De Zeemeerman (1996)

Alternatieve titel: Tony, de Zeemeerman

Nederland / België / Duitsland
Komedie / Fantasy
111 minuten / 78 minuten (producer's cut)

geregisseerd door Frank Herrebout
met Daniël Boissevain, Gonny Gaakeer en Frans van Deursen

Tony is een knappe jongeman die iedere vrouw aan de haak zou kunnen slaan, mits... hij niet zo vreselijk naar vis stinkt. Om hem hier vanaf te helpen brengt een vriendin hem naar een professor die hier wel een middeltje tegen weet. En inderdaad, Tony raakt zijn vislucht kwijt, maar het middeltje heeft wel een heel rare uitwerking... zodat dit avontuur nog een vreemd staartje krijgt.

avatar van tommykonijn
Samen met Dumb And Dumberer : When Harry Met Lloyd is dit de ergste Film die ik ooit heb gezien, Slechte acteerprestaties, Slecht Verhaal dus kortom : Bagger want alles was slecht hieraan.

avatar van Madecineman
Madecineman (moderator)
Berichten verwijderd, user geband.

Albo
Typisch dat de allerslechtste film op MM weer van Nederlandse bodem is....

Weer?

avatar van ewalk
zeemeerman en mosseljongen.

Ik vond deze film zo slecht verdiende plek in de flop 100

avatar van darkjaap
zwaar slecht de grappen waren totaal niet grappig verhaal zuigt kortom die regiseur kan wel oprotten

de slechtste film die ik ooit heb gezien. Een en al bagger. Het verdient eigenlijk een 0 maar omdat ik dat niet kan geven doe ik maar een 0,5.

avatar van BlueJudaskiss
Is het niet zo dat iedereen met deze film als een kudde schapen elkaar nablaat?

Hij heeft op drie fims gestemd en twee daarvan hebben precies het contrast zoals ze hier op MM in de top en flop lijst staan.

avatar van kimberlyVD
Niets goed over deze film te vertellen eigenlijk... Kan er toch niet zo direct opkomen... Een 1,5

avatar van skysouthpark
hahaha deze is een flop wahahaha

Dick2008
Wordt hoog tijd dat deze op tv komt. Een uitdaging om te zien na alle (negatieve) berichten.

mr. schuurhoofd
DiGre schreef:
Grappige maar ook wel romantische komedie. Zeker een aanrader.

Mee eens kraak deze niet zo af hij is hartstikke romantische en grappig.

avatar van mruzbeck212
Een werkelijk walgelijke film. Maar hé, één lichtpuntje: de Belgen werketen eraan mee dus die kunnen we altijd nog de schuld geven!

avatar van knd_boy
slecht

Bartel

En daarom geef je hem 5 sterren?

saw_lover
mruzbeck212 schreef:

Niets tegen Belgen hoss.........ik waarschuw je maar

Reinbo
mruzbeck212 schreef:

Welke Belgen? Ik heb er aan mee gewerkt, maar kan me geen Belg (op Serge Henry Valke na) herinneren. Zie ook niet wat er walgelijk is aan deze film. je kan er veel op aanmerken, maar walgelijk?

Xextreem
Reinbo schreef:

Stoer er aan mee gewerk ? Dan ga je toch niet groot doen erover of wel? zeker niet met deze nou rustig uitgedrukt slechte film!

2 tip - Doe met ze mee dan zet je zelf niet voor lul

Als je zelf er aan mee gewerk heb waarom geef je dan een 2 ?

avatar van Stephan

2 tip - Doe met ze mee dan zet je zelf niet voor lul

Ik citeer even van zijn homepage

Waar heb je een hekel aan?
Mensen die liegen of voor doen of ze iemand anders zijn

Stoer.

Reinbo

2 tip - Doe met ze mee dan zet je zelf niet voor lul

Als je zelf er aan mee gewerk heb waarom geef je dan een 2 ?

Ik geloof dat je je eigen tips eens moet lezen....

Ik geef de film 2* omdat ik 'm matig vind.....

Xextreem schreef:

Stoer er aan mee gewerk ? Dan ga je toch niet groot doen erover of wel?

Waar zie je dat dan?

avatar van dammit
geweldige film heb 90 min lopen lachen (toen ik de tv uitzetten ech beroerd)

avatar van Eric§Cartman
Een uitdaging om de film uittekijken was het wel.
Hier en daar wat gelachelen :S.

wat the f""""""

Heb ik ooit eens gezien, was echt grappig dat er zulke slechte films gemaakt worden. Er klopte werkelijk helemaal niks van

avatar van mierenmark
ze hebben een leuk plekje voor film's als deze hoe heet dat ook alweer uuuuhhhhmmmm oh ja de prulebak