13 Hours (2016)

Verenigde Staten / Malta / Marokko
Actie / Drama

geregisseerd door Michael Bay
met Pablo Schreiber, John Krasinski en James Badge Dale

Op 11 september 2012 wordt het Amerikaanse consulaat en een CIA-basis in Benghazi Libië aangevallen door terroristen. Zes leden van het beveiligingsteam vechten voor hun leven om de overige Amerikanen te beschermen. Tijdens deze 13 uur durende aanval tonen de mannen daden van moed en heldhaftigheid om een tragedie op grotere schaal te voorkomen.