White Chicks (2004)

2,81

geregisseerd door Keenen Ivory Wayans
met Marlon Wayans, Shawn Wayans en Jaime King

Twee F.B.I agenten verknallen een grote drugsvangst, maar hebben een idee om hun baas alsnog te imponeren. Hiervoor besluiten ze de bescherming van de Wilson-zusjes op zich te nemen (erfgenames van een groot hotel-imperium) aangezien ze een tip hebben dat zij ontvoerd zullen worden. Hun strategie is nogal onorthodox: ze vermommen zich als de zusjes Wilson en verstoppen de echte zussen op een veilige plek...

526 BERICHTEN 28 MENINGEN
avatar van firekiddo
Merkwaardig genoeg is dit de film die ik het vaakst opnieuw heb bekeken. Vreemd genoeg heb ik ook enige slogans van de film in mijn dagelijks leven opgenomen.

Dra. Pouke
Ongeloofelijk verschrikkelijk slechte film. Dit kun je echt vergelijken met de eerste de beste Zalando reclame. De grappen in deze film zijn te flauw waardoor het niet meer komisch is: ik bedoel seks/string en ontlasting is gewoon te dom. Geen komische momenten, gewoon slecht!

Verrassend goede lachfilm. Ik ging helemaal nergens van uit en het eerste half uur had ik zeker mijn twijfels. Het begin is echt slecht in die winkel. Maar op een gegeven moment zit je erin en komen sommige dingen steeds terug zodat het leuk wordt. Diverse grappen liggen er heel dik bovenop. Pas op dat je je daar niet aan gaat storen, want dat gaat ten koste van de leuke grappen.

avatar van j0enne
Terry Crews!

avatar van Rodger
Toch wel moeten lachen on deze film,..
Er zat wel leuke humor in...
2.5***

avatar van PopcornMonster
Een grappige comedy door Keenan Ivory Wayans, bekend van In Living Color en The Wayans Brothers

Het is al weer de derde keer dat ik deze film kijk en moet steeds maar weer lachen. Er zitten wel wat overbodige scenes in, maar ook memorabele momenten

Ik geef er 3 sterren voor! Een sympathieke soort van black-comedy, waar ik steeds om moet lachen!

Heerlijke komedie die ik zeker al 5keer heb gezien. Erg leuk!l

avatar van Flat Eric
geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
"Hold my poodle"

Ik vroeg me net af, hoe vaak heb ik deze film nou gezien?

Nou heel vaak, het is een heerlijke comedy met een aantal memorabele scenes.

Of ik nou de hele film bekijk of een paar leuke clips op YouTube, maakt niet uit, Ik moet er altijd vreselijk om lachen. Latrell die compleet uit zijn dak gaat op de dansvloer, het meezingen met het Vanessa Carlton liedje in de auto enz enz . Echt hilarisch!

Je houdt van deze humor of niet. Een middenweg is er geloof ik niet. Deze film komt absoluut in mijn Comedy top 5.

firekiddo schreef:

Welke slogans zijn dat dan ?

Dick2008
Een film die op zo'n manier van start gaat dat ik het ergste had vermoed en blijft enige tijd behoorlijk matig allemaal voor een komedie. Extreme transformatie en travestietenhumor, nogal afgezaagd en de vieze grapjes zoals met scheten maken de film er niet beter op. Ook de vetes tussen die meiden zijn niet zo geweldig allemaal. Maar zodra de broers solo gaan en dat is ongeveer halverwege wordt de film eigenaardig toch wel wat leuker.

De film moet een parodie zijn op de Hilton-zussen.... Ik moest toch eerder denken aan films als Some like it hot, Legally blonde en Beverly Hills Cop.

Hoewel er verspreid over de film wat grappige momenten en leuke dialogen in zitten, worden die steeds beter naarmate de film vordert. De modeshow aan het eind is zelfs hilarisch, maar zoals met die grote hond en dat kleine hondje en tijdens het eten, die momenten zijn ook best grappig. Het had misschien leuker kunnen zijn dat wel maar uiteindelijk nog niet eens zo'n slechte film voor een behoorlijk flauwe komedie. 3.0

avatar van Kondoro0614
Toch nog aardig vermakelijk en goed gelachen,

3,0* vind ik hem toch wel waard.

avatar van Proeneke
Wahaaaa! Hoe ze die Paris Hilton klonen nadoen,vind ik echt knap!
Ik irriteer me altijd mateloos aan dat soort, en ze doen dat gedrag erg goed na.
Oooooooowwwww, waaaaalgelijk die wijven, maar wel een grappige film verder.

Proeneke hoe vaker je hem kijkt hoe grappiger dat 'ie wordt

avatar van Proeneke
Flat Eric schreef:
Proeneke hoe vaker je hem kijkt hoe grappiger dat 'ie wordt

Ben ik wel benieuwd naar, zal m nog eens kijken over een poosje...

Maar op dit moment ffe The lost boys Ik wor gek! Wat een film. En zo lang geleden.
Walhallah, here i come!

Grappige film
Haha blijft leuk:)

avatar van Elchapo
1 van mijn favoriete komedies ever,blijf er om lachen....5 stars.