en echt extreem belachelijk die trouwscene.

Haha, vond die eigenlijk wel leuk.

Wat ik jammer aan deze film vind, is heel dat gezeik over Calypso en dan is het al helemaal belachelijk en een beetje kinderachtig dat Tia Dalma vervolgens uitgroeit tot een enorm mens en uiteen spat in miljoenen krabbetjes. Ook vind ik het behoorlijk stom dat de kist van Davy Jones kinderachtig en grappig is neergezet, met heel die klonen van Jack (die tot mijn ergenis later in de film ook weer terugkeren). Ik zou willen dat Davy Jones' kist iets engs zou zijn, iets wat je bij blijft en spannend is. Als dat allemaal zo zou zijn, zou ik hem haast net zo goed vinden als Dead Man's Chest (wat ik de beste Pirates vind), maar nu vind ik de derde Pirates de slechtste Pirates.

Kevin13
Zoals je in de film ziet had Sparrow geen flauw benul dat hij in de Kist zat. Hij hallucineerde en dode sommige van zijn hallucinaties... Vind ik niet kinderachtig...

avatar van kevinhiero
snapte hem na 2x kijken nog niet goed, maar dat bleek acheteraf niet alleen aan mij te liggen, hoop dat 4 weer wat minder vaag wordt als die ook echt komt....

DaZtorm
Zeer jammer dat er z'n slechte derde deel is gemaakt van toch wel een geweldige 1e en 2e deel. Dit is geen film dit is 2,5 uur achter elkaar gemonteerde actie zonder verhaal. Nee, dit is echt niets. Ik vrees dan ook een deel IV

1* voor de moeite

Bitking
DaZtorm schreef:

1* voor de moeite
Pwiew amai, misschien kijk je niet zo graag naar dit gerne films? Ik heb de film niet gezien, maar ik ben er toch helemaal zeker van dat deze film zeker meer waard is dan een 1.

avatar van Morton Rainey
Een tegenvaller in vergelijking bij de andere
maar toch speelt Johnny Depp Jack weer als de beste

avatar van missl
1 punt voor de opmerkingen van Jack Sparrow. En 1 punt omdat het er allemaal heel goed uit ziet. Verder is het echt dramatisch, het duurt allemaal erg lang, een onsamenhangend verhaal en het heeft niets van wat de eerste 2 wel hebben.

avatar van dvd-me
Morton Rainey schreef:
Een tegenvaller in vergelijking bij de andere
maar toch speelt Johnny Depp Jack weer als de beste

Ik vind dit juist de beste

avatar van Hip-Hop Drunkie
Minder als de vorige films en vond deze ook op sommige momenten wat saai....
Ook sommige scenes vond ik wat te overdreven, maar ja dit is niet echt mijn genre films maar heb deze gaan huren omdat die tweede toch wel redelijk goed was en dat einde van de tweede film roept gewoon op om de derde te gaan bekijken.

Zeer vermakelijk als je de
andere delen ook hebt gezien.

*4.0*

ondanks dat het n heel andere soort film is dan de voorgaande, bllijft het n topper

1-2 waren meer adventure en op land, dit was meer n spookverhaal op zee, en veel meer zeeslagen