Money Train (1995)

Actie / Komedie

geregisseerd door Joseph Ruben
met Wesley Snipes, Woody Harrelson en Jennifer Lopez

De pleegbroers werken bij de spoorwegpolitie en lokken in burger zakkenrollers uit. Vanwege het personeelstekort rond kerst, moeten ze nu assistentie verlenen bij de geldtrein die de dagopbrengsten van alle stations ophaalt. De verantwoordelijke voor de geldtrein is zeer arrogant en omdat één van de broers grote gokschulden heeft, bedenkt hij een plan om de trein te overvallen.

neo (crew)
ik vond het verhaal erg slecht.daar tegenover staat wel de toch wel aardig komische momenten van woody harrelson en wesley snipes met die treinbeleidbaas.de actiescenes waren wel aardig.de scenes met jennifer lopez waren trouwens wel erg 'vermakelijk'

Ik vond hem nogaal saai !

gimli f
Saai en slecht? Hmm, dan heb ik hem toch amders bekeken... Ik vind de prestaties van Harrelson en Snipes toch wel aangenaam; zij spelen goed samen, ook in andere films... Dit was voor mij wel een aangenaam filmpje om te bekijken.

avatar van sn@ke
Dit vond ik best een vermakelijke film met wat actie en romantiek. Niet geweldig maar zeker niet slecht. Zeer vermakelijk. 3*

Diesel
Een paar leuke aktiescènes, maar verder zeker niet bijzonder. Snipes en Lopez zijn ongeloofwaardig en het verhaal is nogal slap.

2.0/5.0

Idd een paar leuke scenes, maar ik denk niet dat deze film een groot succes was in Amerika(of heb ik het mis?). En de scenes met J.Lo waren idd 'vermakelijk'. 2.5*

als ik het me goed herinner zie je hier een klein moment Jennifer naked...:P

aardige film, maar verder niks bijzonders. 3*

Mee eens! ***

zeker niks bijzonders...dus ook mee eens, maar 3*, ik ga toch liever voor de 2*

avatar van aSMoDeuS
Woody Harrelson is altijd tof

verder erg voorspelbaar en lam

wel meerdere keren kijkbaar, tenminste, onder invloed of als je niets anders te doen hebt

avatar van Purmerend
Het gaat niet om het verhaal. Het is gewoon een lekkere onderhoudende film klaar. Met grappige fragmenten 3,5*

In één woord standaard...

Geen hele vervelende film. Laatste scene met die metro is het leukst vind ik persoonlijk. Deed me een beetje aan Speed denken eigelijk.
Waardering: ***

avatar van mikey
Matige film van een goede regisseur.2

avatar van Mister_Movie
Een oude succesformule: een blanke en een zwarte samen, laat ze veel ruzie maken maar ondertussen elkaar graag zien en je hebt al heel wat vermaak. Snipes en Woody is wel een aangenaam komisch duo. Ook prima acteerwerk tijdens de conflictjes.

Het verhaal zelf is inderdaad wat vergezocht, maar goed, why not he !

3* , gewoon een degelijke film dus.

avatar van Tieske
Ik vond eigenlijk alleen het begin leuk, daarna zwakte het nogal af in de pogingen er een drama van te maken.

avatar van SSeagal
Vermakelijk actiefilmpje, niks meer of minder. ***

avatar van Werwolf
alweer?........

avatar van Fangs
Fangs (crew)
Leuke, vlotte actiecomedy met een mooi, spectaculair (maar wel ongeloofwaardig) einde (natúúrlijk vliegen ze door die met staal versterkte blokkade...), maar de romance (de enige reden waarom Lopez in de film zat) had er voor mij niet in gehoeven. Voor de rest niks nieuws onder de zon > 3*

actie en romantiek samen, kan goed zijn maar deze keer niet. alhoewel die romantiek eiglijk het enige was die de film een beetje mooi maakte. voorspelbaar.

ruupiejj
gewoon een grappige film met wel mooie maar standaard actie. wesley snipes gewelidge acteur en woody harrelson is echt grappig(ondanks zijn hoofd)
ik vind het een goede actie/komedie.

avatar van tukkerstein
Goede film met veel spannende actie, ik vond het verhaal wel gaan
3 sterren

avatar van metaledje
een best actiefilmpje, op het einde met die treinen is best goed gedaan, dat maakt het toch ietsje meer dan een *standaard* filmpje, de relatie tussen de 2 broers was soms wel komisch 3.5*

Was een hele leuke actie/komedie. Had de film al vaker gezien, maar hij blijft leuk. Vooral omdat Wesley Snipes mijn lievelings acteur is. Hij was erg goed in deze film.

AddictedToMovies
best leuk filmpje met redelijk veel humor en prima actie(maar niet echt origineel). woody harrelson speelt weer erg grappig, wesley snipes... de actiescenes waren prima maar als hij echt grappig moet zijn schiet hij wat te kort. maar sommige scenes was het toch een erg vermakelijk duo woody/wesley. de scenes met jennifer lopez zagen er goed uit, totdat ze moest gaan acteren, wat er zeer matig uit kwam te zien.

3.5

avatar van mikoz
Aardig actiefilmpje die het eigenlijk niet van zijn verhaal , noch actie moet hebben maar gewoon het feit dat hij lekker wegkijkt. Snipes/Harrolson is een aardig koppel dat mij toch wel verast in dit filmpje want normaal heb ik het nooit zo op dit soort films.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Goede film kijkt lekker weg.
Prima acteurs en leuk standaard actie verhaaltje.
Deze films mogen ze van mij vaker maken goed vermaak!
4 sterren

heel lang geleden gezien
ga hem kijken als die weer op tv komt maar dan wel op een normale tijd

avatar van CAPIpsv
Redelijk filmpje.