Maleficent: Mistress of Evil (2019)

Alternatieve titel: Maleficent 2

Avontuur / Familie

geregisseerd door Joachim Rønning
met Angelina Jolie, Elle Fanning en Michelle Pfeiffer

'Maleficent: Mistress of Evil' volgt de complexe relatie tussen de heks Maleficent en prinses Aurora. Het is inmiddels enkele jaren geleden dat Maleficent besloot om Aurora te vervloeken. Samen moeten ze nu nieuwe bondgenoten vinden in hun pogingen de magische wezens van de wereld te beschermen.

• Vanaf 16 oktober in de bioscoop

Vanaf 16 oktober in de bioscoop (Walt Disney)