Dragonheart: Vengeance (2020)

Alternatieve titels: Dragonheart 5 | Dragonheart 5: Vengeance

Fantasy

geregisseerd door Ivan Silvestrini
met Joseph Millson, Jack Kane en de stem van Helena Bonham Carter

De familie van de jonge boer Lukas wordt vermoord door wilde plunderaars die afkomstig zijn van het platteland. Lukas begint aan een zoektocht en zint op wraak. Hij vormt een onwaarschijnlijk trio met een majestueuze draak en de roekeloze, zwaardvechtende huurling Darius.

avatar van krosnicky
Is dit een weer een Prequel of is het nu een sequel ?
Ik weet dat je ze in de volgorde 3,4,1&2 moet bekijken maar waar hoort deze

avatar van DreamTech
Nou was er gauw klaar mee net zoals de vorige wat een drama begrijp niet dat ze dit nog maken dacht ach ik probeer het maar had t kennen weten volgens mij was t nog in drente opgenomen ook. T beste waren de Milka Koeien !!

avatar van schumacher
Je mag deze films niet te serieus nemen.
Het is puur vermaak en deze vond ik echt wel goed. Paar keer effe moeten lachen ook met bepaalde scenes. Acteurs deden het behoorlijk.
Is een beetje een tienerfilm maar toch kon ik het ook best smaken.

avatar van krosnicky
krosnicky schreef:
Is dit een weer een Prequel of is het nu een sequel ?
Ik weet dat je ze in de volgorde 3,4,1&2 moet bekijken maar waar hoort deze

Als ik het goed heb is dit de volgorde
1 Dragonheart 3 : The Sorcerer’s Curse
2 Dragonheart : Battle for The Heartfire