House of D (2004)

geregisseerd door David Duchovny
met David Duchovny, Robin Williams en Anton Yelchin

Het verhaal speelt zich af in New York waar een jongetje goed bevriend raakt met de geestelijk gehandicapte concierge van zijn school. Na 30 jaar besluit hij de mensen op te zoeken die hem maakten tot wie hij nu is, waaronder zijn "oude" concierge.

avatar van jassonn
Laat je even weten wanneer hem online hebt,ben benieuwd.

RWL
Ik heb hem zelf nog niet online, maar ik kan jullie natuurlijk ook naar de originele post sturen Scheelt mij weer data

Clip

De clip wordt momenteel ook op mijn eigen site gezet, dus mocht deze clip niet meer werken om wat voor reden dan ook, dan is ie altijd nog ergens beschikbaar.

Veel plezier!

RWL
Oja, Melissa is dus gespeeld door Zelda, oftewel Robin z'n dochter. De look van Robin als Zelda en Anton elkaar aanstaren is ZO cool.
Precies zoals ie tijdens z'n 2002 tour over z'n dochter praatte nu al die jongens achter d'r aan zitten

neo (crew)

Moviestar
Heb hem gezien en het is echt een gaaf stukje! En ik weet niet wat er met de lippen van Robin zijn gebeurd maar hij ziet er heel anders uit vind ik. Er zitten weer leuke stukjes in, zoals inderdaad de look van Robin naar Anton en Zelda

JAAAA!
Er is een US distributeur gevonden! Eindelijk.
Lions Gate zal, net als the Final Cut, deze film in de US uit gaan brengen.
Erg handig dat het Lions Gate is geworden. Via The Final Cut had ik er wat contacten, komen nu dus erg van pas

Vrijdag is de wereldpremiere, spannend!!!!

Doen ze dat uit liefdadigheid, of wat ?

RWL
Wereldpremiere is NU aan de gang!!
Kan niet wachten of de hoge verwachtingen ook echt uit gaan komen. Die hoge verwachtingen komen niet alleen van mij overigens

Aha de eerste stem, 1,5* is niet echt goed he

Tja....
Zoals waarschijnlijk onze stemmen als niet echt waardevol bestempeld worden bij The Final Cut, zo kijk ik tegen deze stem aan:)
Alhoewel wij wel onze stem hebben onderbouwd.

Heb je deze poster al zo mooi Linda ?

Welke?

De poster hier doet het ergste vermoeden.

RWL
Maar jij hebt het over de film neem ik aan....
Mwah, de geluiden zijn een stuk positiever dan bij The Final Cut, wat dus eigenlijk niets zegt

kappeuter schreef:

Heb je deze poster al zo mooi Linda ?

Knap gedaan!

RWL
Film gaat ook draaien op het Festival van Toronto...en de film schijnt in November dit jaar in de US uit te komen. Ben benieuwd, tot nu toe klinkt alles (behalve die ene stem hier) nog zeer positief!

RWL
De eerste reviews kwamen vooral van Duchovny fans (waar er veel te veel van zijn overigens), dus no wonder dat er een positieve sfeer om de film hangt/hing.
Nu is er door &#@^%* Variety een "objectief" review geschreven (remember hun woorden over The Final Cut?). Gelukkig zijn ze over deze film over het algemeen positief, maar wel vonden ze de film niets nieuws brengt. Ach, iig werd de film niet de grond in geboord, gelukkig.

Iets nieuws verwacht ik ook niet. Mijn hemel, wat een plakposter.

avatar van jassonn
Is dit de officiele poster dan,nee toch?

Officieel ja, wellicht teaser poster.

RWL
De poster hing wel tijdens het festival in NY, maar dat zegt nog niets...als ik Lions Gate mag geloven tenminste.

Toen ik in Berlijn was en mensen van Lions Gate sprak over oa. de poster van The Final Cut, zeiden ze dat die nog niet officieel was en dat het dus nog een ander poster zou kunnen worden. Ik neem aan dat dat voor House of D. net zo goed het geval is. We zien wel...

Van New York Daily News:

An 'A' for 'D'

After the premiere of his very fine directorial debut "House of D" at the Tribeca Film Festival, David Duchovny said of its 14-year-old star, Anton Yelchin, "I respect him more than almost any other human being" and we could see why.

We never say this, but this incredibly talented young actor, the American son of Russian emigré skaters, is going to be huge. And deservedly so.

(Also making her bow in the movie is a fine Zelda Williams, whose father Robin was on hand to wish her well.)

RWL
In een review stond dat de schrijver vond dat de rol van Pappass te makkelijk was voor Robin...

Well, that's called great acting...***hole!

Het zal niet waar zijn: Release date verplaatst naar 2e kwart 2005
Das 6 maanden later dan in eerste instantie geplanned stond.
Gaat lekker zo met die nieuwe films

RWL
Kreeg een e-mail van Geoff en hij zei dat hij de score schreef, zonder hulp van Hans Zimmer (hij was de supervisor.
Ik heb hem nog wat vragen gesteld en hopelijk krijg ik nog wat extra info over de muziek en film! Iig, weer een insider op de site geweest:)

neo (crew)
RWL schreef:

Zo'n verhaaltje heb ik wel vaker gehoord Nou zullen we Geoff maar op zijn woord geloven

Moviestar
Film is toegevoegd op www.lionsgatepublicity.com dus de film wordt officieel uitgebracht door Lions Gate fijn he Lin

Nou, ben enorm blij.

RWL
Nieuwe clip gezien! Echt een goede dialoog tussen Duchovny en Robin. Naar deze film kijk ik dan weer wel uit
Ik zal eens kijken of ik voor de liefhebbers de clip uit dat grote bestand kan knippen.

Lions Gate Update:

- Key Art