Pirates of the Caribbean: At World's End (2007)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Gore Verbinski
met Johnny Depp, Orlando Bloom en Keira Knightley

In deze donkere tijden waarin piraten harteloos worden vermoord en piratenschepen genadeloos worden vernietigd, besluiten kapitein Barbossa, Will Turner, Elizabeth Swann en de crew van de Black Pearl om naar het einde van de wereld te reizen om kapitein Jack Sparrow te zoeken. Om daar te komen moeten ze eerst langs piraat kapitein Sao Feng in het gevaarlijke, maar exotische Singapore, om zijn schip en de belangrijke landkaart te bemachtigen, dat hen naar het einde van de wereld zal brengen. Als Jack gevonden wordt, lijkt zijn gevangenschap hem nog gekker gemaakt te hebben.

Nou, let the fanclub begin .

avatar van Phoenix
De titel is toch gewoon Pirates of the Caribbean: World's End?

In het tweede deel werd trouwens al enkele malen een hint naar Singapore gegeven. Misschien dat dat de aanwezigheid van Chow Yun Fat verklaart.

Gaat inderdaad naar het Oosten.

Heb er zin in

Ik moet wel zeggen dat als je een beetje aan het contrast enzo schroeft dat hij iets donkerder mooier en scherper is.

31 Mei in de bios

avatar van feanaro surion
Chow Yun Fat in Pirates. Kan het alleen nog maar leuker maken. En na die geweldige climax van deel 2 kijk ik alleen nog maar meer uit naar dit deel. In de plotsbeschrijving staat iets over een samenwerking tussen Norrington en Davy Jones, dit lijkt me erg raar...

avatar van sangha
ik kan niet wachten tot 31 mei. ik ben ook dolblij dat barbossa terug is, die vent maakt de film echt compleet. ik hoop dat (ook dankzij barbossa) dit net zo'n knaller wordt als deel 1 en 2. ik ben ook erg benieuwd naar de naam.

feanaro surion schreef:

Hoezo dat? In de tweede film zagen we dat Norrington het hart van Davy Jones in zijn bezit had. Ze zullen beiden wel hun eigen "hidden agenda" hebben, maar zo onlogisch lijkt me het niet gezien de situatie.

avatar van feanaro surion
Maar Norrington heeft het hart naar Becket gebracht die het nooit terugwil geven aan Davy Jones lijkt me.

kos schreef:
Nou, let the fanclub begin .

Is er een uitzondering op de geen toevoegingen in Juli regel gemaakt voor deze film? Want Grind House heeft inmiddels ook een poster/acteurs/plotsgegevens.

Nee hoor, tenzij je die nepposter bedoelt (/offtopic)

Deze stond in de foute toevoegingenlijst en die kunnen gewoon verbeterd worden.

avatar van Rianneke_Dan
Ik kan niet wachten, door het tweede deel ben ik echt heel benieuwd wat dit allemaal gaat worden.
Leuk dat alle personages er ook weer in zitten, ik geloof zo dat het weer een geweldige film wordt, dus laat maar komen!

feanaro surion schreef:

Norrington eiste volgens mij eerherstel (wat er precies is gebeurd met hem weten we ook nog niet trouwens) in ruil voor het hart. Of deze eis wordt ingewilligd door Becket is nog maar de vraag. Ik vraag me ook af of die Becket wel weet waar het om gaat (een Kraken, de Vliegende Hollander, niet bepaald zaken waar je je als beschaafde Brit mee inlaat).

sju
Waarom staat de titel "Pirates Of The Carribbean: At Worlds End" er niet bij? Dat was al een tijdje bekend....

Hier een foto van Depp als captain Jack in deel 3 (stond al een tijdje op internet...)
(evt. even de pagina vernieuwen, mocht de link het niet helemaal doen)
Ziet er tof uit !

avatar van stan
Nee de titel is nog niet helemaal zeker want de poster vermeld het niet en op IMDB staat het ook niet.. (terwijl die het eerst wel hadden)

avatar van J.S.
Nu maar hopen dat dit deel een waardige afsluiter zal zijn.

avatar van soom
Rianneke_Dan schreef:
Leuk dat alle personages er ook weer in zitten!
Natuurlijk zitten alle personages gewoon in deze film, het draait al 2 films lang om hen, dus het zou raar zijn als ze er niet meer in zouden zitten..

Ik hoop dat de derde film beter zal zijn dan de tweede!

avatar van Rianneke_Dan
soom schreef:

Ik geef alleen aan dat ik het leuk vind dat de personages er weer inzitten, je repliek is dus erg irrelevant!

avatar van soom
Rianneke_Dan schreef:
Nee hoor, ik vroeg me alleen af waarom je zoiets zegt over de personages, terwijl het al 2 films lang draait om Jack Sparrow, Will Turner en Elizabeth Swann. Het kan dan niet anders dat de derde film weer over hetzelfde drietal gaat.

soom schreef:

Mee eens

avatar van D-ark
Yeah het laaste deel verhaal klinkt aardig

Klopt het dat er een viedere deel komt? In het belgische weekblad Joepie,las ik dat het vierde deel : " the legend of Jack sparrow" zal heten.

avatar van Pieter Montana
Lijkt mij eerder de naam van het spelletje.

avatar van stan
Jep de naam van het spel

avatar van FillumGek
En meestal is het zo dat games over films k*t zijn, dus vergeet die naam maar weer snel

amazingmoi schreef:

deel 4??? is er al gezegd dat dat er kwam dan?

avatar van IcU
IcU
amazingmoi schreef:

Legend of Jack Sparrow is de naam van de game die pas uitgekomen is.

Ik las een paar weken terug dat Depp een vierde deel wel zag zitten, maar dat er nog niets officieels is.

avatar van FillumGek
Dit is toch het slot van de trilogie?

Ik denk dat óf amazingmoi het verkeerd heeft gelezen óf dat het belgische weekblad Joepie het fout heeft. Want er komt naar mijn weten geen vierde deel. Het betreft hier de game die de naam 'The Legend of Jack Sparrow' draagt. Geen film dus.

avatar van Turkeyloverz
Er is idd nog niets officieels, maar voorlopig zijn het er 3:

''Pirates of the Caribbean: At World's End, de derde en voorlopig laatste Pirates of the Caribbean film zal volgend jaar in première gaan. De 2de film in de reeks zal aanstaande vrijdag in Amerika en 2 augustus 2006 in België in première gaan. Er zijn nu enkele nieuwtjes vrijgegeven over de derde film. Het verhaal zou zich in een volledig nieuw en ander deel van de wereld bevinden en ze gaan vijanden tegenkomen die nog erger zijn dan de vorige waarmee ze geconfronteerd worden zoals Davey Jones in Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest. Zij zijn naar verluid nog kwaadaardiger en lelijker dan Davey Jones, maar men vermeld erbij dat Davy Jones in Pirates of the Caribbean: At World's End wel weer terug zou keren. Chow-Yun Fat zal de leidersrol van capt. Sao Feng vertolken, hij is de leider van de vijanden.''

Lijkt mij een mooie einde, een 4e wordt te veel.
Depp heeft wel gezegd dat hij PotC zo leuk vond dat hij , als het kon, nog in een 4e deel zou willen spelen, maar dat is alleen zijn mening..