Avengers: Endgame (2019)

Actie / Fantasy

geregisseerd door Anthony Russo en Joe Russo
met Robert Downey Jr., Chris Evans en Mark Ruffalo

Na de gebeurtenissen in 'Infinity War' hebben de superhelden een grote tik gekregen. Hun gezamenlijke vijand Thanos is erin geslaagd om alle Infinity Stones te bemachtigen en heeft daarbij de helft van al het leven uitgewist. De overlevende helden, en met name de Avengers, hebben echter weinig tijd om te rouwen om hun vrienden en familie. Ze krijgen namelijk hulp aangeboden van onder meer Ant-Man en Captain Marvel. Allen slaan ze de handen in elkaar om Thanos alsnog te kunnen verslaan en om de miljarden doden die hij veroorzaakte weer tot leven te wekken.

avatar van eppo349
En daar is de oude Thor hamer weer …
En Thanos heeft de helft van Hawkeye's haar weggenomen

avatar van Dennisj
Vind het wel een beetje jammer dat er geen Thanos te zien is in de 2e trailer. Komt bij mij over dat hij zo verzwakt is dat ze hem maar uit beeld houden.

eppo349 schreef:
En daar is de oude Thor hamer weer …
En Thanos heeft de helft van Hawkeye's haar weggenomen

Dat is nog steeds Stormbreaker hoor, je ziet dat hij er op leunt. Dat kan niet op Mjolnir.

avatar van Shadowed
182 minuten..

Wel heel extreem voor een Marvel film, maar de fans zullen het vast geweldig vinden.

avatar van Zwolle84
Shadowed schreef:
182 minuten..

Ik begrijp het wel. Dit is de grote finale waar jaren naartoe is gewerkt.

avatar van Shinobi
Volgens de geruchten zou er toch een pauze in de film verwerkt zitten?

avatar van clockwork72
182 minuten... Fuck men, nu moet ik op z'n minst drie halve liters mee de bios in zien te krijgen in plaats van één...

Shadowed schreef:

Heerlijk. Dit moet je inderdaad niet afsluiten met een 125 minuten ofzo.

Er moet zo enorm veel gaan eindigen in deze film. Het verhaal met Thanos, het verhaal met de Avengers, met de wereld. Er moet een begin worden gemaakt aan wat gaat komen in de komende jaren.

avatar van Shadowed

Wanneer zou de kaartverkoop beginnen?

Klopt. Als het weer zo'n verrassende afsluiting had als deel 3, dan zal ik het niet heel erg vinden. Maar ik mag toch hopen dat de minuten goed benut zullen worden.

Wanneer zou de kaartverkoop beginnen?

Pfff... De verplichting om allerlei (irrelevante) plotlijntjes te moeten afronden. Dat is vragen om een langdradig gebeuren met gebrek aan focus.

Ging PotC 3 ook compleet de mist mee in.

clockwork72 schreef:

En een koelzakje, anders blijft dat niet allemaal koud.

avatar van kleintje 2
Heb al kaarten gekocht. Ik ben er gegarandeerd.

avatar van ViggøJøhnny
Ik heb de tickets ook binnen! Nog iets meer dan 3 weken!!

avatar van Nicholas
Hoop echt van harte dat de focus komt te liggen op de core Avengers en dat de rol van de nieuwe garde (I'm looking at you Captain Marvel) beperkt blijft.

Ik weet wel zeker dat de focus op de 6 gaat liggen. Kevin Feige en de Russo brothers hebben dat al meerdere keren aangegeven. Ook in alle trailers die we hebben staan de 6 centraal. Maar ik denk wel dat zowel Ant-Man als Captain Marvel een belangrijke rol hebben.

avatar van Ajax&Litmanen1
Zijn er op MM nog tig mensen de dagen aan het aftellen en hopen dat ze spoilervrij blijven ze de film hebben gezien? Ik hoop voor de concurrentie niet dat ze de komende weken een grote film hebben gepland, want Endgame gaat natuurlijk alles wegvagen...om in de context van de vorige film te blijven.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat valt er te spoileren? De Avengers gaan winnen, dat weet je vooraf. Daarbij kunnen superhelden niet dood. (Zou ook commercieel gezien onwenselijk zijn.) En als ze dood gaan, is er altijd de mogelijkheid van resurectie of een prequel.

Basto schreef:

Kortom, waar maak je je druk om?

Volgende keer wat minder citroensap in je koffie doen man.

avatar van horizons
Basto schreef:

Kortom, waar maak je je druk om?

Jammer dat je dat zo ziet aangezien er buiten een uitkomst als dat nog steeds genoeg te spoileren is.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Volgende keer wat minder citroensap in je koffie doen man.

He, ik ben juist degene die relaxed is.

avatar van Kondoro0614
Gaan jullie hier weer verder met dat bekvechten?

avatar van Ajax&Litmanen1
Gerucht na ongemakkelijk interview: 'Avengers'-acteurs mogen Brie Larson (Captain Marvel) niet | Filmtotaal filmnieuws

Aiii

Misschien zit er wat rancune? Ruim 10 jaar zijn ze de helden en nu wordt er een of andere feminist bij gezet die iedereen moet gaan helpen? Ben ook een tikje bevreesd voor de inbreng van Captain Marvel bij deze film. Als de echte Avengers er maar niet lullig vanaf komen.

Dat gerucht wordt min of meer ontkracht door Don Cheadle:
Twitter
Twitter

avatar van Nicholas
Ik hoop alleen maar dat deze film wél gemaakt is voor blanke mannen. Anders heb ik voor niks gereserveerd.

avatar van horizons

Aiii

Vind helemaal niets raars aan dat interview. Stemmingmakerij eromheen. Enige opvallende was dat ze een por teveel gaf aan Cheadle.
Denk dat acteurs eerder helemaal strak staan omdat ze geen spoilers mogen verklappen.

Nicholas schreef:

har har. Het wordt een team-up tussen Gamorra, Black Widow, Cpt.Marvel, Aunt May, Nebula, the Wasp en Pepper om uiteindelijk alle hulpeloze mannen te redden.

Nicholas schreef:

Blanke mannen tot een jaar of 15-16 schat ik.