Deathcember (2019)

1 stem

Duitsland
Horror

geregisseerd door Lazar Bodroza, Dominic Saxl, Michael Varrati, Florian Frerichs, Isaac Ezban, Sonia Escolano, Bob Pipe, Steve De Roover, Juergen Kling, Ama Lea, Sadrac González-Perellón, Julian Richards, Sang-woo Lee, Vivienne Vaughn, Ruggero Deodato, Sam Wineman, Andreas Marschall, Lucky McKee, Milan Todorovic, Pollyanna McIntosh, Rémi Fréchette, Jason Rostovsky, John Cook Lynch, Trent Haaga, Annika Marx, B.J. Colangelo, Zach Shildwachter en Alyosha Saari
met Cash K. Allen, Wes Allen en Logan Allison

Een horror omnibusfilm met 24 korte horrorverhalen die geregisseerd zijn door verschillende regisseurs en Kerstmis als thema hebben. We zien verhalen over zombie-kerstmannetjes, vlezige kerststronkjes, kwaadaardige kerstmannen, bloedvergieten en wel heel erg bijzondere versnaperingen.

Teaser