Be Cool (2005)

Komedie / Misdaad

geregisseerd door F. Gary Gray
met John Travolta, Uma Thurman en Vince Vaughn

Als Chili Palmer (John Travolta) besluit zijn geluk te beproeven in de muziekindustrie papt hij daarvoor aan met de verleidelijke weduwe (Uma Thurman) van een onlangs vermoorde platenbaas. Hij kaapt de mooie zangeres Linda Moon weg bij de concurrent en ontdekt dat er achter de mooie schermen van de muziekwereld heel wat valse noten geblazen worden.

Is hier al een trailer van?, lijkt me wel leuke film met travolta en DeVito.

avatar van davidov
bah the rock, waarom moest hij zo nodig een film carriere beginnen :S de tijd van de hulkster is voorbij, scheer je weg! zoek een fatsoenlijke baan ofzo :S

nouja zn kapsel ziet er eindelijk is cool uit dus wie weet nieuw uiterlijk nieuwe acteerkunsten. Hij speelt ieder geval geen spierbundel.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Wie is die rechter? Matthew Perry?

avatar van Macmanus
Vince Vaughn geloof ik.

Yep.

Mister_Pink
Het vervolg op een zeer matige film. Ik kijk er iig niet naar uit.

Mister_Pink schreef:

Het vervolg op een zeer matige film. Ik kijk er iig niet naar uit.
Meningen kunnen verschillen, maar feiten niet! Het kan zijn dat de film je niet echt interesseert, maar 'matig' is Get Shorty zeker niet!!!!

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Matig is een mening.

avatar van davidov
Best grappig eigenlijk, het ultieme argument om iedere discussie om zeep te helpen.

"nou en? tis mijn mening"

maar dat is nog altijd beter dan doen alsof het feiten zijn (deze film IS goed; dat bepaal ik zelf wel)

en fin.... genoeg gezeur... ik vond get shorty wel een geinige film ,maar ook niet meer dan dat. Was gewoon wel leuk om te zien, weer eens wat anders. Het vervolg ben ik dan ook wel een beetje nieuwsgierig naar, alhoewel ik het abosluut overbodig vind. Moet er dan in godesnaam van alles een vervolg gemaakt worden in de 21e eeuw?

AHWA
Zit Rene Russo of Gene Hackman hier ook weer in? Of alleen Travolta en DeVito uit Get Shorty?

donnie B.
Alsnog worden hier dus feiten vervangen door meningen. Je kan een goede film om bepaalde redenen wel linkd laten liggen, doe ik ook, maar dat wil nog niet zeggen dat ie in z'n totaal plaatje niet goed is... Ik vind bijvoorbeels Star Wars ook geen RUK aan, ving hem niet interessant, maar in z'n genre zal die ongetwijfeld een goede film zijn, qua opzet, uitvoering e.d. Duidelijk??

Get Shorty is matig.

donnie B.
mr pink, jouw uitspraak bevestigt dus mijn standpunt.

Mister_Pink
Doe niet zo kinderachtig. Dit is een open discussie, dus als ik zeg "de film is matig" betekent dat natuurlijk dat ik de film matig vind.. Mijn uitspraak bevestigt mijn mening, en niet jouw standpunt. Kom op zeg!

donnie B.
Zeg dan ík vind de film matig' en niet 'de film IS matig'... is een wezenlijk verschil namelijk.

Mister_Pink
Zoals ik daarnet al zei, doe niet zo kinderachtig.. Het is toch vanzelfsprekend dat het iemands mening is?

Grow up please..

donnie B.
ik laar het hierbij.. het komt niet over.

Mister_Pink
Het komt zeker wel over. Je kunt het blijkbaar niet hebben dat ik GS matig vind. Ga nu niet lopen zeuren over feiten en meningen. Als je er echt zo zeker van bent, maak het me dan duidelijk.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Ik zei het laatst al bij een andere film: Er staat een naam bij elk berichtje, dus is het een mening. Ik vind het zo'n onzin dat je dat nog in elk bericht nog eens zou moeten vermelden.
Bovendien is matig geen objectief vast te stellen kwalificatie bij een film, dus sowieso een mening.

AHWA
Trailer:

Ziet er goed uit. Vooral Uma

donnie B.
Leuk trailertje... zal ongetwijfeld weer een makkelijk wegkijkfilmpie zijn , in positieve zin!!

donnie B. schreef:

I second that

Cicero
Veels teveel bekende acteurs en actrices, dit voorspelt niet veel goeds. John Travolta, Uma Thurman, Danny Devito, Harvey Kietel en zelf die idioot van een Dwayne Johnson (The Rock) speelt erin.

sebas83
dit is pg 13 dus geen geweld en geen schuttingstaal

Get Shorty was al goed, dus op Be Cool zit ik wel te wachten om te zien en de vele bekende acteurs maken een film juist veel aantrekkelijker en beter. Alleen een andere regisseur.

avatar van Clueless Dork
Dit lijkt me echt niets. Stomme MTV film met neger grappen.

Mes-One
neger grappen...

nee, die zijn inderdaad niet leuk

?

avatar van Clueless Dork
Al die vreselijke MTV humor. Een blanke die zich als een neger gedraagt. Een neger die zich als een neger gedraagt. hou helemaal niet van die hip hop humor.

"Te moeilijk!"

avatar van remorz
Get shorty was leuk, maar de trailer van deze is niet echt bijzonder. ben benieuwd naar The Rock, die toch een leuk rolletje lijkt te hebben.